RegioBank laat zien wat buurtzaam voor mensen betekent

Buurtzaam RegioBank 2024

RegioBank introduceerde in de vorige campagne het begrip buurtzaam. In een nieuwe campagne laat de bank nu zien wat buurtzaam voor mensen betekent.

In de campagne wordt dat gedaan aan de hand van het principe ‘wie goed doet, goed ontmoet’.

Linda Vervloet, lead Merk en Missie bij RegioBank: “Buurtzaam betekent dat we voor elkaar klaar staan en naar elkaar omkijken. Als bank doen we dat met onze 425 kantoren. Onze zelfstandig adviseurs zijn een bekend gezicht in de buurt en een vast aanspreekpunt voor onze klanten. We zetten ons in voor lokale ondernemers, omdat zij belangrijk zijn voor de buurt, en we investeren in lokale initiatieven die het buurtgevoel vergroten.” 

Speciaal voor de commercial heeft The Family Amsterdam - creatief verantwoordelijk voor de campagne - een nummer geschreven dat het gevoel van de buurt verwoordt. JW Roy heeft het nummer ingezongen.

De nieuwe tv-commercial van de RegioBank is hier te zien.

Reactie toevoegen

 
Meer over
RegioBank werkt samen met Capsearch voor zakelijke financieringen

RegioBank werkt samen met Capsearch voor zakelijke financieringen

"De groeiende markt voor zakelijke financieringen biedt kansen voor onafhankelijke tussenpersonen, ook voor de lokale zelfstandige adviseurs van RegioBank." Aldus...

Sociaal gezicht centraal in nieuwe campagne Volksbank

Sociaal gezicht centraal in nieuwe campagne Volksbank

De Volksbank gaat op 18 september van start met een nieuwe landelijke campagne waarin het wil laten zien dat de bank oog heeft voor wat er gaande is in de samenleving.  In...

Toekomstagenda aangeboden aan Tweede Kamer

Toekomstagenda aangeboden aan Tweede Kamer

De Tweede Kamercommissie voor Binnenlandse Zaken ontving dinsdag de Toekomstagenda en de vacaturetekst voor een minister voor Regiozaken. RegioBank bood dit...

RegioBank support 148 buurtzame initiatieven in 2022

RegioBank support 148 buurtzame initiatieven in 2022

In 2022 heeft RegioBank 148 buurtzame initiatieven helpen realiseren die bijdragen aan de leefbaarheid in dorpen en kleine steden in Nederland. Voor de initiatieven...

Groentehal Oosterik Buurtzaamste Ondernemer 2022

Groentehal Oosterik Buurtzaamste Ondernemer 2022

Groentehal Oosterik uit Tubbergen is tijdens de Dag van de Ondernemer een initiatief van MKB Nederland uitgeroepen tot Buurtzaamste Ondernemer 2022. De Buurtzaamste...

Obvion wint Gouden Spreekbuis

Obvion wint Gouden Spreekbuis

Obvion heeft de Gouden Spreekbuis Hypotheek Verstrekkers 2022 gewonnen. Naast Obvion waren ook Rabobank en Regiobank genomineerd. De drie verstrekkers danken de...

Obvion, Rabobank en RegioBank genomineerd voor Gouden Spreekbuis

Obvion, Rabobank en RegioBank genomineerd voor Gouden Spreekbuis

Obvion, Rabobank en RegioBank zijn genomineerd voor de Gouden Spreekbuis. Blauw Research voert dit jaar voor de 25ste keer de Imago Blauwdruk Hypotheekverstrekkers...

Roel de Jong in bestuur VRA

Roel de Jong in bestuur VRA

Roel de Jong is tijdens de Algemene Ledenvergadering van de Verenigde RegioBank Adviseurs (VRA) gekozen als lid van het bestuur van de VRA. De Jong werd tevens gekozen...

Jean-Paul Ligthart nieuwe VRA-voorzitter

Jean-Paul Ligthart nieuwe VRA-voorzitter

Jean-Paul Ligthart is gekozen als voorzitter van de Verenigde RegioBank Adviseurs (VRA). Ligthart volgt Cees Meijer op, die per 1 januari is teruggetreden uit het...

Regiobank: behoefte aan sociale interactie neemt toe

Regiobank: behoefte aan sociale interactie neemt toe

Nederlanders (van 18 jaar en ouder) zijn tevreden over hun buurt, maar hebben behoefte aan meer sociale interactie. De meerderheid vindt bovendien dat corona de...