VVP 2: kijken in overnamekeuken Sucsez Groep

Cover VVP 2-19

Sucsez Groep gunt de lezers in de nieuwe VVP (nummer 2, 19 maart) een exclusief kijkje in haar overnamekeuken. De groep is snel gegroeid, maar hoe komen deze overnames tot stand en hoe worden ze gefinancierd? Daarover vertelt CFO Niels Mulling.

Verder in VVP 2 twee nieuwe campagnes (van Scildon en Rien  Eyzenga, Assupport) in het kader van 'De Adviescampagne'. Leon van Riet, CEO NN Schade en Inkomen, gaat het gesprek aan met twee adviseurs (Arie van den Berg van BeneVia/Heinenoord Assuradeuren) en Frank Cooler (Intrasurance). Volgens Van den Berg heeft de schadesector te veel premie weggegeven...

Meer lezen? Word abonnee! Adviseurs betalen slechts 55 euro (exclusief BTW) per jaar. Het abonnement geeft tevens recht op korting bij VVP Events, zoals Bijzondere Risico's op 17 april aanstaande.

Reactie toevoegen

 
Klant door en door kennen

Klant door en door kennen

Neem als marktleider je maatschappelijke verantwoordelijkheid en span je tot het uiterste in om risico’s verzekerbaar te houden. Aldus financieel adviseurs...

Mensenwerk blijft cruciaal bij bijzondere risico’s

Mensenwerk blijft cruciaal bij bijzondere risico’s

Innovatie in de adviespraktijk vraagt om innovatie van de adviespraktijk. Aldus schadedocent en auteur Anita Hol-Bubeck tijdens het VVP Event bijzondere risico’s...

“Tien procent hypotheekmarkt blijft behouden voor adviseurs”

“Tien procent hypotheekmarkt blijft behouden voor adviseurs”

"Ik zie weinig toekomst voor financieel advieskantoren”, aldus adviseur en horeca-ondernemer Lennart van Gastel in VVP 2 van 13 maart 2018. Van Gastel...

ATP verpestte wittebroodsweken

ATP verpestte wittebroodsweken

Het verzekeringsbedrijf ligt nog vaak onder vuur. Maar bladerend door oude VVP’s kan de conclusie toch niet anders zijn dat er, hoewel het altijd beter kan...

Stelling van de week

Stelling van de week

De rust aan het provisiefront is teruggekeerd, in ieder geval voorlopig, zo luidde de conclusie in het artikel Rust keert terug aan provisiefront in de eerste editie...

What’s new?!

What’s new?!

VVP bestaat in 2018 75 jaar! Daar gaan we dit jaar uiteraard aandacht aan besteden. Online, maar ook met artikelen in vakblad VVP. Wat is er veranderd in die driekwart...

Bijzondere risico's op VVP-event

Bijzondere risico's op VVP-event

VVP organiseert samen met De Hoop, OOM Verzekeringen, Turien & Co. en de Vereende op woensdag 28 maart het kennisevent Bijzondere Risico's. Financieel...

Consument niet geïnteresseerd in provisietransparantie

Consument niet geïnteresseerd in provisietransparantie

'Klant vraagt nooit hoeveel ik aan schadeverzekering verdien', zo luidde de stelling op VVP-online. Maar liefst 87 procent van de 366 respondenten was het hier mee...

Adviseurs willen kunnen rekenen op aanbieders en overheid

Adviseurs willen kunnen rekenen op aanbieders en overheid

Wispelturige verzekeraars en zwalkend overheidsbeleid. Het maakt het leven van de financieel adviseur er niet makkelijker op, vertellen ze in de nieuwe VVP (nummer...

Maak van elke dag Positive Finance Day

Maak van elke dag Positive Finance Day

In het lijstje van evenementen in onze branche kwam ik de Positive Finance Day tegen. Daar word ik, even los van de Engelse titel, vrolijk van. Ontzettend goed...