Yarden publiceert tweede klantverslag

Yarden (logo)

Yarden heeft haar tweede klantverslag gepubliceerd, met als centrale thema 'herinneren'.

Ron Bavelaar, directievoorzitter van Yarden: "Klanten en leden van Yarden Vereniging zijn de bestaansreden van onze organisatie. In ons klantverslag leggen wij verantwoording af over ons handelen. Daarbij is het belangrijk om transparant te zijn en moet je zowel de goede als de minder goede zaken durven benoemen. We laten zien wat we voor onze klanten hebben gedaan maar tonen ook van welke fouten we hebben geleerd.

Bavelaar noemt "de interne discussies over wat je wel en niet in een klantverslag moet opnemen voor een bedrijf heel waardevol. Een klantverslag is een spiegel voor een organisatie en helpt je om allerlei issues helder te krijgen. Pas dan maak je ze bespreekbaar en kunnen ze worden opgelost."

Zelf zegt Bavelaar met betrekking tot het thema herinneren: "Zorg dat je het vandaag leuk hebt, morgen is er niet. Dat is mijn motto. Ik kies ook altijd voor de zon, voor mij de opbouwende kant van het leven. De dag nadat ik een rigoureuze beslissing over mijn loopbaan nam, vond ik in een galerie een schilderij dat mijn gevoel van bevrijding zo sterk symboliseerde dat ik het direct heb

gekocht. Het schilderij heet Follow the sun. Aan mijn positieve instelling wil ik dan ook herinnerd worden, het maakt het leven namelijk een stuk eenvoudiger als je de zonnige kant kunt blijven zien. Als directievoorzitter van Yarden vind ik dat we veel van de uitvaarten van andere culturen kunnen leren. Ondanks het verdriet wordt daar meer het leven gevierd, dat spreekt mij zeer aan.”

Reactie toevoegen

 
Nu Yarden onder vuur claimclub

Nu Yarden onder vuur claimclub

Yarden ligt onder vuur van claimclub Corpocon Legal. In een reactie op de site wijkt Yarden vooralsnog geen meter. Corpocon Legal heeft Yarden Claim opgericht....

Nederlander laks met zorg in laatste levensfase

Nederlander laks met zorg in laatste levensfase

Nederlanders vergeten geld te reserveren voor zorg in laatste levensfase, zo blijkt uit de Yarden Afscheidsmonitor. Uit dit onderzoek van PanelWizard onder...

Open brief CFD en Odin aan Dela, Monuta en Yarden

Open brief CFD en Odin aan Dela, Monuta en Yarden

"Wij denken dat de voorlichting aan consumenten veel beter kan en dat de samenwerking met het onafhankelijke intermediair een betere plek verdient op jullie...

MultiSafe publiceert tweede Klantverslag

MultiSafe publiceert tweede Klantverslag

 MultiSafe heeft ook over 2016 een Klantverslag gepubliceerd. Over 2015 publiceerde MultiSafe een Klantverslag in navolging van het voorbeeld van Yarden. Het...

Consument aan roer in nieuwe uitvaartpolis Yarden

Consument aan roer in nieuwe uitvaartpolis Yarden

In de nieuwe Mijn Laatste Wensen uitvaartverzekering van Yarden heeft de consument zelf de regie over de besteding van het uit te keren bedrag. Zo kan hij kiezen...

Allianz en Yarden werken samen

Allianz en Yarden werken samen

Allianz en Yarden bieden één totaaloplossing van verzekeringen rondom overlijden, bestaande uit een orv en een uitvaartverzekering. Serge Evers, directeur...

Yarden ziet klanttevredenheid toenemen

Yarden ziet klanttevredenheid toenemen

Yarden zag haar ledenaantal, netto resultaat en solvabiliteit vorig jaar toenemen ten opzichte van 2014. Ook de overall klanttevredenheid steeg van 7,8 (2014) naar...

Overname guv door Yarden beklonken

Overname guv door Yarden beklonken

Vereniging Gooische Uitvaartverzorging (GUV) en Uitvaartorganisatie Yarden zijn per 1 januari 2016 gefuseerd. GUV blijft onder haar eigen naam actief en gaat verder...

Yarden neemt portefeuille NorthWest over

Yarden neemt portefeuille NorthWest over

Yarden heeft de portefeuille met uitvaartverzekeringen van NorthWest overgenomen. Op 31 december heeft DNB toestemming verleend voor de begin november al aangekondigde...

MultiSafe reikt Klantverslag uit aan Yarden

MultiSafe reikt Klantverslag uit aan Yarden

In navolging van Yarden heeft MultiSafe een Klantjaarverslag uitgebracht. Michael Mackaaij (MultiSafe) overhandigde woensdag 16 december het eerste Klantverslag...