Minder makkelijk om contact te krijgen met bankmedewerker

Webinar laptop bureau via Pixabay

Klanten die contact zoeken met een bankmedewerker, geven in de Vertrouwensmonitor Banken aan dat dat minder makkelijk gaat: de score van 4,2 op het deelaspect ‘gemak’ is significant lager dan de score van 2018. Contact verloopt steeds vaker via (video)chat. Veertien procent van de contacten verloopt inmiddels langs deze weg. Dat was in 2015 nog twee procent.

Het aantal klanten dat contact zoekt met een medewerker, daalde ook in 2019 verder. Twintig procent van de consumenten had contact met een bankmedewerker.

Reactie toevoegen

 

Reacties

PS - Platter-Schoo FD 14 januari 2020

Logisch n klant stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen. Als het niet lukt om contact te krijgen dan gaan ze wel naar het intermediair.

Klantcontact intermediair weinig via social media

Klantcontact intermediair weinig via social media

Uit een onderzoek van Anva blijkt dat het merendeel van de assurantiepersonen weliswaar actief is op social media, maar deze (nog) niet massaal inzet voor klantcontact....