Huismerk koppelt met Advieskeuze.nl

Laptop

De full-service formule Huismerk ondersteunt de 71 aangesloten kantoren in het optimaliseren van hun online vindbaarheid. Op de website van Huismerk is een adviseurzoeker opgenomen, waarbij ieder individueel kantoor een eigen vestigingspagina heeft. Hiervoor is een automatische koppeling gemaakt met het platform van Advieskeuze.nl, waarmee relevante data over het kantoor en hun gecontroleerde reviews worden doorgeplaatst. De kantoren worden door Huismerk geholpen om hun profiel op Advieskeuze.nl te optimaliseren, zodat de kantoren ook gevonden worden in de adviseurzoekers van Advieskeuze.nl bij financiële aanbieders waar Huismerk mee samenwerkt.

Edsel de Graaf van Huismerk: "Deze ontwikkeling van Huismerk volgt op het recente onderzoek van Advieskeuze.nl onder totaal 7.000 consumenten, waaruit blijkt dat ruim de helft (52,2 procent) het liefst online gericht zoekt naar een financieel adviseur. Bijna een op de drie (29,9 procent) wil online een keuze maken uit een Top Vijf van advieskantoren. De belangrijkste aspecten voor consumenten tijdens het zoeken naar een financieel adviseur zijn reviews (35 procent) gevolgd door naamsbekendheid (29,7 procent) en tarief (dertien procent)."

Reactie toevoegen

 
Hypotheekadviseur primair om financiering voor verduurzaming te regelen

Hypotheekadviseur primair om financiering voor verduurzaming te regelen

De hypotheekadviseur wordt in onderzoek door Advieskeuze.nl door de meeste consumenten (49,3 procent) primair gezien als dienstverlener om de financiering voor de...

Duidelijk zijn over gepersonaliseerd aanbod

Duidelijk zijn over gepersonaliseerd aanbod

Bedrijven die consumenten online een gepersonaliseerd aanbod doen, moeten de consument daarover informeren vóór de aankoop. Een aanbod kan bijvoorbeeld...

Nepreviews en misleidende zoekresultaten vanaf mei wettelijk verboden

Nepreviews en misleidende zoekresultaten vanaf mei wettelijk verboden

Een verbod op het (laten) plaatsen van valse consumentenbeoordelingen bij webwinkels en digitale platforms gaat vanaf 28 mei dit jaar in. De Eerste Kamer heeft ingestemd...

84,7 procent klanten sluit geen service-abonnement af

84,7 procent klanten sluit geen service-abonnement af

Op basis van onderzoek onder ruim 5.600 consumenten concludeert Advieskeuze.nl dat 84,7 procent van de klanten van financieel adviseurs geen service-abonnement afsluit....

Groene Hart Hypotheken integreert zoekmodule Advieskeuze.nl

Groene Hart Hypotheken integreert zoekmodule Advieskeuze.nl

Op de website van Groene Hart Hypotheken, een duurzaamheidsinitiatief van DAK, is een zoekmodule van Advieskeuze.nl geïmplementeerd. Via de site kunnen...

Advieskeuze.nl: nu ook reviews per medewerker

Advieskeuze.nl: nu ook reviews per medewerker

Advieskeuze.nl biedt advieskantoren nu ook de mogelijkheid om reviews per medewerker in te zien. Advieskeuze.nl: "Als je in het extranet van jouw kantoor wilt kunnen...

Advieskeuze.nl: 92,7 procent geverifieerde reviews klant van financieel adviseur

Advieskeuze.nl: 92,7 procent geverifieerde reviews klant van financieel adviseur

Op basis van een grootschalig onderzoek onder 4.800 consumenten concludeert Advieskeuze.nl dat 92,7 procent van de reviewgevers op het platform daadwerkelijk klant...

Advieskeuze: Aegon meest populaire hypotheekaanbieder

Advieskeuze: Aegon meest populaire hypotheekaanbieder

Aegon is onder consumenten de meest populaire hypotheekaanbieder in het tweede kwartaal van 2021, zo blijkt uit onderzoek van Advieskeuze.nl onder 8.240 consumenten....

Advieskeuze.nl: “Huizenbezitter financieel niet geraakt door coronacrisis”

Advieskeuze.nl: “Huizenbezitter financieel niet geraakt door coronacrisis”

Op basis van een grootschalig onderzoek onder 4.000 consumenten concludeert Advieskeuze.nl dat de meeste huizenbezitters financieel niet geraakt zijn door de Coronacrisis....

Werk, inkomen en economie belangrijkste thema bij politieke keuze woonconsumenten

Werk, inkomen en economie belangrijkste thema bij politieke keuze woonconsumenten

De belangrijkste onderwerpen bij de politieke keuze van woonconsumenten zijn: werk, inkomen en economie (39,3%) duurzaamheid, klimaat en milieu (17,1%) en volksgezondheid...