Vereende biedt verzekering voor pop-up stores
De Vereende heeft een verzekering ontwikkeld voor pop-up stores. De verzekering heeft een looptijd van drie maanden.
Bert Sonneveld, Manager Marketing & Acceptatie: “Zo snel als een pop-up store ‘oppopt’ kan deze ook weer verdwijnen. Daar passen geen verzekeringen van minimaal één jaar bij”. Om het de ondernemers makkelijk te maken werkt de Vereende met twee verzekeringspakketten. Past een pop-up store formule niet in één van de pakketten, dan wordt er een advies op maat gemaakt. De pop-up store verzekering verzekert de ondernemer voor aansprakelijkheid (voor bedrijven AVB) en tegen schade ontstaan door onder andere brand of inbraak."
Eind oktober heeft de Vereende samen met het Verbond van Verzekeraars een dialoogsessie georganiseerd over startups. Een van de lessen – van startups, voor alle verzekeraars – was om een kant-en-klaar-pakket van verzekeringen aan te bieden aan startende bedrijven. "Omdat ondernemers die een pop-up store willen starten moeilijk tot niet een kortlopende verzekering kunnen sluiten, heeft de Vereende de pop-up store verzekering gelanceerd. Het product past goed in de productenreeks omdat de verzekeringstak van de Vereende is gespecialiseerd in het verzekeren van bijzondere risico’s: “wij hebben de kennis en kunde om verzekeringsoplossingen op maat te bieden", aldus de Vereende.
Reactie toevoegen
Waarborgfonds: "Toenemende schadelast noodzaakt strenge aanpak misbruik"
De schadelast bij Waarborgfonds Motorverkeer is vorig jaar gestegen van 76,6 naar 100,3 miljoen euro. Volgens Carola Wijkamp-Hermsen (directievoorzitter de Vereende)...
De Vereende voorziet premiegroei door druk op solidariteit
"Wij verwachten", schrijft de Vereende in haar maandag verschenen jaarverslag 2024, "dat de premieontwikkeling en onze portefeuille relatief stabiel blijven, echter...
Raad van Doezicht MaatschapWij stelt zich voor
De Raad van Doezicht van MaatschapWij bestaat uit Mark Boskamp (Triodos Bank), Carola Wijkamp-Hermsen (De Vereende) en Ron Bavelaar (voorheen Univé). Zij...
De Vereende lanceert VereendeVertrekplan
De Vereende heeft het VereendeVertrekplan gelanceerd, een tool voor adviseurs om het gesprek over terugkeer van zijn/haar klant naar een reguliere verzekeraar...

Vereende geeft ins & outs over bijzondere kentekens
Eén van de best gelezen artikelen van de nieuwsbrief van De Vereende van de afgelopen jaren was een artikel over bijzondere kentekens. De Vereende heeft...
"We moeten onze meerwaarde meer bij onze klanten onder de aandacht brengen"
Bert Sonneveld, voorzitter Federatie van Assurantieclubs, roept in een column adviseurs en organisaties van adviseurs op hun toevoegde waarde meer te benadrukken....
Pieter Feenstra nieuwe CFRO de Vereende
Pieter Feenstra start 9 september als CFRO bij de Vereende. Hij volgt Harmen Ettema op, die zich gaat richten op het geven van managementadvies en het lesgeven aan...
De Vereende: "Geef kinderen geen fatbike"
In een opinie roept de Vereende adviseurs op ouders te wijzen op de gevaren als zij hun kinderen een fatbike geven. Carola Wijkamp-Hermsen, directievoorzitter:...
"Help een klant zonder een rekening te sturen"
"Mijn voorstel is dat jij, als adviseur, deze week in jouw klantengroep op zoek gaat naar één klant die jouw hulp het beste kan gebruiken. En hem/haar/hen...

Vreeswijk in interview met Vereende: "Next step New Financial Forum"
Met VVP biedt Vreeswijk de adviseur een podium. Wil hij laten zien hoe mooi het adviesvak is en hoe trots we daarop mogen zijn. Bijvoorbeeld met de jaarlijkse Advies...







