Keurmerk opnieuw verlengd voor zlm

Keurmerk ZLM

ZLM Verzekeringen is naar eigen zeggen als eerste verzekeraar in Nederland beoordeeld op basis van de aangescherpte keurmerknormen die gelden vanaf 2013. Uitkomst van deze beoordeling is dat het Keurmerk Klantgericht Verzekeren is verlengd.

Directeur van de Stichting toetsing verzekeraars Ron van Kesteren heeft het nieuwe certificaat overhandigd aan Bram de Jonge, algemeen directeur van ZLM. De Jonge: "Wij zijn trots op wat er in het beoordelingsrapport staat over onze klantgerichtheid. Hierin staat dat uit alles blijkt dat ZLM klantgerichtheid als prioriteit heeft in het beleid en dat dit wordt uitgedragen door de medewerkers op de afdelingen."

Het Keurmerk Klantgericht Verzekeren bestaat sinds 2010. Bij verzekeraars met dit keurmerk kan de klant erop vertrouwen dat de verzekeraar zijn beloftes nakomt en goede service biedt.Ook zorgt de Keurmerkverzekeraar ervoor dat zijn verzekeringen begrijpelijk en geschikt voor de klant zijn. Dit in combinatie met een optimale dienstverlening en een kwaliteitssysteem dat het voldoen aan alle eisen bewaakt.De onafhankelijke toetsingsinstantie Stichting toetsing verzekeraars geeft het Keurmerk Klantgericht Verzekeren uit. De Stichting toetst tweejaarlijks of de verzekeraars hun Keurmerk mogen behouden.
 

Reactie toevoegen

 
A.s.r. stapt uit Keurmerk Klantgericht Verzekeren

A.s.r. stapt uit Keurmerk Klantgericht Verzekeren

A.s.r. beëindigt per 1 januari 2018 de deelname aan het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. A.s.r. kiest voor eigen onderzoek. A.s.r. zegt ervoor te kiezen om...

Sommige verzekeraars kunnen meer doen om fraude te bestrijden

Sommige verzekeraars kunnen meer doen om fraude te bestrijden

Zeven keurmerkhouders moeten meer doen om fraude te voorkomen en te bestrijden, aldus de Stiching toetsing verzekeraars. Uit het thema-onderzoek van het Keurmerk...

OOM en Befine stoppen als keurmerkhouder

OOM en Befine stoppen als keurmerkhouder

OOM en Befine stoppen als houder van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. De nieuwsbrief van de Stichting toetsing verzekeraars leest: "OOM heeft aangegeven dat...

Verzekeraars klantgerichter in 2017 dan in 2016

Verzekeraars klantgerichter in 2017 dan in 2016

Consumenten zijn in 2017 beter te spreken over de klantbediening van hun verzekeraar dan in 2016, zo blijkt uit de tweede editie van ‘VerzekeraarsInBeeld’....

Ced voldoet aan normen Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Ced voldoet aan normen Keurmerk Klantgericht Verzekeren

CED heeft zich laten toetsen door de Stichting toetsing verzekeraars die het Keurmerk Klantgericht Verzekeren uitgeeft. Dit met positief resultaat. Ron van Kesteren,...

Zlm lanceert Junior versie Trials

Zlm lanceert Junior versie Trials

ZLM organiseert in samenwerking met ROVZ van 6 september tot 18 oktober in Goes en Terneuzen de verkeerstrainingen Junior Trials. Het betreft een verkeerstraining...

Bovemij gestopt met Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Bovemij gestopt met Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Per 1 september is Bovemij gestopt met het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV) voor haar Bovag Autoverzekering. Het afgelopen jaar heeft Bovemij zijn business...

Beste werkgevers 2016 in financiële dienstverlening

Beste werkgevers 2016 in financiële dienstverlening

ZLM Verzekeringen, SNS Bank en Robeco maken kans op de award beste werkgever 2016 in de financiële dienstverlening. Tijdens het Beste Werkgevers Event op 4...

Consumentenlabel ensupport behoudt kkv

Consumentenlabel ensupport behoudt kkv

Ensupport, een volle dochter van Nedasco, heeft opnieuw aangetoond dat het voldoet aan alle eisen van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Ensupport voert het keurmerk...

"Meer focus op werking klachtafhandeling"

"Meer focus op werking klachtafhandeling"

Volgens recent onderzoek van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV) is er een gat tussen het klachtenbeleid van verzekeraars en de uitvoering. "Het wordt...