Commercial Centraal Beheer: iedereen helpen, klant of geen klant

Marteyn Roose 2018

In een nieuwe commercial zegt Centraal Beheer dat bedrijven meer van hun verzekeraar mogen verwachten dan  alleen oplossingen bij schade en op financieel gebied.

"Door de razendsnelle ontwikkelingen in technologie en de maatschappij veranderen ook de verwachtingen en behoeften van consumenten. Samen met onze partners helpen wij klanten al 110 jaar. Wij hebben alles in huis om huizen te verbouwen, auto's te herstellen, juridische hulp te bieden, noem maar op. Eigenlijk dus heel gek dat we dat we dat niet vaker inzetten. Onze klanten gaven ons dat ook terug. Voor ons de reden om onszelf weer opnieuw uit vinden", zegt Marteyn Roose, Directeur Particulieren van Centraal Beheer.

Centraal Beheer maakt de dienstverlening toegankelijk voor iedereen. "Dat doen we nu al met bijvoorbeeld Roadguard- voor pech onderweg, de Klushulp- voor klussen in en om het huis, Juridische hulp, Schadeherstelservice en Telefoonreparatie. En daar gaan er nog veel op volgen. Zo kunnen we zowel onze bestaande klanten als nieuwe klanten altijd helpen."

Concreet houdt dit in dat Centraal Beheer meer diensten introduceert waarmee zij klanten én niet klanten verder helpt. Op gebied van wonen, mobiliteit, financiële diensten en bij juridische kwesties. De boodschap in de nieuwe commercial is: "Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?".

De commercial vervangt niet de bekende ‘Even Apeldoorn bellen’-campagne. "Met onze iconische Even Apeldoorn bellen commercials blijven we de vermakelijke oeps-momenten in beeld brengen en met deze ‘Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan’ campagne tonen we dat we meer bieden dan oplossingen voor schade. Zo laten we Nederland zien dat we iedereen kunnen helpen, klant of geen klant."

Reactie toevoegen

 
Meer over
Een digitale toekomst kan niet zonder klantrelaties

Een digitale toekomst kan niet zonder klantrelaties

(Partner in kennis Centraal Beheer in katern Digitale Revolutie in VVP 4-2022) Centraal Beheer staat hoog aangeschreven als het om klantcontact gaat. ‘Even...

Veel deeltijdwerkers bereid om meer uren te werken

Veel deeltijdwerkers bereid om meer uren te werken

Meer dan een derde van de parttimers is bereid om bij te dragen aan een oplossing voor het personeelstekort. Dat blijkt uit onderzoek van Centraal Beheer. De verzekeraar...

Centraal Beheer start pilot e-bikes bij autoreparatie

Centraal Beheer start pilot e-bikes bij autoreparatie

Centraal Beheer is gestart met een pilot bij schadeherstellers om bij reparatie van een auto een e-bike mee te geven in plaats van een vervangende auto. De pilot...

Centraal Beheer lanceert 62e ‘Even Apeldoorn bellen’-commercial

Centraal Beheer lanceert 62e ‘Even Apeldoorn bellen’-commercial

Centraal Beheer heeft de 62ste commercial met als titel 'Container' uitgebracht in de serie  ‘Even Apeldoorn bellen’.  Het is de langstlopende...

Mobiele escaperoom rijdt door Nederland

Mobiele escaperoom rijdt door Nederland

(Partner in Kennis Centraal Beheer in VVP Special Digitale Innovatie 2022) Elke adviseur kent Centraal Beheer als schadeverzekeraar door de legendarische “Even...

Meer regelruimte nodig in werk-privé balans

Meer regelruimte nodig in werk-privé balans

Uit trendonderzoek van Centraal Beheer blijkt 54 procent van de werknemers de ruimte krijgt om de werk en privé balans zelf te organiseren, terwijl 75  procent...

Centraal Beheer schrapt negatieve rente

Centraal Beheer schrapt negatieve rente

Centraal Beheer heeft per 1 juli 2022 de rente verhoogd voor klanten met een saldo op hun Rente Plus rekening boven 100.000 euro met 0,25 procent. Hiermee vervalt...

Centraal Beheer: bereidheid verduurzaming verschilt per regio

Centraal Beheer: bereidheid verduurzaming verschilt per regio

Er zijn grote regionale verschillen in bereidheid om te verduurzamen, vooral tussen Zuid- en Noord-Nederland, aldus onderzoek onder ruim 600 Nederlanders door onderzoeksbureau...

Centraal Beheer organiseert 'Beterweters blikken vooruit'

Centraal Beheer organiseert 'Beterweters blikken vooruit'

Centraal beheert organiseert op 9 maart van 12.00 – 13.00 uur voor de tweede keer het gratis online event ‘Beterweters blikken vooruit’. In de...

Recordaantal schademeldingen Dudley en Eunice

Recordaantal schademeldingen Dudley en Eunice

Het Verbond van Verzekeraars verwacht een recordaantal schademeldingen als gevolg van de stormen Dudley en Eunice. Eunice staat in de top-3 van zwaarste stormen...