‘HypotheekBlij’ nieuw campagnethema SEH

Appartementen via Pixabay blauw

SEH’s consumentencampagne ‘LevenWonen’ gaat een nieuwe fase in. De komende maanden staat het thema ‘HypotheekBlij’ centraal in de diverse campagne-uitingen. Consumenten krijgen daarin uitleg over hoe ze blij kunnen worden en blijven van een hypotheek.

Met het thema HypotheekBlij maakt SEH een knipoog naar de campagne ‘Aflossingsblij’ van de Nederlandse Vereniging van Banken (NVB). De voor- en nadelen van versneld aflossen komen dan ook aan bod. Maar de vlag ‘HypotheekBlij’ dekt veel meer, aldus SEH. "Wat HypotheekBlij precies is, kan namelijk per persoon verschillen. Voor de een betekent het (versneld) aflossen, voor een tweede verduurzamen, terwijl een derde misschien blij wordt als hij zijn hypotheek oversluit. Ook als je in een huurhuis woont, kun je HypotheekBlij worden: door een huis te kopen."

HypotheekBlij Scan

Onderdeel van het nieuwe campagnethema is de HypotheekBlij Scan. Dit is een vraag- en antwoordtool die consumenten tips oplevert over wonen en hun hypotheek en voor vervolgvragen doorverwijst naar de Erkend adviseur in de buurt.

In het eerste kwartaal van 2019 was ‘Verduurzaming van de woning’ het centrale thema binnen de LevenWonen-campagne. Die begon op de radio. Circa 3,5 miljoen Nederlanders hoorden één of meer commercials voorbij komen op verschillende radiozenders. Verschillende LevenWonen-berichten op Facebook hebben nog eens twee miljoen consumenten bereikt.

Reactie toevoegen

 
Serviceabonnement niet populair bij Erkend adviseur

Serviceabonnement niet populair bij Erkend adviseur

Een serviceabonnement voor het verlenen van nazorg is niet populair onder Erkend adviseurs. UIt onderzoek van de SEH blijkt dat slechts 28 procent van de adviseurs...

Helft adviestraject hypotheek in 2020 digitaal

Helft adviestraject hypotheek in 2020 digitaal

Erkend adviseurs, aangesloten bij de Stichting Erkend Hypotheekadviseur (SEH), zullen in 2020 in hun adviestraject vooral gebruik maken van digitale hulpmiddelen,...

Ongenoegen over titel Erkend financieel adviseur

Ongenoegen over titel Erkend financieel adviseur

De SEH promoot momenteel de titel Erkend adviseur. Sijtze Faber, pensioenadviseur en verzekeringsadviseur bedrijven uit Meppel, ergert zich aan deze veel te ruime...

SEH houdt Open Dag voor Financieel Advies

SEH houdt Open Dag voor Financieel Advies

Op zaterdag 19 maart organiseert SEH samen met aangesloten Erkend Financieel Adviseurs en Erkend Hypotheekadviseurs de Open Dag voor Financieel Advies. Consumenten...

Seh organiseert Open Dag Financieel Advies

Seh organiseert Open Dag Financieel Advies

SEH organiseert op 19 maart de Open Dag Financieel Advies. Adviseurs kunnen zich nog aanmelden. Volgende week is het promotiemateriaal beschikbaar. SEH schrijft...

Seh komt adviseurs tegemoet

Seh komt adviseurs tegemoet

SEH biedt een tijdelijk alternatief aan Erkend Hypotheekadviseurs die eerder dan 1 januari 2017 Erkend Financieel Adviseur willen worden, maar nog niet in het bezit...

"maximering ltv op 90 procent is verstandig"

"maximering ltv op 90 procent is verstandig"

"Het door het Financieel Stabiliteitscomité gelanceerde plan om de loan to value (LTV) naar 90 procent te brengen is een verstandig idee. Het is voorlopig...

SEH verwacht geen capaciteitsproblemen PEplus-examens

SEH verwacht geen capaciteitsproblemen PEplus-examens

De SEH verwacht geen capaciteitsproblemen PEplus-examens bij de exameninstituten. Zij baseert deze verwachting op het aantal SEH-erkende hypotheekadviseurs dat PEplus...

Deadline behalen SEH PE 2015 ongewijzigd

Deadline behalen SEH PE 2015 ongewijzigd

De deadline voor het behalen van de SEH PE 2015 blijft ongewijzigd.   De SEH in haar nieuwsbrief: " U dient uiterlijk 31 december 2015 de SEH PE training...

Termijn seh PE 2014 verlengd tot 22 januari

Termijn seh PE 2014 verlengd tot 22 januari

SEH heeft de termijn PE 2014 verlengd tot 22 januari 2015.   "Omdat een groot aantal Erkend Hypotheekadviseurs heeft besloten om in het laatste kwartaal...