NN start online portaal voor slachtoffers letselschade
NN heeft het Letselschadeportaal geopend. In dit portaal kunnen slachtoffers eenvoudig de afwikkeling van hun letselschade volgen, documenten uploaden en communiceren met hun letselschadebehandelaar. "Slachtoffers zijn vaak geen klant bij de verzekeraar en kunnen nu via het portaal beter bijgestaan worden in de afwikkeling van hun letselschade", stelt NN.
Deze eerste versie van het Letselschadeportaal zal voornamelijk gebruikt worden door slachtoffers met licht letsel. De letselschadebehandelaar van NN bekijkt op basis van enkele criteria of een slachtoffer in aanmerking komt voor het afhandelen van de schade via het Letselschadeportaal.
Nationale-Nederlanden breidt het Letselschadeportaal geleidelijk uit zodat steeds meer slachtoffers gebruik kunnen maken van het portaal. Hierbij wordt zorgvuldig gekeken naar de feedback van zowel slachtoffers als de eigen medewerkers.
Veilige omgeving
NN: "Na het oplopen van letsel door een ongeval, komt er veel op het slachtoffer af. Ook kan de afwikkeling van een letselschade ingewikkeld zijn en lang duren. Met het Letselschadeportaal willen wij de schade zo snel en transparant mogelijk afwikkelen voor het slachtoffer. Dit doen ze achter een veilige inlogomgeving met iDIN."
Reactie toevoegen
Verlenging Keurmerk NKL voor FNV Letselschade
De Letselschade Raad heeft het Nationaal Keurmerk Letselschade (NKL) opnieuw toegekend aan FNV Letselschade. De toekenning gebeurde op advies van de Stichting toetsing...
Nationale-Nederlanden vergroot belang in ABW
Nationale-Nederlanden vergroot haar belang in ABW. Begin 2021 is NN een strategisch partnerschap aangegaan met ABW. Het destijds genomen minderheidsbelang wordt...
Achmea: 'Mijn situatie' nu voor alle klanten met letsel
Dit jaar krijgen 30.000 klanten met letsel bij Achmea Personenschade standaard een persoonlijke online omgeving: Mijn situatie. Daarin vinden zij alle communicatie...
Pensioenbewustzijn blijven aanjagen
(Uit VVP 5-6 2024) Het nieuwe pensioenstel betekent niet ineens een veel groter pensioenbewustzijn. Het zal nodig blijven dat bewustzijn aan te jagen. Dat stellen...
Meer aandacht nodig voor financiën en pensioenvoorlichting
Meer aandacht voor de privé - en bedrijfsfinanciën staat hoog op het lijstje van goede voornemens voor 2025. Een kwart van de particulieren, ruim de...
Adfiz Prestatie Onderzoek 2025 nominaties Verzekerbaarheid
DAS, Nationale-Nederlanden en TAF zijn genomineerd in de categorie Verzekerbaarheid van het Adfiz Prestatie Onderzoek 2025. Nominatie 1: DAS met Contracten van...
Nominaties 'Duurzame ontwikkeling' Adfiz Prestatie Onderzoek 2025
AnsvarIdéa/Turien, De Goudse en Nationale-Nederlanden zijn genomineerd in categorie Duurzame ontwikkeling van het Adfiz Prestatie Onderzoek 2025. Nominatie...
Samen bouwen aan een gezond(er) Nederland
(Partner in kennis Nationale-Nederlanden in VVP 5-6 2024) Wat zijn jouw goede voornemens voor het nieuwe jaar? Grote kans dat gezond(er) leven één...
Eerste nominaties Adfiz Prestatie Onderzoek 2025
Nationale-Nederlanden, Scildon en TAF zijn genomineerd in de categorie Klantbelang van het Adfiz Prestatie Onderzoek 2025. Nominatie 1: “Met het Letselschade...
Letselschade: gedragscode wettelijk verankerd per 1 juli 2025
De Gedragscode Behandeling Letselschade (GBL) wordt per 1 juli 2025 verankerd in de wet. Aldus minister Heinen van Financiën. De minister: "De staatssecretaris...