Nuvema schrikt van \'peinlijke\' spelfout

Nuvema screenshot

Uitvaartverzekeraar Nuvema (onderdeel Conservatrix Groep) is geschrokken van de pijnlijke spelfout op de website UitvaartverzekeringUitleg.nl waar VVP vanmorgen op wees. Inmiddels is het filmpje over de kapitaaluitvaartverzekering met de begeleidende tekst 'Na overleiden een uitkering in geld' verwijderd van de website.

Hieronder het oorspronkelijke bericht dat VVP vanmorgen op de website plaatste:

 

NUVEMA BIEDT UITKERING IN GELD 'NA OVERLEIDEN'

Uitvaartverzekeraar Nuvema (onderdeel Conservatrix Groep) is van plan het Keurmerk Klantgericht Verzekeren te behalen. Waarom weet Nuvema zich nog niet tot in de puntjes te kwalificeren voor het keurmerk? Mogelijk heeft de keurmerkinstantie ook de wenkbrauwen gefronst na het lezen van een tekst op de website UitvaartverzekeringUitleg.nl van Nuvema.

In een videofilmpje op deze website geeft Kobus Mulder, hoofd accountmanagement bij Nuvema, antwoord op vragen over de mogelijkheden van een kapitaaluitvaartverzekering. Een prima initiatief van een uitvaartverzekeraar die 'klantgericht verzekeren' serieus neemt. Naast de video staat echter een tekstje met een pijnlijke spelfout: "Na overleiden een uitkering in geld". Als Nuvema bij de volgende update van de website ook de spellingcontrole serieus neemt, komt het vast wel goed met de aanvraag van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren!

Reactie toevoegen

 

Reacties

Eric van Stappershoef - 20 maart 2015

Ach, doot gaan we allemaal,

Helft verzekeraars maakt onvoldoende duidelijk waarvoor verzekeringskaart bedoeld is

Helft verzekeraars maakt onvoldoende duidelijk waarvoor verzekeringskaart bedoeld is

Ongeveer de helft van de verzekeraars maakt onvoldoende duidelijk waarvoor de verzekeringskaart bedoeld is en een derde van de keurmerkhouders kan de informatie...

Twee verzekeraars krijgen herbeoordeling Incassobeleid

Twee verzekeraars krijgen herbeoordeling Incassobeleid

Uit de Themarapportage Incassobeleid en betalingsachterstanden van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren blijkt dat keurmerkhouders gemiddeld 3,4 van de maximale...

Klanttevredenheid klachtafhandeling zelden onderzocht

Klanttevredenheid klachtafhandeling zelden onderzocht

"Wij zijn nog niet vaak tegengekomen dat keurmerkhouders klanttevredenheid over de klachtafhandeling onderzoeken." Dat schrijft de Stichting toetsing verzekeraars...

Stv onderzoekt informatieverstrekking verzekeraars

Stv onderzoekt informatieverstrekking verzekeraars

In 2019 start de Stichting toetsing verzekeraars twee nieuwe onderzoeken op. De stichting, uitvoerder van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren: "Voor de zomer zullen...

Transparantie over afschrijving laat te wensen over

Transparantie over afschrijving laat te wensen over

Slechts de helft van de keurmerkhouders die inboedel- of reisverzekeringen aanbieden, geeft duidelijke en goed vindbare informatie over afschrijvingslijsten. Dit...

Juridische splitsing Nuvema

Juridische splitsing Nuvema

Nuvema draagt de overeenkomsten van natura-uitvaartverzekering via een juridische splitsing over aan Lifetri Uitvaartverzekeringen in Amsterdam. Volgens de aankondiging...

FBTO meest klantgerichte verzekeraar

FBTO meest klantgerichte verzekeraar

Elf keurmerkhouders zijn tijdens een bijeenkomst van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren in het zonnetje gezet. Zij hebben de afgelopen drie jaar niet alleen bewezen...

"Klantgerichtheid verzekeraars steeds beter"

"Klantgerichtheid verzekeraars steeds beter"

Keurmerkhouders verbeteren de dienstverlening aan de klant continu, zo blijkt uit het thema-onderzoek Kwaliteitsverbetering van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Directeur...

A.s.r. stapt uit Keurmerk Klantgericht Verzekeren

A.s.r. stapt uit Keurmerk Klantgericht Verzekeren

A.s.r. beëindigt per 1 januari 2018 de deelname aan het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. A.s.r. kiest voor eigen onderzoek. A.s.r. zegt ervoor te kiezen om...

Sommige verzekeraars kunnen meer doen om fraude te bestrijden

Sommige verzekeraars kunnen meer doen om fraude te bestrijden

Zeven keurmerkhouders moeten meer doen om fraude te voorkomen en te bestrijden, aldus de Stiching toetsing verzekeraars. Uit het thema-onderzoek van het Keurmerk...