SEH start consumentencampagne

SEH start in januari 2019 met een uitgebreide consumentencampagne. De keurmerkorganisatie wil daarmee consumenten helpen in hun keuze voor een juiste financieel adviseur. De campagne – getiteld ‘LevenWonen’ – start op de radio en krijgt daarna vooral online vervolg.

SEH-voorzitter Ron Dukers: "Een grote wens van veel Erkend Financieel Adviseurs is dat het keurmerk meer bekendheid krijgt onder consumenten. Die moeten de juiste keuze al maken op het moment dat zij een financieel adviseur zoeken. 

"We zullen laten zien waar een Erkend adviseur voor staat. Dat die meer biedt dan een niet-erkend adviseur. En we zullen consumenten laten zien waar ze die Erkend adviseur kunnen vinden.”

Online platform LevenWonen

Centraal onderdeel in de campagne wordt het online platform LevenWonen.nl. Deze website gaat consumenten "inspirerende informatie bieden over wonen en belangrijke levensfasen. De campagne haakt voortdurend in op actuele financiële thema’s. Via social media en zoekmachine Google worden gericht doelgroepen bereikt: starters, woningbezitters, huurders en zzp’ers. Bij SEH aangesloten adviseurs kunnen berichten delen en (potentiële) klanten naar hun eigen profielpagina leiden".

 

 

Reactie toevoegen

 
1 april? Misschien toch niet zo’n gek idee!

1 april? Misschien toch niet zo’n gek idee!

(door Harrie-Jan van Nunen, voorzitter SEH) Dinsdag deelden we een bericht dat starters vanaf 2026 meer leencapaciteit krijgen. Dankzij ruimere woonquotes en een...

SEH kiest TRIPLEi als communicatiepartner

SEH kiest TRIPLEi als communicatiepartner

Vanaf 1 januari 2025 verzorgt multimediale uitgeverij TRIPLEi, Financial Content BV, alle communicatie-uitingen voor de Stichting Erkend Hypotheekadviseur (SEH)....

Nieuwe SEH-directeur: "Jaarlijks toetsen"

Nieuwe SEH-directeur: "Jaarlijks toetsen"

Maria Silveira, onlangs Bart de Nie opgevolgd als SEH-directeur, pleit voor jaarlijks toetsen van de kennis van adviseurs. In een interview op www.kop-munt.nl stelt...

Jonge starters hebben nogal wat noten op de zang

Jonge starters hebben nogal wat noten op de zang

Volgens SEH staat veeleisendheid van jonge starters het kopen van een woning in de weg. Zo verlangt ongeveer een derde van de 17-34 jarige starters een tuin van...

Maria Silveira nieuwe directeur SEH

Maria Silveira nieuwe directeur SEH

Maria Silveira volgt per 1 september Bart de Nie op als directeur van de Stichting Erkend Hypotheekadviseur (SEH). Op dit moment is Silveira werkzaam bij Veldsink...

SEH en Impact lanceren 'Eigenwoning Challenge'

SEH en Impact lanceren 'Eigenwoning Challenge'

De Stichting Erkend Hypotheekadviseur (SEH) heeft samen met Impact de kennisquiz 'de Eigenwoning Challenge' gelanceerd. Volgens de SEH een nieuwe benadering om de...

Financieel adviseurs maken meer werk van actief klantbeheer

Financieel adviseurs maken meer werk van actief klantbeheer

Financieel adviseurs hebben het afgelopen jaar meer werk gemaakt van actief klantbeheer, zo blijkt uit het tweede onderzoek van de Stichting Actief Klantbeheer....

Actief Klantbeheer centraal in SEH College Tour

Actief Klantbeheer centraal in SEH College Tour

"Hoe bouw je een duurzame relatie op met je klanten? Hoe verhoog je de intensiteit en het niveau van klantcontacten en hoe creëer je tegelijkertijd een solide...

Register Financieel Adviseur Duurzaam Wonen

Register Financieel Adviseur Duurzaam Wonen

SEH introduceert in samenwerking met De Hypotheker en Advieskeuze het register Financieel Adviseur Duurzaam Wonen. Alle bij de SEH ingeschreven financieel adviseurs...

Winnende bespaartip consumentenplatform LevenWonen.nl

Winnende bespaartip consumentenplatform LevenWonen.nl

Organiseer eetafspraken met vrienden of familie en rouleer iedere week. Met die bespaartip heeft Rowin van den Berge uit Hillegom de prijsvraag gewonnen van LevenWonen.nl,...