Reaal past aov aan na feedback adviseurs
Reaal heeft na feedback van een aantal adviseurs de Ondernemers AOV aangepast.
Reaal heeft onder meer de instapkortingsregeling verbeterd, de premie verlaagd en de voorlopige dekking. Pim Hafkenscheid, eindverantwoordelijk aovl: “Door het succes van onze begeleiding bij preventie en re-integratie, zien we dat minder klanten arbeidsongeschikt worden en ook minder lang arbeidsongeschikt blijven. Hierdoor kunnen wij voor klanten in beroepsklasse 2 de premie verlagen. Tezamen met de andere verbeteringen kunnen we ondernemers nu een nog aantrekkelijker product aanbieden.”
Reactie toevoegen
Athora Netherlands breidt samenwerking met TCS uit
Athora Netherlands en Tata Consultancy Services (TCS) breiden de al bestaande samenwerking verder uit. TSC moet de verzekeraar ondersteunen bij het Ambitie 2025-programma...
Reaal AOV lanceert verbeterde offertetool
Reaal AOV heeft een vernieuwde offertetool gelanceerd. Zo is het nu mogelijk om premiegevolgen van keuzes binnen een Reaal AOV te vergelijken, een offerte te sturen...
Vernieuwd gezondheidsonderzoek voor klanten Reaal AOV
Reaal AOV gaat haar klanten als eerste partij het vernieuwde gezondheidsonderzoek van arbodienstverlener Beter aanbieden. Het gezondheidsonderzoek, met de nieuwste...
ORV-premie vaak te hoog ingeschat
De mogelijkheden van een ORV worden vaak verkeerd benut. Ook wordt de premie te hoog ingeschat. Dit blijkt uit een flitspeiling van Factsnapp in opdracht van Reaal. Tijdens...
Reaal: deelnemers pilot HelloEnergy voelen zich veel energieker
Positieve uitkomsten van een pilot maken dat Reaal per direct HelloEnergy toevoegt aan zijn Lijfwacht-programma. Na een testperiode van drie maanden bleek dat de...
MoneyView: slechtere polisvoorwaarden bestelauto's
De polisvoorwaarden voor bestelauto's zijn minder goed dan die van particuliere auto's, zo blijkt uit onderzoek van MoneyView. Als een bestelauto gestolen wordt...
Reaal geeft tips om sterker uit de coronacrisis te komen
Reaal AOV heeft enkele tips op een rij gezet voor mensen die noodgedwongen thuis zitten tijdens de coronacrisis. Pim Hafkenscheid van Reaal: “De coronacrisis...
Kifid: klacht verjaart als consument te lang stilzit
Als consumenten te lang stilzitten, verjaart de klacht. Dat is te concluderen op basis van zeven recente uitspraken van de Geschillencommissie Kifid. De bindende...
Kifid: Reaal moet fondsbeheerkosten vergoeden
Reaal moet de afkoopwaarde van een beleggingsverzekering opnieuw berekenen. De verzekeraar mag aan deze consument niet de fondsbeheerkosten in rekening brengen....
Reaal: pilot om containerbranden te voorkomen
Reaal is een pilot gestart om containerbranden te voorkomen. Reaal en Gemba IoT hebben een oplossing ontwikkeld die containers monitort op onder andere locatie en...