Ambassadeurs Advieskeuze.nl fietsen 1.345 euro bij elkaar

Advieskeuze.nl Ambassadors Ride 2018

De Advieskeuze.nl Ambassadors Ride afgelopen donderdag leverde 1.345 euro op voor de Stichting ALS. Advieskeuze.nl fietste met een aantal van haar ambassadeurs het parcours van de Amstel Gold Race in Limburg.

Oukje Bizot van Stichting ALS: "Donderdag 2 mei was ik te gast bij de finish van de Ambassadorsride. Een spontane actie van Advieskeuze.nl. Het is echt fantastisch om te zien dat zo veel organisaties zich betrokken tonen bij de missie van Stichting ALS Nederland!  Met de opbrengst van het evenement financieren we wetenschappelijk onderzoek naar een toekomstige behandeling van ALS en investeren in de kwaliteit van zorg en leven van patiënten nu."

David de Boom, algemeen directeur Advieskeuze.nl: “Met de Ambassador Ride werden de collectieve krachten van onze partners fysiek en financieel gebundeld en dat sluit volledig aan bij de community gedachte van Advieskeuze.nl. Hiermee steunen we Team Klim for Tim bij de Tour du ALS; het jaarlijkse fiets- en wandelevenement voor Stichting ALS Nederland op de Mont Ventoux www.tourduals.nl dat dit jaar op 31 mei wordt georganiseerd. Bij deze doen wij een oproep aan de hele financiële sector om de Stichting ALS te steunen."

"

 

Reactie toevoegen

 
Meeste hypotheekadviseurs bespreken verduurzaming met klant

Meeste hypotheekadviseurs bespreken verduurzaming met klant

Volgens 30.000 hypotheekreviews op Advieskeuze.nl met inzicht of verduurzaming is besproken, neemt 61,7 procent van de adviseurs het onderwerp mee. “Op peildatum...

Hypotheekadviseur primair om financiering voor verduurzaming te regelen

Hypotheekadviseur primair om financiering voor verduurzaming te regelen

De hypotheekadviseur wordt in onderzoek door Advieskeuze.nl door de meeste consumenten (49,3 procent) primair gezien als dienstverlener om de financiering voor de...

84,7 procent klanten sluit geen service-abonnement af

84,7 procent klanten sluit geen service-abonnement af

Op basis van onderzoek onder ruim 5.600 consumenten concludeert Advieskeuze.nl dat 84,7 procent van de klanten van financieel adviseurs geen service-abonnement afsluit....

Groene Hart Hypotheken integreert zoekmodule Advieskeuze.nl

Groene Hart Hypotheken integreert zoekmodule Advieskeuze.nl

Op de website van Groene Hart Hypotheken, een duurzaamheidsinitiatief van DAK, is een zoekmodule van Advieskeuze.nl geïmplementeerd. Via de site kunnen...

Advieskeuze.nl: nu ook reviews per medewerker

Advieskeuze.nl: nu ook reviews per medewerker

Advieskeuze.nl biedt advieskantoren nu ook de mogelijkheid om reviews per medewerker in te zien. Advieskeuze.nl: "Als je in het extranet van jouw kantoor wilt kunnen...

Advieskeuze.nl: 92,7 procent geverifieerde reviews klant van financieel adviseur

Advieskeuze.nl: 92,7 procent geverifieerde reviews klant van financieel adviseur

Op basis van een grootschalig onderzoek onder 4.800 consumenten concludeert Advieskeuze.nl dat 92,7 procent van de reviewgevers op het platform daadwerkelijk klant...

Advieskeuze: Aegon meest populaire hypotheekaanbieder

Advieskeuze: Aegon meest populaire hypotheekaanbieder

Aegon is onder consumenten de meest populaire hypotheekaanbieder in het tweede kwartaal van 2021, zo blijkt uit onderzoek van Advieskeuze.nl onder 8.240 consumenten....

Advieskeuze.nl: “Huizenbezitter financieel niet geraakt door coronacrisis”

Advieskeuze.nl: “Huizenbezitter financieel niet geraakt door coronacrisis”

Op basis van een grootschalig onderzoek onder 4.000 consumenten concludeert Advieskeuze.nl dat de meeste huizenbezitters financieel niet geraakt zijn door de Coronacrisis....

Werk, inkomen en economie belangrijkste thema bij politieke keuze woonconsumenten

Werk, inkomen en economie belangrijkste thema bij politieke keuze woonconsumenten

De belangrijkste onderwerpen bij de politieke keuze van woonconsumenten zijn: werk, inkomen en economie (39,3%) duurzaamheid, klimaat en milieu (17,1%) en volksgezondheid...

Besparen op verzekeringen hoog op agenda consument

Besparen op verzekeringen hoog op agenda consument

Consumenten willen in 2021 als eerste besparen op hun energierekening (34,3 procent). Daarna volgen besparingen op verzekeringen (16,5 procent) en hypotheek- of...