Rien Eyzenga: "Samen zorgen voor positieve publiciteit"

Rien Eyzenga 2019

Het collectieve beeld van de financieel adviseur laat zich verbeteren door als groep regelmatig te zorgen voor positieve publiciteit. Dat stelt Rien Eyzenga (Assupport) in de rubriek De Adviescampagne in de dinsdag verschenen VVP 2.

VVP vraagt dit jaar marktpartijen om een campagne te ontwerpen die de bijzondere waarde van de financieel adviseur over het voetlicht brengt bij het grote publiek.

Eyzenga: "Laten we regelmatig als groep de publiciteit zoeken en daarmee duidelijk maken dat de gemiddelde adviseur (anders dan sommige personen en ondernemingen ons willen laten geloven) geen commercieel ingestelde rakker is, maar een mensenmens, zeer deskundig, uitermate betrokken en constant bereid het allerbeste voor zijn klanten te bereiken.

"Gewoon één overkoepelende organisatie die zich bezighoudt met het kantelen van het beeld van de financieel adviseur."

Concreet denkt Eyzenga aan onder meer een "forum van deskundigen die samen zorgen voor de publiciteit naar de pers".

Lees HIER het hele artikel.

 

 

Reactie toevoegen

 
Meer over
Jury Adviescampagne 2019 bekend

Jury Adviescampagne 2019 bekend

De jury van de Adviescampagne 2019 bestaat uit Enno Wiertsema (directeur Adfiz), Kalo Bagijn (mede-oprichter Brand New Day), merkenbouwer en reclamestrateeg Bert...

Omdat u het waard bent

Omdat u het waard bent

De maatschappelijke betekenis van de onafhankelijke adviseur is enorm en toch is het imago nog altijd niet heel erg goed. Het intermediair is anno 2019 echter een...

Samen zorgen voor positieve publiciteit

Samen zorgen voor positieve publiciteit

Het collectieve beeld van de financieel adviseur laat zich verbeteren door als groep regelmatig te zorgen voor positieve publiciteit. Onderwerpen genoeg om bij...