Consument positief over hypotheekadviseur als geldverstrekker review vraagt
Reactie toevoegen
Bijna helft financieel dienstverleners is telefonisch slecht bereikbaar
Advieskeuze constateert dat 43,7 procent van de financieel dienstverleners telefonisch slecht bereikbaar is. In het eerste kwartaal van 2023 deed Advieskeuze 5.156...
Financiering van kosten actief klantbeheer moeilijk
Adviseurs worstelen met de financiering van de kosten van actief klantbeheer, blijkt uit een klankbordgesprek van Lloyds Bank met adviseurs. Een verslag van het...
Advieskeuze voegt reviews van externe bronnen toe
Advieskeuze.nl gaat de reviews van externe bronnen toevoegen aan het eigen reviewplatform. Er zijn meer dan 50.000 externe reviews over hypotheekadviseurs van internet...
Independer draagt reviews hypotheekkantoren over aan klantenvertellen
Independer heeft de reviews van hypotheekkantoren overgedragen aan klantenvertellen. Marga Lankreijer, manager hypotheken bij Independer: “Aangezien deze reviews...
Hoogspanning achter de schermen over hypotheekrente
(Partner in kennis Lloyds Bank in VVP 4-2022) Nadat de rente jarenlang historisch laag was, heeft deze de afgelopen maanden een spurt omhoog gemaakt. Wat gebeurt...
Meeste hypotheekadviseurs bespreken verduurzaming met klant
Volgens 30.000 hypotheekreviews op Advieskeuze.nl met inzicht of verduurzaming is besproken, neemt 61,7 procent van de adviseurs het onderwerp mee. “Op peildatum...
Anti-stressvideo's voor financieel dienstverleners
Lloyds Bank heeft samen met Instituut Vitae een aantal korte video’s op te nemen waarin financieel ondernemers concrete tips krijgen om de stressfactoren in...
Hypotheekadviseur primair om financiering voor verduurzaming te regelen
De hypotheekadviseur wordt in onderzoek door Advieskeuze.nl door de meeste consumenten (49,3 procent) primair gezien als dienstverlener om de financiering voor de...
Duidelijk zijn over gepersonaliseerd aanbod
Bedrijven die consumenten online een gepersonaliseerd aanbod doen, moeten de consument daarover informeren vóór de aankoop. Een aanbod kan bijvoorbeeld...
Nepreviews en misleidende zoekresultaten vanaf mei wettelijk verboden
Een verbod op het (laten) plaatsen van valse consumentenbeoordelingen bij webwinkels en digitale platforms gaat vanaf 28 mei dit jaar in. De Eerste Kamer heeft ingestemd...