Sociaal gezicht centraal in nieuwe campagne Volksbank
De Volksbank gaat op 18 september van start met een nieuwe landelijke campagne waarin het wil laten zien dat de bank oog heeft voor wat er gaande is in de samenleving.
In de campagne vertellen mensen met verschillende achtergronden met welke actuele financiële problemen ze in deze tijd worstelen en vragen ze zich kritisch af waarom dat niet anders kan. Onder het motto ‘Beter voor elkaar’ laat de Volksbank in de campagne vervolgens zien deze problemen te onderkennen en voortdurend aan oplossingen te werken waar mensen echt iets aan hebben.
Zo realiseert de bank gelijkere kansen op de woningmarkt door het bieden van oplossingen voor duurhuurders die de overstap naar een koopwoning willen maken. En worden mensen op meerdere manieren geholpen hun financiën op orde te krijgen. Sinds 2013 is er het gratis lespakket Eurowijs van de Volksbank, waarmee 1,5 miljoen schoolkinderen hebben geleerd hoe ze slimmer kunnen omgaan met (digitaal) geld. Bovendien blijft de bank inzetten op persoonlijk contact via een netwerk van zeshonderd vestigingen van SNS en RegioBank.
Net als in de vorige campagnes is er weer een rol weggelegd voor het blauwe bankje. De bank staat symbool voor een plek waar iedereen op kan plaatsnemen en die verbindt. Jong en oud. Rijk en arm. Net als de Volksbank zelf.
Reactie toevoegen
Kijk en bepaal wie de winnaar wordt van de VVP Advies Award 2023
Kijk op 11 oktober 2023 om 16.00 uur naar de live-uitzending van de finale van de Advies Award 2023 en bepaal wie zich het komende jaar het meest klantgerichte advieskantoor...
Nederlanders met verhuiswens somber over hun kansen
Van de Nederlanders die graag binnen een jaar willen verhuizen, zijn twee op de drie negatief gestemd, zo blijkt uit representatief onderzoek uitgevoerd in opdracht...
ABC Pensioen, Sinior en Veldhuis naar finale VVP Advies Award 2023
ABC Pensioen, Sinior Financieel Advies en Veldhuis Advies zijn de finalisten van de VVP Advies Award 2023. “Deze kantoren – die net als de andere drie...
NHG en vijf marktpartijen stoppen met pilot 'Duurhuur’
De pilot ‘Duurhuur’, van NHG, Aegon, BLG Wonen, Florius, ING en Vereniging Eigen Huis is geen succes geworden en is beëindigd. Er was onvoldoende...
Raad van Toekomst (SNS) lanceert actieagenda nieuwe generatie
De Raad van Toekomst - een initiatief van SNS om de nieuwe generatie een nadrukkelijke stem geven in het beleid van de bank - heeft bij de officiële start drie...
ASN Bank steunt Nationaal Warmtefonds
ASN Bank heeft een bedrag van 55 miljoen euro verstrekt aan het Nationaal Warmtefonds om woningen en gebouwen te verduurzamen. ASN Bank is sinds de oprichting van...
Halve finale Advies Award 2023 in beeld…
De drie finalisten van de Advies Award 2023 zijn inmiddels bekend. Van de spannende halve finale, die 6 september werd gehouden, heeft Jeffrey Korte een korte sfeerimpressie...
Finalisten Advies Award 2023 in beeld
ABC Pensioen, Sinior Financieel Advies en Veldhuis Advies zijn de finalisten van de VVP Advies Award 2023. Ze waren al winnaar in hun eigen categorie, resp....
Schuif aan bij het ALS Financieel Diner
Op dinsdag 31 oktober 2023 organiseren directie en vertegenwoordigers van Dazure, Nationale Waarborg en Zeevat Hypotheken & Verzekeringen namens Stichting ALS...
Host ALS Financieel Diner de Volksbank: “Super om te doen”
“Wij hebben grote bewondering voor iedereen in de branche die zich inzet voor de Stichting ALS. De Volksbank is blij dat ze een concrete bijdrage kan leveren,...