Nieuwe mystery caller Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Keurmerk Klantgericht Verzekeren logo 2014

Marktonderzoeksbureau Ipsos gaat vanaf 1 april de mystery calling en mailing verzorgen voor het Keurmerk Klantgericht Verzekeren.

"Omdat we niet tevreden waren over het bureau waarmee we samenwerkten, KSi, hebben we de samenwerking beëindigd. Vanaf 1 april voert marktonderzoeksbureau Ipsos de mystery calling en mailing uit. Wij hebben specifiek voor Ipsos gekozen omdat het een grote partij is met veel ervaring in bereikbaarheidsonderzoek", aldus het keurmerk.

Ipsos is de op twee na grootste marktonderzoeksorganisatie ter wereld en heeft vestigingen in ruim 80 landen. Ipsos is in Nederland gevestigd in Amsterdam met specialismen in marketing- en Customer Experience onderzoeken, waaronder mystery calling.

 

Reactie toevoegen

 

Reacties

Jo Aarts - 21 maart 2014

Jo Aarts / VBA Helmond Dan hoop ik dat ze het beter doen als met de voorspellingen van de verkiezingsopkomst...

Dennis Jellema - 21 maart 2014

Dus de vorige "callings" of gewoon belletjes? zijn dus ook al niet goed uitgevoerd. Het zgn. Keurmerk is en blijft een Flut Keurmerk, heeft totaal geen toegevoegde waarde, en maakt het voor de de consument alleen maar duurder.

Helft verzekeraars maakt onvoldoende duidelijk waarvoor verzekeringskaart bedoeld is

Helft verzekeraars maakt onvoldoende duidelijk waarvoor verzekeringskaart bedoeld is

Ongeveer de helft van de verzekeraars maakt onvoldoende duidelijk waarvoor de verzekeringskaart bedoeld is en een derde van de keurmerkhouders kan de informatie...

Twee verzekeraars krijgen herbeoordeling Incassobeleid

Twee verzekeraars krijgen herbeoordeling Incassobeleid

Uit de Themarapportage Incassobeleid en betalingsachterstanden van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren blijkt dat keurmerkhouders gemiddeld 3,4 van de maximale...

Klanttevredenheid klachtafhandeling zelden onderzocht

Klanttevredenheid klachtafhandeling zelden onderzocht

"Wij zijn nog niet vaak tegengekomen dat keurmerkhouders klanttevredenheid over de klachtafhandeling onderzoeken." Dat schrijft de Stichting toetsing verzekeraars...

Stv onderzoekt informatieverstrekking verzekeraars

Stv onderzoekt informatieverstrekking verzekeraars

In 2019 start de Stichting toetsing verzekeraars twee nieuwe onderzoeken op. De stichting, uitvoerder van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren: "Voor de zomer zullen...

Transparantie over afschrijving laat te wensen over

Transparantie over afschrijving laat te wensen over

Slechts de helft van de keurmerkhouders die inboedel- of reisverzekeringen aanbieden, geeft duidelijke en goed vindbare informatie over afschrijvingslijsten. Dit...

FBTO meest klantgerichte verzekeraar

FBTO meest klantgerichte verzekeraar

Elf keurmerkhouders zijn tijdens een bijeenkomst van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren in het zonnetje gezet. Zij hebben de afgelopen drie jaar niet alleen bewezen...

"Klantgerichtheid verzekeraars steeds beter"

"Klantgerichtheid verzekeraars steeds beter"

Keurmerkhouders verbeteren de dienstverlening aan de klant continu, zo blijkt uit het thema-onderzoek Kwaliteitsverbetering van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Directeur...

A.s.r. stapt uit Keurmerk Klantgericht Verzekeren

A.s.r. stapt uit Keurmerk Klantgericht Verzekeren

A.s.r. beëindigt per 1 januari 2018 de deelname aan het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. A.s.r. kiest voor eigen onderzoek. A.s.r. zegt ervoor te kiezen om...

Sommige verzekeraars kunnen meer doen om fraude te bestrijden

Sommige verzekeraars kunnen meer doen om fraude te bestrijden

Zeven keurmerkhouders moeten meer doen om fraude te voorkomen en te bestrijden, aldus de Stiching toetsing verzekeraars. Uit het thema-onderzoek van het Keurmerk...

OOM en Befine stoppen als keurmerkhouder

OOM en Befine stoppen als keurmerkhouder

OOM en Befine stoppen als houder van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. De nieuwsbrief van de Stichting toetsing verzekeraars leest: "OOM heeft aangegeven dat...