NN: samenwerking met 50+ social platform Klup
Met een strategische samenwerking wil Nationale-Nederlanden een actieve bijdrage leveren aan de sociale missie van Klup om 50+ Nederland op een aansprekende manier te verbinden.
Startup Klup is in 2016 opgericht door de jonge ondernemers Michelle Wolters (33) en Michiel van den Berg (31). Inmiddels is het idee, online ontmoetingen faciliteren om er offline op uit te gaan, uitgegroeid tot een breed social platform. Met inmiddels 60.000 gebruikers biedt marktleider Klup landelijk wekelijks rond de 200 activiteiten en zijn er inmiddels meer dan 125.000 connecties ontstaan. Naast de online kanalen heeft Klup in november 2019 de eerste editie van haar eigen Klup magazine gelanceerd. De verdere ambities van Klup vragen om een strategische partner om verder efficiëntere kanalen op de Nederlandse markt te bieden en om klanten aan te trekken en te behouden.
Tjeerd Bosklopper, lid van de Management Board NN Group: "We vinden het belangrijk om met oplossingen bij te dragen aan de fysieke en mentale gezondheid van 50-plussers in Nederland. Met onze twee miljoen Nederlandse pensioendeelnemers zien we het belang van een gelukkig, zinvol en sociaal bestaan. Samen met de oprichters van Klup gaan we verder met onze missie om dit voor elkaar te krijgen."
Reactie toevoegen
Meer over
De overheid zou de doorstroom op de woningmarkt kunnen bevorderen middels een verhuisbonus voor senioren die ruimte maken voor doorstromers. 43 procent van de 50-plussers...
NN bezorgd om uitvoering huidig sociaal stelsel
Het alsmaar stijgende aantal langdurig zieke werknemers legt extra druk op de arbeidsmarkt. Aldus Nationale-Nederlanden in haar eerste trendrapport ‘Ziekteverzuim...
NN en The Green Village starten partnerschap duurzaamheid
Onderzoek naar innovatieve oplossingen voor een duurzame woonwijk leidt tot haalbare en betaalbare verduurzamingsoplossingen voor klanten van Nationale-Nederlanden...
NN: “Kom maar op met het leven”
Nationale-Nederlanden is maandag gestart met een nieuwe landelijke merkcampagne op tv, online en op grote billboards op straat en lanceert ook de vernieuwde positionering....
NN over nieuw pensioenstelsel: eenvoud in uitvoering bewaken
NN gaat ervan uit dat bij de behandeling van de Wet toekomst pensioenen duidelijkheid en transparantie voor deelnemers maar ook eenvoud in de uitvoering voorop staan....
NN helpt mkb bij transitie naar elektrische bedrijfswagens
Electrifleet is de partner, expert en adviseur voor elektrische bedrijfsvoertuigen voor het mkb. Aldus Nationale-Nederlanden bij Electrifleet, een pilot van het...
NN: "Bij acht op de tien woningen kan de luchtkwaliteit beter"
In veel woningen valt nog wat te verbeteren aan de luchtkwaliteit in huis. Dat blijkt uit de resultaten van de Gezond Wonen Check van Nationale-Nederlanden, die...
ABN Amro: bouw 500.000 levensloopbestendige woningen
Nieuwbouwwoningen voldoen nauwelijks aan de behoeften van de groeiende groep ouderen. Dat concludeert ABN Amro in haar rapport ‘Tekort woningen voor ouderen...
Beduidend minder Nederlanders voelen zich verantwoordelijk voor eigen pensioen
Het verantwoordelijkheidsgevoel dat mensen ervaren als het neerkomt op hun eigen pensioen is in tien jaar tijd flink gedaald. Gaf in 2011 een ruime meerderheid (54...
NN en Mauritshuis verlengen samenwerking
NN, sinds vijf jaar hoofdpartner, verlengt de samenwerking met het Mauritshuis in Den Haag mer drie jaar. Dailah Nihot, lid van de Management Board van NN Group:...