Reaal zet zoeklicht op Nabestaandencheck

Commercial Reaal 2016

Met een nieuwe commercial richt Reaal het zoeklicht op de Nabestaandencheck.

Een vader, moeder en zoontje die dankzij een meeverende grond meters hoog springen, in de lucht salto’s maken en volop genieten. De veerkracht van de trampoline staat centraal in de nieuwe commercial die vanaf 1 maart te zien is (op tv en online). De commercial speelt in op de financiële veerkracht. Bart Janknegt, directeur Marketing & Distributie: "Met de Nabestaandencheck op je mobiel, weet je meteen of je verzekeringen goed geregeld zijn. En past een andere verzekering beter of kun je besparen, dan staat de financieel adviseur klaar je verder te adviseren. Of kun je direct een polis afsluiten."

Net als het gezin op de trampoline wordt ook de kijker gestimuleerd om in beweging te komen en de online Nabestaandencheck te doen. Met deze tool kunnen consumenten er onder meer achter komen wat de financiële gevolgen zijn bij overlijden. Vervolgens kan de gebruiker direct contact opnemen met de financieel adviseur voor een adviesgesprek via de adviseurzoeker. Of direct afsluiten via de website.

In de nieuwe campagne komen behalve de overlijdensrisicoverzekering ook andere producten aan bod.

Reactie toevoegen

 
Athora Netherlands breidt samenwerking met TCS uit

Athora Netherlands breidt samenwerking met TCS uit

Athora Netherlands en Tata Consultancy Services (TCS) breiden de al bestaande samenwerking verder uit. TSC moet de verzekeraar ondersteunen bij het Ambitie 2025-programma...

Reaal AOV lanceert verbeterde offertetool

Reaal AOV lanceert verbeterde offertetool

Reaal AOV heeft een vernieuwde offertetool gelanceerd. Zo is het nu mogelijk om premiegevolgen van keuzes binnen een Reaal AOV te vergelijken, een offerte te sturen...

Vernieuwd gezondheidsonderzoek voor klanten Reaal AOV

Vernieuwd gezondheidsonderzoek voor klanten Reaal AOV

Reaal AOV gaat haar klanten als eerste partij het vernieuwde gezondheidsonderzoek van arbodienstverlener Beter aanbieden. Het gezondheidsonderzoek, met de nieuwste...

ORV-premie vaak te hoog ingeschat

ORV-premie vaak te hoog ingeschat

De mogelijkheden van een ORV worden vaak verkeerd benut. Ook wordt de premie te hoog ingeschat. Dit blijkt uit een flitspeiling van Factsnapp in opdracht van Reaal. Tijdens...

Reaal: deelnemers pilot HelloEnergy voelen zich veel energieker

Reaal: deelnemers pilot HelloEnergy voelen zich veel energieker

Positieve uitkomsten van een pilot maken dat Reaal per direct HelloEnergy toevoegt aan zijn Lijfwacht-programma. Na een testperiode van drie maanden bleek dat de...

MoneyView: slechtere polisvoorwaarden bestelauto's

MoneyView: slechtere polisvoorwaarden bestelauto's

De polisvoorwaarden voor bestelauto's zijn minder goed dan die van particuliere auto's, zo blijkt uit onderzoek van MoneyView. Als een bestelauto gestolen wordt...

Reaal geeft tips om sterker uit de coronacrisis te komen

Reaal geeft tips om sterker uit de coronacrisis te komen

Reaal AOV heeft enkele tips op een rij gezet voor mensen die noodgedwongen thuis zitten tijdens de coronacrisis. Pim Hafkenscheid van Reaal: “De coronacrisis...

Bart Janknegt gaat VvAA Groep leiden

Bart Janknegt gaat VvAA Groep leiden

Bart Janknegt (50) wordt op 12 mei 2020 benoemd tot voorzitter van de hoofddirectie van VvAA Groep. Hij volgt Kees Brouwer (64) op die met pensioen gaat en sinds...

Kifid: klacht verjaart als consument te lang stilzit

Kifid: klacht verjaart als consument te lang stilzit

Als consumenten te lang stilzitten, verjaart de klacht. Dat is te concluderen op basis van zeven recente uitspraken van de Geschillencommissie Kifid. De bindende...

Kifid: Reaal moet fondsbeheerkosten vergoeden

Kifid: Reaal moet fondsbeheerkosten vergoeden

Reaal moet de afkoopwaarde van een beleggingsverzekering opnieuw berekenen. De verzekeraar mag aan deze consument niet de fondsbeheerkosten in rekening brengen....