TLN zet extra in op preventie met Hello Mobility

Busje bestel bezorger via Pixabay 2019

Hello Mobility gaat samenwerken met branchevereniging Transport en Logistiek Nederland (TLN). Hello Mobility levert een preventieprogramma op maat waarin rijgedrag door ICT in een dashboard inzichtelijk wordt gemaakt en de ondernemer door experts gecoacht wordt. Zo kunnen het aantal schades en reparatiekosten sterk worden verminderd.

Volgens Sjors Jepkema, verantwoordelijk voor Producten en Diensten van TLN (5.000 leden), “hebben met name de koeriers en expresbedrijven moeite om zich te verzekeren. Er zijn een groot aantal schadegevallen bij de betrokken bedrijven. De kosten van premies nemen toe en leiden in sommige gevallen tot onverzekerbaarheid. Daarom willen wij met TLN Verzekeringen extra inzetten op preventie.”

Hello Mobility is een initiatief van Sparklab, het innovatielaboratorium van Nationale-Nederlanden. Deze dienst is voor iedereen beschikbaar ongeacht waar de ondernemer verzekerd is.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Voertuigschade claimen of niet?

Voertuigschade claimen of niet?

De klant kan sinds 12 juli in Mijn a.s.r. schadeverzekeringen berekenen of het interessanter is om voertuigschade te claimen of zelf te betalen. Dit aan de hand...

Onderzoek Verbond: gebruik rijhulpsystemen vergroot verkeersveiligheid

Onderzoek Verbond: gebruik rijhulpsystemen vergroot verkeersveiligheid

Uit donderdag gepubliceerd onderzoek, uitgevoerd door het Data Analytics Centre (DAC) van het Verbond van Verzekeraars, blijkt dat de meeste rijhulpsystemen, ook...

Pleidooi voor neutraal platform delen voertuigdata

Pleidooi voor neutraal platform delen voertuigdata

In een brief aan informateur Mariëtte Hamer bepleiten de ANWB, verzekeraars en de mobiliteitsbranche het op verantwoorde wijze delen van voertuigdata wettelijk...

Uitlenen auto kan tot hoge kosten leiden

Uitlenen auto kan tot hoge kosten leiden

De helft van de auto-uitleners weet niet hoe het zit met de verzekering als er schade wordt gereden door de lener. Een autoverzekering dekt wel de gemaakte schade,...

Animatie Directe Schadeafhandeling

Animatie Directe Schadeafhandeling

Een korte animatie voor de klant met uitleg is toegevoegd aan de toolkit Directe Schadeafhandeling (DSA) die de werkgroepen DSA van het Verbond van Verzekeraars...

Polis stopt niet vanzelf bij schorsing

Polis stopt niet vanzelf bij schorsing

Indien (het kenteken van) een voertuig bij de RDW is geschorst, is het niet meer verplicht om een verzekering te hebben. Dit betekent echter niet dat in een dergelijk...

Verzekeraar moet bewijzen dat iemand anders de blaastest heeft afgelegd

Verzekeraar moet bewijzen dat iemand anders de blaastest heeft afgelegd

De Rechtbank Noord-Holland geeft Ansvar de kans te bewijzen dat de blaastest na het auto-ongeval niet bij de claimende klant maar diens stiefvader is afgenomen....

NN brengt Hello Mobility onder in VVCR-Prodrive

NN brengt Hello Mobility onder in VVCR-Prodrive

Nationale-Nederlanden brengt haar label Hello Mobility, een initiatief om wagenparkbeheer te verbeteren, onder in een strategisch partnerschap met VVCR-Prodrive....

Auto’s met een hoog diefstalrisico vragen na datalek om betere beveiliging

Auto’s met een hoog diefstalrisico vragen na datalek om betere beveiliging

Auto’s met een hoog diefstalrisico vragen om betere beveiliging na het datalek bij RDC, meent Turien & Co. De assuradeur, die veel voertuigen in het duurdere...

Het geheim van onze autopremies

Het geheim van onze autopremies

(Partner in kennis Turien & Co. in VVP-special Bijzondere Risico's) Binnenkort introduceert Turien & Co. Assuradeuren een volledig nieuwe autoverzekeringslijn....