Faster Forward en Nationale Hypotheekbond bundelen expertise

André van Nieuwenhuijzen: ‘Andere rol voor adviseurs.’

Faster Forward en Nationale Hypotheekbond gaan nauwer samenwerken. Beide bedrijven hebben sinds begin dit jaar dezelfde investeringsmaatschappij.

De ict-bedrijven zorgen voor verdere integratie van Elements en PortefeuilleSignalen en gaan samen digitale oplossingen verder ontwikkelen zoals UwKluis.nl, Webdelen.nl, Duurzaamheidsprofiel.nl en het Woningwaarderapport.

Beide bedrijven werken al langer samen. “Nu de investeringsmaatschappij achter Nationale Hypotheekbond begin dit jaar ook een belang nam in Faster Forward is dat alleen maar gemakkelijker geworden”, aldus Jeroen Oversteegen, directeur Nationale Hypotheekbond.

André van Nieuwenhuijzen, directeur Faster Forward: “We kunnen ons puur richten op de behoeften van onze gezamenlijke klanten en van hún klanten, de consument. En daarin zien we vanwege de verdere digitalisering veel  groeipotentie.”

Beide bedrijven blijven actief vanuit hun eigen pand, onder eigen naam en directie.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Eerste opleidingsdag Actief Klantbeheer voor slechts één euro

Eerste opleidingsdag Actief Klantbeheer voor slechts één euro

Naast het brancheonderzoek Actief Klantbeheer dat op 13 oktober 2021 van start is gegaan, zal binnenkort ook de eerste opleiding Actief Klantbeheer in première...

Serie Actief Klantbeheer, deel 5: ga eens tegen je natuur in!

Serie Actief Klantbeheer, deel 5: ga eens tegen je natuur in!

"Mensen zijn lui. En dat is maar goed ook. Anders waren jij en ik er namelijk niet geweest. Op de prehistorische steppen was energiebesparing nodig om op gezette...

Serie Actief Klantbeheer, deel 4: klant gaat gewoon naar een andere adviseur

Serie Actief Klantbeheer, deel 4: klant gaat gewoon naar een andere adviseur

"Als je geen band opbouwt met jouw klant gaat hij gewoon op zoek naar een nieuwe adviseur", aldus Michel Ligtlee, beleidsadviseur Vereniging Eigen Huis in deel...

Serie Actief Klantbeheer, deel 3: het belang van ‘Ken je klant’

Serie Actief Klantbeheer, deel 3: het belang van ‘Ken je klant’

"Geldverstrekkers zijn tegenwoordig erg actief als het gaat om het begrip ‘Know Your Customer’. Dit heeft alles te maken met de verantwoordelijkheid...

Serie Actief Klantbeheer, deel 2: ben jij nog relevant voor je klant?

Serie Actief Klantbeheer, deel 2: ben jij nog relevant voor je klant?

"Als iets al drie jaar op je lijstje met goede voornemens staat, wat zegt dat dan? Uit eigen ervaring weet ik: dat werd geen super succes. Je vindt het wel belangrijk,...

Actief klantbeheer: goed voor klant én adviseur

Actief klantbeheer: goed voor klant én adviseur

(Branchepartijen over Manifest Actief Klantbeheer, VVP 4) Financieel professionals helpen bij het informeren, initiëren, implementeren en uitvoeren van...

Jeroen Oversteegen: "Geef de recreatiewoningen vrij"

Jeroen Oversteegen: "Geef de recreatiewoningen vrij"

"Met 8 miljoen huizen zijn we er nóg niet, geef de recreatiewoningen vrij aan de babyboomers!", aldus betoogt Jeroen Oversteegen van de De Nationale Hypotheekbond...

“Maatwerk belangrijk bij wel of niet extra aflossen”

“Maatwerk belangrijk bij wel of niet extra aflossen”

In samenwerking met de Nationale Hypotheekbond, heeft Scildon de webtool ‘Aflossen, Sparen of Beleggen’ ontwikkeld. Deze tool stelt consument en adviseur...

Aankoopkosten verzekerd bij Garantiestelling BNP Paribas Cardif

Aankoopkosten verzekerd bij Garantiestelling BNP Paribas Cardif

BNP Paribas Cardif is volgens eigen zeggen de eerste aanbieder in Nederland die de aankoopkosten van een woning verzekert als de koop onverwachts niet doorgaat....

Marktpartijen tekenen Manifest Actief Klantbeheer

Marktpartijen tekenen Manifest Actief Klantbeheer

Het ‘Manifest Actief Klantbeheer’ is op 1 juli 2021 tijdens een bijeenkomst in Diemen getekend door marktpartijen: ABN Amro Intermediaire Distributie,...