De vier servicebeloften als u de Garantiestelling van BNP Paribas Cardif via Crystal Marbles aanvraagt

BNP BS

(Kennisartikel BNP Paribas Cardif) Zorgvuldigheid is van groot belang tijdens het hypotheekadviesproces. U bent immers verantwoordelijk voor het financiële aspect van het droomhuis van uw klant. Een bankgarantie of garantiestelling is vaak een voorwaarde om dit te realiseren. U wilt er dus zeker van zijn dat de garantie gesteld wordt. Een ervaren administrateur kan hierbij van enorme toegevoegde waarde zijn!

...

BNP Paribas Cardif is een van de grootste en gespecialiseerde spelers in hypotheekgerelateerde producten en besteedt al jaren het verwerken van garantiestellingen uit aan Crystal Marbles. Zij hebben ruime kennis en ervaring op het gebied van de verwerking van bankgaranties en financiële- en salarisadministratie. Crystal Marbles staat garant voor snelheid, zorgvuldigheid en service. Dankzij deze samenwerking bieden BNP Paribas Cardif en Crystal Marbles vier servicebeloften bij het aanvragen van garantiestellingen:

1. Snelheid: directe en automatische acceptatie bij garantiebedragen tot € 50.000

Aanvragen met een garantiebedrag tot € 50.000 worden in de regel automatisch en direct gesteld. U hoeft hiervoor geen aanvullende vragen te beantwoorden. De notaris ontvangt de polis dan direct per mail. Hebt u een hoger garantiebedrag? Woont uw koper in het buitenland? Of is de looptijd langer dan een jaar? Dan behandelt het ervaren team van Crystal Marbles de aanvraag handmatig. Zij streven ernaar om aanvragen binnen één werkdag te verwerken.

2. Zorgvuldigheid: uw garantiestelling ligt in één keer correct bij de notaris

Crystal Marbles heeft alleen het aanvraagformulier en een kopie van de koopakte nodig. Crystal Marbles controleert of de aanvraag volledig en juist is ingevuld. Dit zorgt ervoor dat de gestelde garantie direct correct bij de notaris ligt. In één keer goed!

3. Service: vragen die Crystal Marbles voor 17.30 ontvangt, worden dezelfde dag nog beantwoord

Crystal Marbles heeft een ervaren team voor garantiestellingen. Zij zijn elke werkdag van 8.30 tot 17.30 telefonisch en per mail bereikbaar voor al uw vragen en voor het overleggen van dossiers. Service hebben zij hoog in het vaandel staan, daarom worden vragen dezelfde dag nog beantwoord.

4. Duidelijkheid: ook bij complexe dossiers

Door de ruime ervaring van het team van Crystal Marbles weten zij wat er wel en niet mogelijk is. Zij denken op voorhand met u mee over hoe een garantie gesteld kan worden en welke aanvullende documenten hiervoor nodig zijn. Ook bij complexere dossiers. Zo weet u meteen waar u aan toe bent. Wel zo duidelijk.

‘Garantiestelling goed geregeld; een stapje dichterbij het droomhuis van uw klant!’

Wilt u direct aan de slag met de slag met het aanvragen van garantiestellingen via Crystal Marbles? Of wilt u meer weten? Bel Crystal Marbles dan gerust. Crystal Marbles is bereikbaar op telefoonnummer 036-7502606. Of stuur een e-mail naar bankgaranties@crystalmarbles.nl. Meer informatie over de Garantiestelling van BNP Paribas Cardif vindt u op https://www.bnpparibascardif.nl/verzekeringen/garantiestelling.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Kifid: verzekeringsvoorwaarden niet voor meerdere uitleg vatbaar

Kifid: verzekeringsvoorwaarden niet voor meerdere uitleg vatbaar

(Kifid-uitspraak GC 2021-0707). Een consument verschilt van mening met BNP Paribas Cardif over de uitleg van de verzekeringsvoorwaarden. Volgens Kifid zijn deze...

Groeiende bezorgdheid over gezondheid en verlies van inkomen

Groeiende bezorgdheid over gezondheid en verlies van inkomen

Nederlanders maken zich als gevolg van de coronapandemie meer zorgen over verschillende ziektegerelateerde risico’s, blijkt uit onderzoek van BNP Paribas Cardif....

Aankoopkosten verzekerd bij Garantiestelling BNP Paribas Cardif

Aankoopkosten verzekerd bij Garantiestelling BNP Paribas Cardif

BNP Paribas Cardif is volgens eigen zeggen de eerste aanbieder in Nederland die de aankoopkosten van een woning verzekert als de koop onverwachts niet doorgaat....

TAF introduceert de Hypotheekbeschermer met BNP Paribas Cardif

TAF introduceert de Hypotheekbeschermer met BNP Paribas Cardif

TAF breidt haar AOV-aanbod voor werknemers uit met de introductie van de Hypotheekbeschermer. Verzekeraar achter de TAF Hypotheekbeschermer is BNP Paribas Cardif...

Eerste hulp bij arbeidsongeschiktheid

Eerste hulp bij arbeidsongeschiktheid

(Partner in kennis BNP Paribas Cardif in VVP-special 'Verzekerd van je huis!') Het bespreken van het risico op arbeidsongeschiktheid in het hypotheekadvies kost...

Onmisbaar missiewerk

Onmisbaar missiewerk

(Rondetafel met kennispartners in VVP-special 'Verzekerd van je huis!') ‘Verzekerd van je huis’ is het overkoepelend thema van deze VVP-special, maar...

Verzekerd van je huis!

Verzekerd van je huis!

ORV en hypotheekbescherming vormen de onderwerpen van de nieuwe VVP-special ‘Verzekerd van je huis!’, oplossingen die het verdienen om door de adviseur...

BNP Paribas Cardif betreedt ORV-markt met TAF

BNP Paribas Cardif betreedt ORV-markt met TAF

BNP Paribas Cardif meldt zich op de ORV-markt. Dit in samenwerking met TAF. BNP Paribas Cardif wordt risicodrager achter zowel de TAF Personal- als Special ORV. BNP...

BNP Paribas Cardif: "Bewustzijn over hypotheekverzekeringen niet hoog genoeg"

BNP Paribas Cardif: "Bewustzijn over hypotheekverzekeringen niet hoog genoeg"

Uit recent onderzoek in opdracht van BNP Paribas Cardif blijkt dat veel Nederlandse consumenten geen idee hebben waarvoor zij zijn verzekerd met betrekking tot waarschijnlijk...

Meer efficiëntie bij aanvraag (bank)garantie

Meer efficiëntie bij aanvraag (bank)garantie

In Nederland kan de Garantiestelling van BNP Paribas Cardif nu volledig digitaal aangevraagd worden via Accelerate, een geautomatiseerd digitaal platform voor onder...