Keurmerk opnieuw verlengd voor zlm
ZLM Verzekeringen is naar eigen zeggen als eerste verzekeraar in Nederland beoordeeld op basis van de aangescherpte keurmerknormen die gelden vanaf 2013. Uitkomst van deze beoordeling is dat het Keurmerk Klantgericht Verzekeren is verlengd.
Directeur van de Stichting toetsing verzekeraars Ron van Kesteren heeft het nieuwe certificaat overhandigd aan Bram de Jonge, algemeen directeur van ZLM. De Jonge: "Wij zijn trots op wat er in het beoordelingsrapport staat over onze klantgerichtheid. Hierin staat dat uit alles blijkt dat ZLM klantgerichtheid als prioriteit heeft in het beleid en dat dit wordt uitgedragen door de medewerkers op de afdelingen."
Het Keurmerk Klantgericht Verzekeren bestaat sinds 2010. Bij verzekeraars met dit keurmerk kan de klant erop vertrouwen dat de verzekeraar zijn beloftes nakomt en goede service biedt.Ook zorgt de Keurmerkverzekeraar ervoor dat zijn verzekeringen begrijpelijk en geschikt voor de klant zijn. Dit in combinatie met een optimale dienstverlening en een kwaliteitssysteem dat het voldoen aan alle eisen bewaakt.De onafhankelijke toetsingsinstantie Stichting toetsing verzekeraars geeft het Keurmerk Klantgericht Verzekeren uit. De Stichting toetst tweejaarlijks of de verzekeraars hun Keurmerk mogen behouden.
Reactie toevoegen
Nv schade krijgt Keurmerk Klantgericht Verzekeren
NV Schadeverzekering Metaal en Technische Bedrijfstakken heeft het Keurmerk Klantgericht Verzekeren behaald. Deze arbeidsongeschiktheidsverzekeraar is voor werknemers...
Nieuwe mystery caller Keurmerk Klantgericht Verzekeren
Marktonderzoeksbureau Ipsos gaat vanaf 1 april de mystery calling en mailing verzorgen voor het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. "Omdat we niet tevreden waren...
Nuvema schrikt van \'peinlijke\' spelfout
Uitvaartverzekeraar Nuvema (onderdeel Conservatrix Groep) is geschrokken van de pijnlijke spelfout op de website UitvaartverzekeringUitleg.nl waar VVP vanmorgen...
Odin: aantal kifid-zaken explodeert
Volgens Stichting Odin, die elk jaar een analyse maakt van alle klachtenraportages van een aantal verzekeraars, neemt het aantal klachten fors toe. De klachtenrapportage...
1000 dagen Keurmerk Klantgericht verzekeren
“Zorg ervoor dat het Keurmerk de komende jaren een heel belangrijke rol blijft spelen in het verbeterproces van de dienstverlening van verzekeraars en dus...
Nedasco op voor Keurmerk Klantgericht Verzekeren
Nedasco ontwikkelt een nieuwe dienst die adviseurs werkzaamheden uit handen neemt en tegelijkertijd het rendement verhoogt. Om de kwaliteit van deze dienst te garanderen...
Asr-labels verliezen Keurmerk Klantgericht Verzekeren
De uitvaartlabels van ASR Levensverzekering (Ardanta en Onderlingehulp) mogen het Keurmerk Klantgericht Verzekeren niet meer voeren. Dit nadat de Stichting toetsing...
\'vernieuwing\' bij zlm: WA Beperkt casco
ZLM biedt voortaan ook WA Beperkt Casco-dekking. Maar om dat nu te presenteren als vernieuwing? ZLM Magazine: "We zijn er (als onderlinge, red.) voor u. Dat...
Keurmerk Klantgericht Verzekeren zoekt consument
Het Keurmerk Klantgericht Verzekeren heeft deze week advertenties geplaatst in het Vereniging Eigen Huis Magazine en in het blad Onze Taal om deelnemers te werven...
Verzekeraars lang niet vlekkeloos door keuring
Uit het jaarverslag van de stichting Keurmerk Klantgericht Verzekeren blijkt dat niet alle verzekeraars vlekkeloos de keuringen doorlopen. Vooral de eerste periodieke...