Gabriël introduceert verzekering die meebouwt aan de gemeenschap
Gabriël Financiële Bescherming heeft de Gabriël Samen Verzekerd ontwikkeld, een verzekering die teruggrijpt naar de oorsprong van verzekeren: met elkaar en voor elkaar.
In een brief aan relaties schrijft het advieskantoor uit Amersfoort: "Steeds meer mensen merken dat de samenleving afstandelijker wordt. Voedsel komt van ver, buren kennen elkaar minder vaak en bedrijven worden groter en groter. Als je een verzekeringsmaatschappij belt, kun je een onbekende persoon aan de lijn krijgen, van een klantenservice aan de andere kant van het land. Of je kunt alleen online vragen stellen. Wij besloten een nieuwe verzekering op te zetten voor gemeenschappen. Een verzekering die niet alleen maar geld beheert, maar ook meebouwt aan jouw kerkgemeenschap, koor, club of kring. Een verzekering waarbij ‘er voor elkaar zijn’ óók meetelt. Soms keert de verzekering geld uit, soms help je elkaar op een andere manier. We noemen het: ‘Gabriël Samen Verzekerd’."
De verzekering bestaat onder meer uit:
- Een verzekering voor bijvoorbeeld jouw kerkgemeenschap, koor, club of kring
- Denk aan opstal, inboedel, aansprakelijkheid, reizen, rechtsbijstand en auto’s
- Een eigen WhatsApp-groep voor jou, je medeverzekerden en Gabriël
- Elkaar te hulp komen, want schade is niet altijd financieel
- Loyaal aan elkaar en op basis van vertrouwen
Gabriël Financiële Bescherming, het advieskantoor van Natasja Naron, geeft het volgende voorbeeld. "In de keuken van een van de verzekerden slaat de vlam in de pan. Een professioneel bedrijf zal drie dagen bezig zijn om de gevolgen op te ruimen. De verzekering dekt de kosten als het gezin drie dagen in een hotel verblijft. Maar via de WhatsApp-groep komt er meteen hulp: het gezin krijgt bijvoorbeeld kosteloos een vakantiewoning aangeboden. Daar is het aan te danken dat de kosten van een hotel, 650 euro, niet geclaimd worden. Anderen bieden maaltijden aan. Het positieve effect is dubbel: je krijgt met elkaar de kans iets voor een ander te doen en onderlinge banden te verstevigen. Naarmate er binnen jouw groep verzekerden minder schade wordt geclaimd, blijft er meer geld over. Dit komt in de vorm van een gift ten goede aan jouw eigen kring."
Reactie toevoegen
Meer over
Workshop 'Klanten betalen graag voor advies' op vijfde Dag van het Topadvies
Eén van de vijf parallelsessies op de vijfde Dag van het Topadvies wordt gegeven door Natasja Naron, directeur-eigenaar van Gabriël Financiële Bescherming...
Zes excellente advieskantoren genomineerd voor Advies Award 2019
Gabriël Financiële Bescherming, Kuiper Verzekeringen, Adviesbureau Robbe, Dominass, Taylor Mates en CM Personal Finance zijn genomineerd voor de Advies...
40-dagenkalender van advieskantoor Gabriël wegens succes herhaald
Voor de tweede keer geven Gabriël Financiële Bescherming en Stichting Encour een 40-dagenkalender uit rond de thematiek 'groeien in financiële rust'....
VVP Event Communicatie: creëer verbinding
Communiceren is niet zo moeilijk, écht communiceren wel. Dat werd duidelijk op het VVP Event Communicatie. Waar het werkelijk om gaat, is het creëren...
VVP-event Communicatie: gaan voor genoeg
Hoe maak je je meerwaarde als adviseur concreet? Natasja Naron van Gabriël Financiële Bescherming heeft het antwoord: ga voor genoeg. “Als je niet...
Communicatietips voor adviseurs: klanten vinden en binden
Klanten vinden en vervolgens binden, is de uitdaging voor iedere ondernemer, zeker binnen de (financiële) dienstverlening. "Wat we verkopen is immers niet tastbaar....
Helder communiceren over meerwaarde advisering en beloning
Hoe communiceer je helder over je meerwaarde van je advisering en je beloning. Adviseur Natasja Naron pakt dit op een hele bijzondere manier heel succesvol aan....
Communicatie advieskantoren buiten de richtlijnen
Wat zijn de verschillende insights van compliant klantinformatie en waar moet je precies aan voldoen? Maar veel interessanter, wat als de regels je in de weg zitten?...
Vanuit CRM naar klantcontact (extra workshop VVP Event Communicatie)
"Wij doen onze activiteiten met altijd één doel voor ogen: het beter en mooier voor uw klant maken. Uw klanten zijn uw meest waardevolle bezit. Met...
Met welk oog kijkt de toezichthouder naar de communicatie van uw advieskantoor? Op 28 november geeft de AFM op het VVP Kennisevent Communicatie tips voor assurantiekantoren. Het...