‘HypotheekBlij’ nieuw campagnethema SEH
SEH’s consumentencampagne ‘LevenWonen’ gaat een nieuwe fase in. De komende maanden staat het thema ‘HypotheekBlij’ centraal in de diverse campagne-uitingen. Consumenten krijgen daarin uitleg over hoe ze blij kunnen worden en blijven van een hypotheek.
Met het thema HypotheekBlij maakt SEH een knipoog naar de campagne ‘Aflossingsblij’ van de Nederlandse Vereniging van Banken (NVB). De voor- en nadelen van versneld aflossen komen dan ook aan bod. Maar de vlag ‘HypotheekBlij’ dekt veel meer, aldus SEH. "Wat HypotheekBlij precies is, kan namelijk per persoon verschillen. Voor de een betekent het (versneld) aflossen, voor een tweede verduurzamen, terwijl een derde misschien blij wordt als hij zijn hypotheek oversluit. Ook als je in een huurhuis woont, kun je HypotheekBlij worden: door een huis te kopen."
HypotheekBlij Scan
Onderdeel van het nieuwe campagnethema is de HypotheekBlij Scan. Dit is een vraag- en antwoordtool die consumenten tips oplevert over wonen en hun hypotheek en voor vervolgvragen doorverwijst naar de Erkend adviseur in de buurt.
In het eerste kwartaal van 2019 was ‘Verduurzaming van de woning’ het centrale thema binnen de LevenWonen-campagne. Die begon op de radio. Circa 3,5 miljoen Nederlanders hoorden één of meer commercials voorbij komen op verschillende radiozenders. Verschillende LevenWonen-berichten op Facebook hebben nog eens twee miljoen consumenten bereikt.
Reactie toevoegen
Nvhp stapt uit overleg met ffp en seh
Het NVHP-bestuur betreurt dat een ‘koepel’ van keurmerken die hun bewezen identiteit kunnen houden door SEH/FFP niet wordt getolereerd. Afgelopen week...
Samenwerking ffp en SEH leidt tot nieuw Register
FFP en SEH zijn een samenwerking aangegaan om te komen tot een koepel van keurmerkorganisaties. Een eerste concrete stap wordt het samengaan, per 1 januari 2014,...
SEH lanceert keurmerk \'erkend Financieel adviseur\'
De SEH introduceert tijdens zeventien regionale bijeenkomsten de Erkend Financieel Adviseur. Volgens SEH wordt de toegevoegde waarde van deze brede financieel adviseur...
Hypotheekadviseur wordt \'financieel huisarts\'
Klanten van hypotheekadviseurs hebben behoefte aan algemeen advies zonder dat sprake is van acute financiële problemen, zo blijkt uit onderzoek van de Stichting...
Frank paalman hypotheekadviseur van het jaar
Tijdens het SEH-congres werd Frank Paalman, werkzaam bij de Hypotheekshop in Den Bosch, gekozen tot 'Erkend hypotheekadviseur van het jaar 2013'. Tijdens het SEH-congres...
"hypotheekadvies wordt onbereikbaar voor lagere inkomens"
"Hypotheekadvies wordt voor lagere inkomens onbereikbaar." Dit is de conclusie van een onderzoek van Intomart GFK in opdracht van de SEH. De conclusies...
Seh: "begrip adviseren verbreden"
De SEH pleit ervoor het begrip 'adviseren' te verbreden tot elke aanbeveling aan een klant over diens financiële positie. Directeur Bart de Nie in het SEH-vakblad...
Edwin Deijs wint eerste ronde Verkiezing Erkend Hypotheekadviseur
Edwin Deijs van de ABN-Amro in Dordrecht heeft de eerste ronde gewonnen van de Verkiezing Erkend Hypotheekadviseur 2012. Aan de eerste ronde namen...
SEH en nvhp: ruime overgangsperiode voor hypotheekadviseur
De huidige hypotheekadviseurs moeten een voldoende ruime overgangsperiode krijgen om hun diploma te halen. Dit adviseren SEH en NVHP aan aanleiding van het nieuwe...