Brand New Day lanceert lijfrente-uitkering
Brand New Day heeft een lijfrente-uitkering gelanceerd.
Brand New Day, dat tien jaar actief is, heeft sinds 2017 een bankvergunning en biedt sindsdien ook spaarproducten aan. Na de introductie van de pensioenrekening-sparen (2018) volgt nu de lijfrente-uitkering op basis van sparen. Volgens Brand New Day zelf is de online pensioenbank nu klaar voor de toekomst.
De lijfrente-uitkering komt vanaf begin 2020 beschikbaarheid voor mensen in elk EER-land.
Joost Tieland, manager Marketing en Verkoop van Brand New Day: "Bij het ontwikkelen van de lijfrente-uitkering hebben wij voorrang gegeven aan onze adviseurs, met wie wij dit product het afgelopen jaar ook samen ontwikkeld hebben. Uiteraard gaan we het product ook direct aanbieden via onze website. Wij verwachten dat dit in de loop van 2020 mogelijk is."
Reactie toevoegen
Meer over
Spaarbedrijf Brand New Day groeit hard
“Waar we vroeger vooral klanten bij de grote verzekeraars vandaan haalden, gaan we nu steeds meer concurreren met de grootbanken.” Aldus Kalo Bagijn,...
ASR rondt overname Brand New Day PPI af
ASR heeft de overname van Brand New Day PPI afgerond. ASR krijgt door de overname een marktaandeel van 15 procent in de markt voor beschikbare premieregelingen....
(Simone Nieuwenhuizen, Brand New Day, in Ken je vak! VVP 6-2020) Uw klanten willen uiteindelijk veel vermogen, weinig kosten en zo min mogelijk risico. Als u aan...
Ik beloof je meer én blijere klanten
(Marketing door Joost Tieland, Brand New Day, in VVP 5-2020) Het frustrerende van dienstverlening? Het heeft iets ongrijpbaars. Anders dan een fysiek product kenmerkt...
Mijlpaal van 4000 offertes voor lijfrente-uitkering Brand New Day
Brand New Day kijkt tevreden terug op de lancering van de bancaire lijfrente-uitkering een jaar geleden. In totaal zijn er in een jaar tijd bijna 4.000 offertes...
Uw klant is nooit te jong voor pensioen
Door Simone Nieuwenhuizen, Brand New Day. Vraag een willekeurige jongere eens naar zijn pensioen en u wordt waarschijnlijk met glazige ogen aangekeken. Logisch,...
Kansen tijdens de coronacrisis
"Investeer in marketing, juist tijdens een crisis. En nee, dat hoeft absoluut niet veel geld te kosten. Wel wat tijd en moeite, betoogt Joost Tieland van Brand New...
Kansen tijdens de coronacrisis
(Door Joost Tieland, Brand New Day) Investeer in marketing, juist tijdens een crisis. En nee, dat hoeft absoluut niet veel geld te kosten. Wel wat tijd en moeite: We...
Vermogensopbouw van alle (leef)tijden
Het is zeker geen gekke gedachte om beleggen in deze tijden pro-actief onder de aandacht van uw klanten te brengen. Wie vroeger vermogen wilde opbouwen, had...
Coronacrisis raakt financieel adviseurs maar beperkt
Advieskantoren worden geraakt door de coronacrisis, maar op korte termijn is het voortbestaan van maar weinig kantoren in gevaar. Dit blijkt uit onderzoek van online...