Volledig klantbeeld

André van NIeuwenhuijzen 2017

Zorg voor een volledig klantbeeld door alle informatiestromen centraal op te slaan. Dit is één van de praktijktips van André van Nieuwenhuijzen, directeur Faster Forward.

...

Waartoe is Faster Forward op aarde?

Missie van Faster Forward is om financiële dienstverleners te helpen met het persoonlijk en effectief bedienen van hun klanten. Financiële producten moeten immers begrijpelijk en overzichtelijk aan iedereen worden aangeboden. Als toonaangevend softwarebedrijf volgen wij daarom nauwlettend de veranderende behoeften van de consument, werken wij nauw samen met onze klanten, volgen wij de wet-, en regelgeving en integreren wij dit alles in onze softwareoplossing, Elements.

Waarom gelooft Faster Forward in de meerwaarde van persoonlijk onafhankelijk advies?

Het gaat niet meer alleen om het product, maar om de dienstverlening er omheen waarmee de adviseur het verschil maakt. Het adviesgesprek gaat over producten die over het algemeen als complex worden ervaren door de consument. Het zijn vaak ingrijpende financiële beslissingen met consequenties op de korte en lange termijn.

Hierdoor is een helder, persoonlijk en onafhankelijk advies van essentieel belang. Alleen zo kunnen zij een weloverwogen beslissing maken. Wij bieden tijdens en na dit advies de consument een end-to-end klantreis aan die voorziet in een begrijpelijk en overzichtelijk geheel. Het onderscheidend vermogen voor adviseurs is daarmee gewaarborgd en bovendien ontvangt de consument een 9+ ervaring.

Waarom is automatisering hierbij cruciaal?

Het boeien en binden van klanten is vandaag de dag het nieuwe business credo. Dit verhoogt de klantloyaliteit en verlaagt het klantverloop. Een volledig klantbeeld is van groot belang. Toch blijkt het nog steeds een enorme uitdaging voor velen. Door data en product- en dienstenbeheer te combineren in één softwareoplossing zijn actuele klantgegevens realtime inzichtelijk. Hierdoor voorziet de adviseur zijn klanten optimaal van de juiste informatie. Met onze intelligente en slimme CRMoplossing verminderen wij handmatige handelingen en verhogen wij de efficiency van advieskantoren. Dit doen we door alle faciliteiten te integreren in één platform. Denk hierbij aan registraties, slimme workflows, documentenbeheer, klantomgevingen, opstellen van e-mails en taakgericht werken. Hiermee wordt aan beide kanten van het spectrum, klant en gebruiker, een oplossing aangeboden die alles faciliteert.

Wat kunnen we binnenkort van Faster Forward verwachten?

In 2019 optimaliseren we o.a. onze financiële en functionele oplossingen voor met name verzekeringsadviseurs. Daarnaast wordt onze mediaton software voor echtscheidingsadviseurs uitgebreid. Hiermee kunnen zij dan ook al hun producten, diensten en processen beheren vanuit Elements. Tot slot bieden we adviseurs een Dakscan-tool om de besparing van zonnepanelen te berekenen. Zo wordt het hypotheekadvies eenvoudig verduurzaamd.

 

Reactie toevoegen

 
Editie
Meer over
Duurzame relaties leveren altijd meer op (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 4)

Duurzame relaties leveren altijd meer op (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 4)

Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk van Haarlem zoekt het uit! En dat doet hij actief! Tijdens de ‘Actief Beheer Ronde van Nederland’...

Nazorg zit in ons DNA (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 2)

Nazorg zit in ons DNA (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 2)

Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk van Haarlem zoekt het uit! En dat doet hij actief! Tijdens de ‘Actief Beheer Ronde van Nederland’...

Vertrouwen behouden (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 1)

Vertrouwen behouden (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 1)

Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk van Haarlem zoekt het uit! En dat doet hij actief! Tijdens de ‘Actief Beheer Ronde van Nederland’...

Blinqx neemt Faster Forward en Nationale Hypotheekbond over

Blinqx neemt Faster Forward en Nationale Hypotheekbond over

Blinqx heeft Faster Forward en de Nationale Hypotheekbond overgenomen. De toevoeging van deze merken versterkt de dienstverlening van Blinqx - de nieuwe naam van...

Vaak ben je te bang (Actief Beheer Ronde van Nederland, introductie)

Vaak ben je te bang (Actief Beheer Ronde van Nederland, introductie)

In de komende maanden nemen Helder Beheerd, Faster Forward, ActievBeheer en Nationale Hypotheekbond je mee tijdens de ‘Actief Beheer Ronde van Nederland’....

Faster Forward en WeGroup koppelen

Faster Forward en WeGroup koppelen

“WeGroup heeft de slimme algoritmes, wij hebben het CRM met klantdata. Door deze met elkaar te verbinden is het handmatig overtypen van gegevens verleden tijd.”...

Elements biedt oplossing voor verplicht klantonderzoek

Elements biedt oplossing voor verplicht klantonderzoek

Financieel adviseurs zijn verplicht om klanten te identificeren, verifiëren en financiële transacties te onderzoeken. Faster Forward Elements en zkr. hebben...

Geef klanten een wow-gevoel

Geef klanten een wow-gevoel

(Partners in Kennis Faster Forward en Nationale Hypotheekbond in VVP Special Actief Klantbeheer, oktober 2022) AH verrast klanten met gratis producten, Uber Eats...

Praktijksessies innovatie-event 5 juli nader belicht (deel 8)

Praktijksessies innovatie-event 5 juli nader belicht (deel 8)

Het VVP Innovatie Platform (VIP) organiseert op 5 juli samen met de Stichting Contactgroep Automatisering het VIP-Event Be the change!, het grootste Fin- &...

Webinar doorlopende klantondersteuning

Webinar doorlopende klantondersteuning

Faster Forward en De Nationale Hypotheekbond verzorgen donderdag 17 februari vanaf 14.00 uur het webinar ‘Invulling geven aan de AFM-principes voor doorlopende...