Yarden publiceert tweede klantverslag

Yarden (logo)

Yarden heeft haar tweede klantverslag gepubliceerd, met als centrale thema 'herinneren'.

Ron Bavelaar, directievoorzitter van Yarden: "Klanten en leden van Yarden Vereniging zijn de bestaansreden van onze organisatie. In ons klantverslag leggen wij verantwoording af over ons handelen. Daarbij is het belangrijk om transparant te zijn en moet je zowel de goede als de minder goede zaken durven benoemen. We laten zien wat we voor onze klanten hebben gedaan maar tonen ook van welke fouten we hebben geleerd.

Bavelaar noemt "de interne discussies over wat je wel en niet in een klantverslag moet opnemen voor een bedrijf heel waardevol. Een klantverslag is een spiegel voor een organisatie en helpt je om allerlei issues helder te krijgen. Pas dan maak je ze bespreekbaar en kunnen ze worden opgelost."

Zelf zegt Bavelaar met betrekking tot het thema herinneren: "Zorg dat je het vandaag leuk hebt, morgen is er niet. Dat is mijn motto. Ik kies ook altijd voor de zon, voor mij de opbouwende kant van het leven. De dag nadat ik een rigoureuze beslissing over mijn loopbaan nam, vond ik in een galerie een schilderij dat mijn gevoel van bevrijding zo sterk symboliseerde dat ik het direct heb

gekocht. Het schilderij heet Follow the sun. Aan mijn positieve instelling wil ik dan ook herinnerd worden, het maakt het leven namelijk een stuk eenvoudiger als je de zonnige kant kunt blijven zien. Als directievoorzitter van Yarden vind ik dat we veel van de uitvaarten van andere culturen kunnen leren. Ondanks het verdriet wordt daar meer het leven gevierd, dat spreekt mij zeer aan.”

Reactie toevoegen

 
Yarden publiceert vierde Klantverslag

Yarden publiceert vierde Klantverslag

Yarden heeft het vierde Klantverslag gepubliceerd. In een dergelijk verslag wordt verantwoording afgelegd over de dienstverlening. "Hoe toegewijd onze medewerkers...

Yarden keert ledenvoordeel uit van 8 miljoen euro

Yarden keert ledenvoordeel uit van 8 miljoen euro

Yarden behaalde over 2017 een nettowinst van bijna 23 miljoen euro. Hiervan is 8 miljoen euro uitgekeerd aan ledenvoordeel. Klanten die bij Yarden verzekerd zijn...

Yarden: chatbot beantwoordt vragen over lopende verzekeringen

Yarden: chatbot beantwoordt vragen over lopende verzekeringen

"Het enige dat de chatbot niet doet, is adviseren." Aldus Yarden bij de lancering van een virtuele assistent (VA). "Die rol blijft toebedeeld aan de Yarden-medewerkers...

Voor wie doen we het allemaal?

Voor wie doen we het allemaal?

Financieel dienstverleners willen graag klantgericht zijn. Toch ligt de focus in de terugblik op een jaar nagenoeg alleen op de financiële resultaten. Doe het...

Voor wie doen we het allemaal?

Voor wie doen we het allemaal?

Financieel dienstverleners willen graag klantgericht zijn. Toch ligt de focus in de terugblik op een jaar nagenoeg alleen op de financiële resultaten. Doe...

Yarden: nieuwe afdeling Innovatie & Business Development

Yarden: nieuwe afdeling Innovatie & Business Development

Tjerk de Vries, voorheen manager Commerciële Zaken bij Yarden Uitvaartverzekeringen, is benoemd tot adjunct-directeur Innovatie & Business Development bij...

Yarden biedt Levenstestament

Yarden biedt Levenstestament

Een nieuwe samenwerking tussen Yarden en NuNotariaat.nl maakt het voor iedereen mogelijk om eenvoudig en voordelig online een levenstestament af te sluiten. Serge...

Yarden lanceert advies-app voor adviseurs

Yarden lanceert advies-app voor adviseurs

Yarden heeft YardenPro/Advies gelanceerd, een app die adviseurs ondersteunt bij administratieve handelingen, nieuwe aanvragen en het geven van advies rondom uitvaartkosten...

De plicht om van betekenis te zijn

De plicht om van betekenis te zijn

“Leiding geven aan een bedrijf kan eenvoudig zijn, zolang je missie volstrekt duidelijk en makkelijk te onthouden is. Eén zin volstaat. Alles wat niet...

Consumentenbond: aansluiten bij Yarden Claim niet nodig

Consumentenbond: aansluiten bij Yarden Claim niet nodig

"Aansluiten bij een claimorganisatie, waar een deel van de eventuele opbrengst naar toe gaat, is in dit geval niet nodig." Dat stelt de Consumentenbond naar aanleiding...