De vier servicebeloften als u de Garantiestelling van BNP Paribas Cardif via Crystal Marbles aanvraagt

BNP BS

(Kennisartikel BNP Paribas Cardif) Zorgvuldigheid is van groot belang tijdens het hypotheekadviesproces. U bent immers verantwoordelijk voor het financiële aspect van het droomhuis van uw klant. Een bankgarantie of garantiestelling is vaak een voorwaarde om dit te realiseren. U wilt er dus zeker van zijn dat de garantie gesteld wordt. Een ervaren administrateur kan hierbij van enorme toegevoegde waarde zijn!

...

BNP Paribas Cardif is een van de grootste en gespecialiseerde spelers in hypotheekgerelateerde producten en besteedt al jaren het verwerken van garantiestellingen uit aan Crystal Marbles. Zij hebben ruime kennis en ervaring op het gebied van de verwerking van bankgaranties en financiële- en salarisadministratie. Crystal Marbles staat garant voor snelheid, zorgvuldigheid en service. Dankzij deze samenwerking bieden BNP Paribas Cardif en Crystal Marbles vier servicebeloften bij het aanvragen van garantiestellingen:

1. Snelheid: directe en automatische acceptatie bij garantiebedragen tot € 50.000

Aanvragen met een garantiebedrag tot € 50.000 worden in de regel automatisch en direct gesteld. U hoeft hiervoor geen aanvullende vragen te beantwoorden. De notaris ontvangt de polis dan direct per mail. Hebt u een hoger garantiebedrag? Woont uw koper in het buitenland? Of is de looptijd langer dan een jaar? Dan behandelt het ervaren team van Crystal Marbles de aanvraag handmatig. Zij streven ernaar om aanvragen binnen één werkdag te verwerken.

2. Zorgvuldigheid: uw garantiestelling ligt in één keer correct bij de notaris

Crystal Marbles heeft alleen het aanvraagformulier en een kopie van de koopakte nodig. Crystal Marbles controleert of de aanvraag volledig en juist is ingevuld. Dit zorgt ervoor dat de gestelde garantie direct correct bij de notaris ligt. In één keer goed!

3. Service: vragen die Crystal Marbles voor 17.30 ontvangt, worden dezelfde dag nog beantwoord

Crystal Marbles heeft een ervaren team voor garantiestellingen. Zij zijn elke werkdag van 8.30 tot 17.30 telefonisch en per mail bereikbaar voor al uw vragen en voor het overleggen van dossiers. Service hebben zij hoog in het vaandel staan, daarom worden vragen dezelfde dag nog beantwoord.

4. Duidelijkheid: ook bij complexe dossiers

Door de ruime ervaring van het team van Crystal Marbles weten zij wat er wel en niet mogelijk is. Zij denken op voorhand met u mee over hoe een garantie gesteld kan worden en welke aanvullende documenten hiervoor nodig zijn. Ook bij complexere dossiers. Zo weet u meteen waar u aan toe bent. Wel zo duidelijk.

‘Garantiestelling goed geregeld; een stapje dichterbij het droomhuis van uw klant!’

Wilt u direct aan de slag met de slag met het aanvragen van garantiestellingen via Crystal Marbles? Of wilt u meer weten? Bel Crystal Marbles dan gerust. Crystal Marbles is bereikbaar op telefoonnummer 036-7502606. Of stuur een e-mail naar bankgaranties@crystalmarbles.nl. Meer informatie over de Garantiestelling van BNP Paribas Cardif vindt u op https://www.bnpparibascardif.nl/verzekeringen/garantiestelling.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Business supporters

Business supporters

We leven in een bijzondere en merkwaardige tijd. Hoe goed we het ook allemaal regelen met elkaar, we zijn en blijven afhankelijk van omstandigheden en uiteindelijk...

Marketing- en communicatieondersteuning op maat

Marketing- en communicatieondersteuning op maat

(Kennisartikel Nh1816) Als intermediair maatschappij staat Nh1816 verzekeringen 100% voor een actieve samenwerking met financieel adviseurs. Verzekerden krijgen...

Positie professionele adviseur onbetwist

Positie professionele adviseur onbetwist

(VVP-special Business Support 2020) Kennis en vaardigheden, efficiënte processen en last but not least: maximaal contact met de klant. Dat zijn de succesfactoren...

Focus op je missie

Focus op je missie

“Ict is het belangrijkste gereedschap dat wij als adviseurs in onze organisatie gebruiken. Daarom hebben we al in een vroeg stadium besloten dit uit te besteden....

Advies 3.0: Plug and Play

Advies 3.0: Plug and Play

(Kennisartikel Nationale Hypotheekbond) De Nationale Hypotheekbond houdt de branche graag scherp. ‘De bond’ maakt topafslag inzichtelijk en hamert...

Echte waarde is geen polis

Echte waarde is geen polis

(door Jelle Bartels, Next Step Factory) Met meer dan 25 jaar ervaring in de financiële dienstverlening heeft Han Versantvoort alles wel meegemaakt. Vanaf...

Samen klanten blij maken

Samen klanten blij maken

(Kennisartikel Nedasco) Bij Nedasco ligt de focus nu en de komende jaren vooral op zakelijk schade en inkomen alsmede het verlenen van ondersteuning aan adviseurs...

Zelf kunnen we het beter

Zelf kunnen we het beter

“Als wij als kantoor ergens niet goed in zijn, dan is het wel in het uitbesteden van werkzaamheden”, valt Paul Robbe met de deur in huis. “In...

Uw stap naar future proof financiële dienst verlening

Uw stap naar future proof financiële dienst verlening

(Kennisartikel Erasmus Universiteit) Als financieel adviseur zit u in het oog van de storm. De financiële wereld verandert razendsnel, op dit moment zelfs extra...

Stop met bedrijfje spelen

Stop met bedrijfje spelen

(door Cedric Muchall, Keytoe) Wordt jouw organisatie gevormd door het karakter van de mensen? Of wordt het karakter van jouw collega’s gevormd door de organisatie?...