Gevalletje waterschade, zoek het verder zelf maar uit

Bjorn Bierhaalder, MCH Consultancy

"U heeft geen dekking voor deze schade, zoek het verder zelf maar uit. Dat was de ‘dienstverlening’ van mijn verzekeraar na een gevalletje waterschade in mijn huis", aldus Björn Bierhaalder (MCH Consultancy) in het katern 'Ken je vak' in VVP 5.

Bierhaalder beschrijft een gevalletje 'hoe het niet moet'. Toch krijgt hij twee dagen later een klanttevredenheidsonderzoek toegestuurd. "Het stomme is: de meeste vragen kan ik niet anders dan positief beantwoorden. Maar ik was niet geholpen. De dienstverlening valt mij zwaar tegen, is niet gericht op mijn vraagstuk. Alleen op het vraagstuk van wel of geen dekking. De uitkomst is dat ik alles zelf moet uitzoeken en oplossen. Kennelijk is dat de KPI waarop de verzekeraar zijn mensen beoordeelt. Als klant heb je er niets aan."

Lees HIER het hele artikel in VVP 5.

Mis de diepgang niet en abonneer je nu op VVP, het enige platform puur gericht op adviseurs. Voor een klein bedrag krijg je toegang tot een bron van vakkennis, kun je gratis je ondernemers- en adviesvragen stellen aan de specialisten van het VVP Ondernemerspanel en kun je met korting naar de Vakevents van VVP.

Reactie toevoegen

 

Reacties

Wim - Gerritsen Adviesgroep 1 november 2019

Gauw een andere rechtsbijstandverzekeraar zoeken.

Meer over
Denken met je handen

Denken met je handen

Lego Serious Play kent drie ‘superpowers’ die kunnen helpen bij ingewikkelde vraagstukken als het ontwikkelen van visies en toekomstscenario’s:...

Tips voor succesvol ondernemerschap

Tips voor succesvol ondernemerschap

"Ik heb het nog nooit gedaan.... dus ik denk dat ik het wel kan!" Deze beroemde uitspraak van Pippi Langkous is het motto van Bertjan Scheepbouwer, directielid...

Let's play seriously op 29 maart in Den Haag

Let's play seriously op 29 maart in Den Haag

Het New Financial Forum organiseert op 29 maart 2017 in Den Haag het bijzondere event Let’s play seriously. Realisatiekracht is het uitgangspunt. Met de materialen...

Laat als adviseur oude gewoonten en wetmatigheden los

Laat als adviseur oude gewoonten en wetmatigheden los

“In de markt zijn digitalisering, veranderend klantgedrag, wet- en regelgeving en herstel van vertrouwen belangrijke thema’s. Dat weten we inmiddels...