ING brengt emotie terug in merk

2023-05-01 (6)

ING lanceerde maandag een nieuwe campagne waarmee de bank de emotionele connectie met het merk wil verstevigen. De campagne benadrukt dat mensen zelf het beste weten wat de juiste keuzes zijn en wat het beste past in elke fase van hun leven. Dat wordt vertaald naar ‘Doen wat goed voelt. Laat dat maar aan jou over’. De campagne trapt af met een commercial waarin de echte verhalen van mensen centraal staan, begeleid door een nieuwe versie van het lied ‘This is my life’, gearrangeerd en gezongen door Davina Michelle. ING: “De commercial gaat over de zelfredzaamheid en veerkracht van mensen. Het is een ode aan het leven zelf en de vrijheid om dat leven op eigen manier in te vullen.”

Reactie toevoegen

 
Vermogensopbouw van alle (leef)tijden

Vermogensopbouw van alle (leef)tijden

Het is zeker geen gekke gedachte om beleggen in deze tijden pro-actief onder de aandacht van uw klanten te brengen. Wie vroeger vermogen wilde opbouwen, had...

Coronavirus: ING doneert extra aan amateurclubs

Coronavirus: ING doneert extra aan amateurclubs

ING gaat de amateurclubs in het voetbal extra ondersteunen vanwege de coronacrisis. De bank ondersteunt behalve de nationale selecties ook al jarenlang meer dan...

Oorverdovend stil

Oorverdovend stil

(door Joost Tieland, Brand New Day) Snapt onze adviseur wel de waarde van een bestaande klant? Alhoewel ik dagelijks samenwerk met onafhankelijk financieel...

Katharina Maass van ING naar Achmea

Katharina Maass van ING naar Achmea

Katharina Maass is per 1 maart 2020 benoemd tot fondsmanager van het Achmea Innovation Fund dat groeikapitaal vertrekt aan (tech)ondernemingen die actief zijn op...

Ralph Hamers van ING naar UBS

Ralph Hamers van ING naar UBS

CEO Ralph Hamers stapt over naar UBS. Hamers vertrekt op 30 juni bij ING, op 1 september neemt hij zijn nieuwe positie als CEO van UBS in. Hamers werkte 29 jaar...

"Verruiming hypotheekregels geen oplossing voor starters"

"Verruiming hypotheekregels geen oplossing voor starters"

Veertig procent van de starters vindt echter dat de hypotheekregels te streng zijn. Maar dit valt terug tot zeven procent als men zich realiseert dat soepelere hypotheekregels...

Vroeger was alles beter (?)

Vroeger was alles beter (?)

(door Marcel Kroon, Turien & Co.) De nieuwe mediaopties: duik erin. Het is leuk. Het helpt je vernieuwen en groeien en is dé manier om jeugd aan te...

Vakbonden ondertekenen Werkcode met verzekeraars

Vakbonden ondertekenen Werkcode met verzekeraars

Vakbonden FNV, CNV en  De Unie ondertekenen vandaag samen Achmea, VGZ, Nationale-Nederlanden, ING en ASR een 'Werkcode' die de verschillen tussen medewerkers...

Het kan geloofwaardiger. Echt wel...

Het kan geloofwaardiger. Echt wel...

(door Marcel Kroon, Turien & Co.) Een bedrijf heeft net als het leven ups en downs. Communiceer daarom ook eens over de downs, het maakt je bedrijf zoveel...

ING en Omniplan breiden samenwerking uit

ING en Omniplan breiden samenwerking uit

ING en Omniplan tekenden onlangs het contract voor een vernieuwde lange termijn samenwerking en een verbreding van de gebruikslicentie. Naast het gebruik van de...