Slimme data-oplossingen

Ordina kantoor

Met de slimme data-oplossingen Lckr en Historisch databeheer van Ordina kunnen adviseurs een beter en vollediger advies geven.

Lckr

Met Lckr heeft uw klant de mogelijkheid om relevante en gevalideerde data, die beschikbaar is vanuit de overheid, op te halen en te delen. Deze data kan de klant vervolgens in zijn eigen proces gebruiken. Lckr is eenvoudig aan te sluiten op de software van financiële dienstverleners. Ook is het niet meer nodig om handmatig data in te voeren.

Lckr is een toolbox. Met de tools die Lckr biedt, kan de klant Lckr-functionaliteit integreren in zijn mobiele app of desktopapplicatie. De klantervaring blijft zo hetzelfde en het is niet nodig om over te stappen naar een andere applicatie. Lckr is een white label propositie die past in de look & feel en customer journey van de applicatie die de klant gebruikt.

Lckr creëert een klantdataprofiel. Door middel van alle beschikbare data wordt een specifiek dataprofiel samengesteld dat aansluit op de behoeften van de klant, zodat alleen relevante data wordt doorgegeven.

Historisch databeheer

Historische data is lang niet altijd eenvoudig beschikbaar door bijvoorbeeld fusies, overnames en een overgang naar nieuwe systemen. Terwijl deze data wel nodig is voor een compleet klantbeeld. Ook vanuit de wet is het verplicht deze data toegankelijk te houden en op te schonen.

Met Historisch databeheer van Ordina kan een organisatie historische data veilig en toegankelijk opslaan. Zonder conversie neemt Ordina zowel de historische data als het datamodel over in haar moderne platform. Met Historisch databeheer wordt bovendien aan wet- en regelgeving voldaan, die voorschrijft dat een organisatie data op het juiste moment moet opschonen en verwijderen. Ook is historische data gemakkelijk toegankelijk voor audits van interne en externe toezichthouders en bruikbaar als bewijslast bij conflicten.

Ordina

Ordina is de grootste, onafhankelijke ITdienstverlener in de Benelux met circa 2.650 medewerkers. Wij richten ons op het realiseren van een digitale voorsprong bij klanten in de sectoren: financiële dienstverlening, industrie, overheid en zorg. Dit doen we door het bedenken, bouwen en beheren van technologische toepassingen. Ordina wil haar klanten helpen de uitdagingen en veranderingen voor te zijn.

Als bedenkers, bouwers en beheerders van een betere digitale wereld hebben wij de expertise om bedrijfsprocessen en IT duurzaam te verbeteren. Onze kracht is dat wij strategie en beleid kunnen vertalen naar de bedrijfsprocessen van onze klant door onze kennis van zijn organisatie, zijn markten en de lokale wet- en regelgeving. Wij willen samen met onze klanten duurzaam innoveren.

Reactie toevoegen

 
Editie
Meer over
Break-out sessies VIP-Congres 4 juli (deel 6)

Break-out sessies VIP-Congres 4 juli (deel 6)

Meer dan dertig praktijksessies biedt het VIP Congres ACT NOW! van VVP en Contactgroep Automatisering op 4 juli. In een aantal berichten op de VVP-site geven we...

Hypotheekbond en Ordina van start met app 'Veilig Ophalen'

Hypotheekbond en Ordina van start met app 'Veilig Ophalen'

Nationale Hypotheekbond en Ordina hebben de app ‘Veilig Ophalen’ geïntroduceerd. Na een gegevensverzoek van de adviseur haalt de consument met...

Praktijksessies innovatie-event 5 juli nader belicht (deel 2)

Praktijksessies innovatie-event 5 juli nader belicht (deel 2)

Het VVP Innovatie Platform (VIP) organiseert op 5 juli samen met de Stichting Contactgroep Automatisering het VIP-Event Be the change!, het grootste Fin- &...

"Businessfocus verandert door corona"

"Businessfocus verandert door corona"

Zeven op de tien (69%) besluitvormers in de financiële dienstverlening geven aan dat de businessfocus van hun organisatie door corona verschoven is naar een...

Meer omzet, betere klantrelaties

Meer omzet, betere klantrelaties

(door Mark van Maurik, Laudus & van Maurik. Uit Special Contactgroep Automatisering van VVP) “Er is absoluut een direct verband tussen digitalisering...

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

(door Ulrike Geerlings, Appels Financieel Advies. Bijdrage uit Special Contactgroep Automatisering van VVP). Automatisering en advies zijn onlosmakelijk met elkaar...

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

Automatiering en advies zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het advieskantoor dat op een efficiënte manier automatisering weet te omarmen, houdt meer tijd...

Omarm een robot: meer omzet, betere klantrelaties

Omarm een robot: meer omzet, betere klantrelaties

“Er is absoluut een direct verband tussen digitalisering en het verzilveren van klantgerichtheid. Goede digitalisering betekent goed en real time inzicht in...

Aandacht

Aandacht

(Voorwoord door Willem Vreeswijk, hoofdredacteur VVP) Aandacht maakt alles mooier, is de bekende slogan van een wereldconcern. Aandacht voor mensen, voor hun wensen,...

Samen vooruitgang vormgeven

Samen vooruitgang vormgeven

(Rondetafelgesprek in Special Contactgroep Automatisering van VVP) “Goedwerkende software staat hoog op de prioriteitenlijst, maar uiteindelijk wordt het een...