Vereende biedt verzekering voor pop-up stores

Bert Sonneveld 2016

De Vereende heeft een verzekering ontwikkeld voor pop-up stores. De verzekering heeft een looptijd van drie maanden.

 Bert Sonneveld, Manager Marketing & Acceptatie: “Zo snel als een pop-up store ‘oppopt’ kan deze ook weer verdwijnen. Daar passen geen verzekeringen van minimaal één jaar bij”. Om het de ondernemers makkelijk te maken werkt de Vereende met twee verzekeringspakketten. Past een pop-up store formule niet in één van de pakketten, dan wordt er een advies op maat gemaakt. De pop-up store verzekering verzekert de ondernemer voor aansprakelijkheid (voor bedrijven AVB) en tegen schade ontstaan door onder andere brand of inbraak."

Eind oktober heeft de Vereende samen met het Verbond van Verzekeraars een dialoogsessie georganiseerd over startups. Een van de lessen – van startups, voor alle verzekeraars – was om een kant-en-klaar-pakket van verzekeringen aan te bieden aan startende bedrijven.  "Omdat ondernemers die een pop-up store willen starten moeilijk tot niet een kortlopende verzekering kunnen sluiten, heeft de Vereende de pop-up store verzekering gelanceerd. Het product past goed in de productenreeks omdat de verzekeringstak van de Vereende is gespecialiseerd in het verzekeren van bijzondere risico’s: “wij hebben de kennis en kunde om verzekeringsoplossingen op maat te bieden", aldus de Vereende.
 

Reactie toevoegen

 
Onverzekerbaar? Pas als wij nee zeggen

Onverzekerbaar? Pas als wij nee zeggen

(Partner in kennis de Vereende in VVP-special Bijzondere Risico's) Onverzekerbaar? Pas als De Vereende het niet kan verzekeren, kunt u zeggen dat het onverzekerbaar...

Bijzondere Risico's: het echte advieswerk

Bijzondere Risico's: het echte advieswerk

Verzekeren van pandemie onhoudbaar? Die vraag stelt zich het Verbond van Verzekeraars in de special Bijzondere Risico's van VVP. Klap No Risk denkt dat er - als...

Leren van elkaar

Leren van elkaar

(Rondetafel uit VVP-special Bijzondere Risico's) Het is een uitzonderlijke tijd, zelfs voor doorgewinterde professionals in de verzekeringsmarkt voor bijzondere...

Het begint bij jezelf

Het begint bij jezelf

Betekenisvol ondernemen begint bij jezelf als financieel dienstverlener. Je moet het echt zelf willen, je moet er echt zelf in geloven. Dan is klanttevredenheid...

Webinar betekenisvol adviseren

Webinar betekenisvol adviseren

De Federatie van Assurantieclubs organiseert op 21 januari om 16.00 uur in de reeks FvActueel een webinar over betekenisvol ondernemen. Dagvoorzitter en tevens voorzitter...

Vereende verlaagt premies voor klanten van schuldhulpverleners

Vereende verlaagt premies voor klanten van schuldhulpverleners

De Vereende biedt voor alle klanten van schuldhulpverleners een AVP en een inboedelverzekering aan tegen een verlaagde premie. De Vereende heeft samen met achttien...

BAVAM-polis uitgebreid met aanvullende cyberdekking

BAVAM-polis uitgebreid met aanvullende cyberdekking

De BAVAM-polis is uitgebreid met een aanvullende cyberdekking. Dit in samenwerking met Hiscox. De Vereende mag de cyberverzekering namens Hiscox vanaf 1 januari...

Vereende biedt verzekeringsoplossing voor pakketbezorging per taxi

Vereende biedt verzekeringsoplossing voor pakketbezorging per taxi

De Vereende biedt een verzekeringsoplossing voor het bezorgen van pakketjes per taxi. Black Friday, Sinterklaas, Kerst. Veel taxichauffeurs hebben het financieel...

Adviseurs te weinig aandacht voor handels- en debiteurenrisico's

Adviseurs te weinig aandacht voor handels- en debiteurenrisico's

"De handels- en debiteurenrisico’s krijgen niet altijd de aandacht van een zakelijk adviseur die het verdiend. Vaak wordt de focus gelegd op de risico`s die...

Wees geen dokter: is uw eigen bedrijf wel goed verzekerd tegen cyberrisico’s?

Wees geen dokter: is uw eigen bedrijf wel goed verzekerd tegen cyberrisico’s?

(Kennisartikel de Vereende VVP-special Cyber) Het schilderwerk bij een schilder thuis laat vaak te wensen over. Een dokter negeert vaak de eigen gezondheidsklachten....