Vereende biedt verzekering voor pop-up stores

Bert Sonneveld 2016

De Vereende heeft een verzekering ontwikkeld voor pop-up stores. De verzekering heeft een looptijd van drie maanden.

 Bert Sonneveld, Manager Marketing & Acceptatie: “Zo snel als een pop-up store ‘oppopt’ kan deze ook weer verdwijnen. Daar passen geen verzekeringen van minimaal één jaar bij”. Om het de ondernemers makkelijk te maken werkt de Vereende met twee verzekeringspakketten. Past een pop-up store formule niet in één van de pakketten, dan wordt er een advies op maat gemaakt. De pop-up store verzekering verzekert de ondernemer voor aansprakelijkheid (voor bedrijven AVB) en tegen schade ontstaan door onder andere brand of inbraak."

Eind oktober heeft de Vereende samen met het Verbond van Verzekeraars een dialoogsessie georganiseerd over startups. Een van de lessen – van startups, voor alle verzekeraars – was om een kant-en-klaar-pakket van verzekeringen aan te bieden aan startende bedrijven.  "Omdat ondernemers die een pop-up store willen starten moeilijk tot niet een kortlopende verzekering kunnen sluiten, heeft de Vereende de pop-up store verzekering gelanceerd. Het product past goed in de productenreeks omdat de verzekeringstak van de Vereende is gespecialiseerd in het verzekeren van bijzondere risico’s: “wij hebben de kennis en kunde om verzekeringsoplossingen op maat te bieden", aldus de Vereende.
 

Reactie toevoegen

 
Vereende gaat vragen stellen bij aanvraagproces

Vereende gaat vragen stellen bij aanvraagproces

De Vereende start binnenkort met het stellen van vragen in het aanvraagproces over de reden waarom een (aspirant) klant een aanvraag voor een verzekering doet. Voor...

Vereende introduceert RijBeterBox voor taxi's

Vereende introduceert RijBeterBox voor taxi's

De RijBeterBox introduceert per 1 februari 2022 de RijBeterBox voor taxi's. Deze tool moet het aantal schades verminderen en taxibedrijven weer aantrekkelijker maken...

Bert Sonneveld: zuinig zijn op aarde en elkaar

Bert Sonneveld: zuinig zijn op aarde en elkaar

In de serie ‘Life after corona’ vraagt VVP hoe branchegenoten de coronatijd hebben beleefd en hoe zij denken dat het leven er na corona uit ziet. In...

Sonneveld (FvA): “Actieve provisietransparantie nu al oppakken”

Sonneveld (FvA): “Actieve provisietransparantie nu al oppakken”

Bert Sonneveld, voorzitter Federatie van Assurantieclubs, roept adviseurs op nu al werk te maken van actieve provisietransparantie. Sonneveld in zijn maandcolumn...

Impact zelfrijdende auto op verzekeraars nog altijd onduidelijk

Impact zelfrijdende auto op verzekeraars nog altijd onduidelijk

De zelfrijdende auto is er nog niet zomaar en er is ook nog geen antwoord op de vraag wie aansprakelijk is bij schade. Aldus de verzekeringsbranche in de eerste...

FvActueel: iedere adviseur kan rol spelen in pensioenvraagstukken

FvActueel: iedere adviseur kan rol spelen in pensioenvraagstukken

"Iedere financieel adviseur kan een rol spelen om klanten te helpen met de pensioenvragen die er spelen. Om het gesprek over pensioen te openen is zeker geen Wft-pensioen...

Vereende bereidt zich voor op 2030

Vereende bereidt zich voor op 2030

De Vereende zag in 2020 het premievolume met 16,5 procent toenemen tot 53 miljoen euro. De Vereende spreekt in het jaarverslag van een wat rustiger tempo in groei...

Webinar FvActueel over pensioenen

Webinar FvActueel over pensioenen

De Federatie van Assurantieclubs organiseert op 20 mei het webinar ‘FvActueel: pak je rol als gids in mistig pensioenlandschap’. Bert Sonneveld (voorzitter...

"Overheid moet levenmarkt impuls geven"

"Overheid moet levenmarkt impuls geven"

De overheid dient de levenmarkt een impuls te geven. Te denken valt aan het toestaan van – actief transparante – provisie, fiscaalvriendelijke oplossingen...

FvActueel 21 april 2021: kansen op de levensverzekeringsmarkt

FvActueel 21 april 2021: kansen op de levensverzekeringsmarkt

De Federatie van Assurantieclubs organiseert op 21 april 2021 vanaf 16:30 uur het webinar ‘FvActueel: kansen op de levensverzekeringsmarkt’. Voorzitter...