Website met info voor klanten van adviseurs
Nationale Hypotheekbond en Wegwijs.nl hebben www.informeert.nl opgericht, een website met periodieke informatiebrieven voor klanten van financieel adviseurs.
Op de website kunnen financieel adviseurs zich inschrijven voor periodieke updatebrieven aan hun eigen klant. Deze brieven praten de klant bij over hun persoonlijke financiën. De eerste editie valt 13 september 2013 op de mat en heeft als inhoud: de gevolgen van de bezuinigingen, de actuele situatie op de hypotheekmarkt, de gunstige koopomstandigheden voor starters en de sterk gedaalde premie van overlijdensrisicoverzekeringen. Jeroen Oversteegen (Hypotheekbond.nl): “Adviseurs komen er zelf simpelweg niet aan toe.”
Reactie toevoegen
Serie Actief Klantbeheer, deel 2: ben jij nog relevant voor je klant?
"Als iets al drie jaar op je lijstje met goede voornemens staat, wat zegt dat dan? Uit eigen ervaring weet ik: dat werd geen super succes. Je vindt het wel belangrijk,...
Actief klantbeheer: goed voor klant én adviseur
(Branchepartijen over Manifest Actief Klantbeheer, VVP 4) Financieel professionals helpen bij het informeren, initiëren, implementeren en uitvoeren van...
Jeroen Oversteegen: "Geef de recreatiewoningen vrij"
"Met 8 miljoen huizen zijn we er nóg niet, geef de recreatiewoningen vrij aan de babyboomers!", aldus betoogt Jeroen Oversteegen van de De Nationale Hypotheekbond...
“Maatwerk belangrijk bij wel of niet extra aflossen”
In samenwerking met de Nationale Hypotheekbond, heeft Scildon de webtool ‘Aflossen, Sparen of Beleggen’ ontwikkeld. Deze tool stelt consument en adviseur...
Marktpartijen tekenen Manifest Actief Klantbeheer
Het ‘Manifest Actief Klantbeheer’ is op 1 juli 2021 tijdens een bijeenkomst in Diemen getekend door marktpartijen: ABN Amro Intermediaire Distributie,...
Waarschijnlijk bent u, net als ik, coronamoe. Dat zo’n ver-van-mijn-bed virus hier zo’n impact zou krijgen, wisten we een jaar geleden niet. Media...
Hypotheekadviseurs optimistisch in onderzoek Nationale Hypotheekbond
Slechts vijftien tot twintig procent van de adviseurs verwacht dat de omzet uit oversluitingen en woningaankoop in 2021 zal dalen. Zestig tot 70 procent van de adviseurs...
Gemiddelde klant wil volledig geadviseerd worden
(Digitaal Centraal in VVP 6-2020) Youri Zwanepol is samen met zijn broers Jelle en Hielke eigenaar van Hypotheekrente.nl, ooit begonnen als leadgenerator maar...
Wie wordt de beste geldverstrekker van 2020?
De Nationale Hypotheekbond is een onderzoek onder adviseurs gestart naar de dienstverlening van geldverstrekkers. Via een enquête wil de bond erachter komen...
Gratis hypotheektool voor geldverstrekkers
De Nationale Hypotheekbond heeft een gratis hypotheekrente publicatie tool ontwikkeld voor geldverstrekkers. Met deze tool kunnen geldverstrekkers direct hypotheekrentetarieven...