De vier servicebeloften als u de Garantiestelling van BNP Paribas Cardif via Crystal Marbles aanvraagt

BNP BS

(Kennisartikel BNP Paribas Cardif) Zorgvuldigheid is van groot belang tijdens het hypotheekadviesproces. U bent immers verantwoordelijk voor het financiële aspect van het droomhuis van uw klant. Een bankgarantie of garantiestelling is vaak een voorwaarde om dit te realiseren. U wilt er dus zeker van zijn dat de garantie gesteld wordt. Een ervaren administrateur kan hierbij van enorme toegevoegde waarde zijn!

...

BNP Paribas Cardif is een van de grootste en gespecialiseerde spelers in hypotheekgerelateerde producten en besteedt al jaren het verwerken van garantiestellingen uit aan Crystal Marbles. Zij hebben ruime kennis en ervaring op het gebied van de verwerking van bankgaranties en financiële- en salarisadministratie. Crystal Marbles staat garant voor snelheid, zorgvuldigheid en service. Dankzij deze samenwerking bieden BNP Paribas Cardif en Crystal Marbles vier servicebeloften bij het aanvragen van garantiestellingen:

1. Snelheid: directe en automatische acceptatie bij garantiebedragen tot € 50.000

Aanvragen met een garantiebedrag tot € 50.000 worden in de regel automatisch en direct gesteld. U hoeft hiervoor geen aanvullende vragen te beantwoorden. De notaris ontvangt de polis dan direct per mail. Hebt u een hoger garantiebedrag? Woont uw koper in het buitenland? Of is de looptijd langer dan een jaar? Dan behandelt het ervaren team van Crystal Marbles de aanvraag handmatig. Zij streven ernaar om aanvragen binnen één werkdag te verwerken.

2. Zorgvuldigheid: uw garantiestelling ligt in één keer correct bij de notaris

Crystal Marbles heeft alleen het aanvraagformulier en een kopie van de koopakte nodig. Crystal Marbles controleert of de aanvraag volledig en juist is ingevuld. Dit zorgt ervoor dat de gestelde garantie direct correct bij de notaris ligt. In één keer goed!

3. Service: vragen die Crystal Marbles voor 17.30 ontvangt, worden dezelfde dag nog beantwoord

Crystal Marbles heeft een ervaren team voor garantiestellingen. Zij zijn elke werkdag van 8.30 tot 17.30 telefonisch en per mail bereikbaar voor al uw vragen en voor het overleggen van dossiers. Service hebben zij hoog in het vaandel staan, daarom worden vragen dezelfde dag nog beantwoord.

4. Duidelijkheid: ook bij complexe dossiers

Door de ruime ervaring van het team van Crystal Marbles weten zij wat er wel en niet mogelijk is. Zij denken op voorhand met u mee over hoe een garantie gesteld kan worden en welke aanvullende documenten hiervoor nodig zijn. Ook bij complexere dossiers. Zo weet u meteen waar u aan toe bent. Wel zo duidelijk.

‘Garantiestelling goed geregeld; een stapje dichterbij het droomhuis van uw klant!’

Wilt u direct aan de slag met de slag met het aanvragen van garantiestellingen via Crystal Marbles? Of wilt u meer weten? Bel Crystal Marbles dan gerust. Crystal Marbles is bereikbaar op telefoonnummer 036-7502606. Of stuur een e-mail naar bankgaranties@crystalmarbles.nl. Meer informatie over de Garantiestelling van BNP Paribas Cardif vindt u op https://www.bnpparibascardif.nl/verzekeringen/garantiestelling.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Digitale transformatie vereist nog meer samenwerking in de keten

Digitale transformatie vereist nog meer samenwerking in de keten

(Kennisartikel Allianz) Klantwensen en klanteisen zijn voortdurend aan verandering onderhevig. Op digitaal vlak vereist dit grote inspanningen van organisaties....

Makkelijker advies over rechtsbijstand

Makkelijker advies over rechtsbijstand

(Kennisartikel ARAG) Klanten leren kennen, en risico’s in kaart brengen en met de klant hierover in gesprek zijn. Het werk van een verzekeringsadviseur is...

Samen schade voorkomen

Samen schade voorkomen

(Kennisartikel a.s.r.) Als verzekerde wil je eigenlijk geen geld ontvangen van je verzekeringsmaatschappij. Dat klinkt misschien raar, maar zo zit het wel. Als...

Ondernemerstips in coronatijd

Ondernemerstips in coronatijd

"Jarenlang is er sprake geweest van hoogconjunctuur en kon iedereen profiteren. De werkloosheid was enorm laag, er werd enorm geïnvesteerd, geproduceerd en...

Verduurzamen in tijden van crisis – het kan

Verduurzamen in tijden van crisis – het kan

(Kennisartikel a.s.r.) De coronacrisis zet de wereld op zijn kop. Veel ondernemers en bedrijven verkeren in zwaar weer. Niemand weet hoe lang de crisis zal aanhouden...

Adviseur Zeger van Twillert: focus op je missie

Adviseur Zeger van Twillert: focus op je missie

“Ict is het belangrijkste gereedschap dat wij als adviseurs in onze organisatie gebruiken. Daarom hebben we al in een vroeg stadium besloten dit uit te besteden....

Is er een beleggingsleven na corona?

Is er een beleggingsleven na corona?

(Kennisartikel Nationale-Nederlanden Bank) Op het moment van schrijven ligt het openbare leven zo goed als stil om het coronavirus te bestrijden. Wat kunnen we...

Han Versantvoort: met Calvo Advies naar ander verdienmodel

Han Versantvoort: met Calvo Advies naar ander verdienmodel

Met meer dan 25 jaar ervaring in de financiële dienstverlening heeft Han Versantvoort alles wel meegemaakt. Vanaf de start van zijn carrière heeft hij...

Goudse neemt deel levenportefeuille BNP Paribas Cardif over

Goudse neemt deel levenportefeuille BNP Paribas Cardif over

DNB heeft goedkeuring verleend aan de eerder aangekondigde overname van een deel van de levenportefeuille van BNP Paribas Cardif door De Goudse. De overdracht vond...

"Stop met bedrijfje spelen"

"Stop met bedrijfje spelen"

"Wordt jouw organisatie gevormd door het karakter van de mensen? Of wordt het karakter van jouw collega’s gevormd door de organisatie? Ik mag hopen op het...