CED en Woonstad Rotterdam breiden samenwerking uit
CED en woningcorporatie Woonstad Rotterdam breiden hun samenwerking uit. Reparatieverzoeker van huurders worden sinds kort geautomatiseerd afgehandeld. De eerste twee dagen kwamen er meer dan 100 meldingen binnen.
Het reparatieverzoek-management van woningcorporaties kent twee uitdagingen: hoe verhoog je de bewonerstevredenheid en hoe beheers je de kosten. Via CED Repair kunnen bewoners 24/7 digitaal of via WhatsApp een reparatieverzoek indienen. Bij het grootste deel van de verzoeken kan de bewoner meteen een reparatie-afspraak maken en ontvangt het betrokken herstelbedrijf direct de opdracht. Eén dag van tevoren krijgt de bewoner een sms-je ter herinnering, zodat de hersteller niet voor niets komt.
Robin Roest, Managing Director van onder andere CED Repair: "Wij zien veel potentie in de woningcorporatiemarkt voor het geautomatiseerd afhandelen van reparatieverzoeken. Dat scheelt veel tijd en inzet, en daarmee kosten. Het past bovendien in een tijd waarin ook huurders veel meer regie over hun eigen zaken willen hebben."
De pilot van CED en Stadswonen is slechts het begin van een verdergaande ontwikkeling. CED werkt aan een geavanceerd, volledig geautomatiseerd platform voor het gehele proces afhandelproces.
Reactie toevoegen
Meer over
Ced lanceert trendboek 'OK Glass!'
CED heeft 'OK Glass!' gelanceerd, een boek over trends en innovaties in de schadesector. In het boek wordt een beeld geschetst van de wereld van claims management...
Gemoderniseerd ced-kantoor geopend
Burgemeester Frank Koen opende zaterdag het gemoderniseerde kantoor van CED in Capelle a/d IJssel. Terwijl de medewerkers in de oude inrichting voornamelijk...
Sector op de fiets voor Leontien Foundation
Op 9 mei 2014 organiseren CED en Ard Korevaar Personenschade de eerste Insurance Cycle Tour. De opbrengsten gaan naar de Leontien Foundation. CED, Ard Korevaar Personenschade...
Consument aan zet in schademarkt 2.0
CED heeft de trends in de schademarkt op een rij gezet. De schademarkt is dynamischer dan ooit, constateert CED-directeur Robin Roest. "Wie anno 2014 vertrouwt...
Ced start pilot met Google Glass
CED start een pilot met Google Glass. Het bedrijf wil samen met klanten onderzoeken hoe Google Glass de klantbeleving kan vesterken, claimprocessen efficiënter...
Expertisediensten univé naar CED
Univé besteedt haar expertisediensten op het gebied van Auto en Brand met ingang van 1 oktober uit aan CED. Eerder deze maand hebben Marcel Spronk, directeur...
Voogd & Voogd ontwikkelt verhaalservice
Voor schades waarvoor een derde aansprakelijk is en de verzekerde geen dekking heeft op de bestaande polis, heeft Voogd & Voogd een verhaalservice ontwikkeld....
EMN nadrukkelijker neergezet als specialist
CED postioneert EMN Expertise vanaf juli nadrukkelijker als specialistischer label. Naast de huidige dienstverlening van EMN op het gebied van brandvaria...
CED verbetert afhandeling autodiefstal
CED Automotive heeft een nieuwe werkwijze ontwikkeld voor een efficiënte afhandeling van autodiefstal. Volgens CED kunnen verzekeraars met de nieuwe werkwijze...
Hans Coffeng nieuwe bestuursvoorzitter CED
Hans Coffeng (46) is met ingang van 1 februari benoemd tot voorzitter van de raad van bestuur van CED. In zijn nieuwe functie zal hij zich met name richten op het...