Bijzonder en persoonlijk

Justin Schlee ANVA 2019

“Probeer complexiteit en diversiteit terug te brengen zodat er meer tijd is dat kleine beetje extra te geven wat je als adviseur bijzonder en persoonlijk maakt”, zo luidt een van de praktijktips van Justin Schlee, Chief Strategy Officer (CSO) bij ANVA.

...

Waartoe is ANVA op aarde?

De verzekeringsbranche heeft ANVA in 1975 opgericht om een bijdrage te leveren aan het geautomatiseerd administreren van verzekeringen. Nu meer dan 40 jaar later zijn wij marktleider in belangrijke knooppunten van de distributieketen en werken meer dan tienduizend financieel professionals met onze software om miljoenen consumenten en duizenden ondernemers een goede verzekering te kunnen bieden. Met deze bijzondere positie dragen we een verantwoordelijkheid die wij serieus nemen. Wij zijn en blijven het platform dat vraag en aanbod voor het omgaan met risico’s betrouwbaar verbindt.

Waarom gelooft ANVA in de meerwaarde van persoonlijk onafhankelijk advies?

Het afsluiten van een financieel contract zal steeds verder gedigitaliseerd worden. Financieel advies zal in onze optiek ook verschuiven van generiek naar specifiek. Echter mogen we nooit vergeten dat consumenten ook bij afsluiten van een generieke contracten het erg fijn vinden om vanuit vakmanschap een schouderklopje krijgen dat het goed zit.

Waarom is automatisering hierbij cruciaal?

Zakelijke en particuliere consumenten raken steeds meer gewent aan directe levering van contracten en producten. Wij kunnen als branche niet achter blijven en zullen op hetzelfde niveau diensten moeten leveren. Bij complexe situaties begrijpen consumenten ook dat het wat meer tijd mag kosten.

Wat kunnen we binnenkort van ANVA verwachten?

ANVA levert in 2019 tools uit op het nieuwe cloud platform ANVA Hub waarmee adviseurs efficiënt verzekeringen kunnen afsluiten zodat meer tijd kan worden besteed aan specifiek werk. Daarnaast bieden we tools waarmee efficiënt en veilig gecommuniceerd kan worden met de zakelijke en particuliere consument.

 

Reactie toevoegen

 
Editie
Meer over
Vernieuwer Cedric Muchall geeft finaleronde Advies Award 2021 extra glans

Vernieuwer Cedric Muchall geeft finaleronde Advies Award 2021 extra glans

Evenals vorig jaar vindt de online finale van de VVP Advies Award op 7 oktober plaats in de spectaculaire studio's van First Impression in Tilburg. Cedric Muchall...

Meer transparantie is niet nodig!

Meer transparantie is niet nodig!

We zijn even terug in 2007, een auto met chauffeur stopt voor de deur om mij naar het mooie Assen te brengen. De volgende ochtend, nog voordat de zon Drenthe heeft...

Coen van Ham nieuwe voorzitter RvC ANVA

Coen van Ham nieuwe voorzitter RvC ANVA

Coen van Ham is benoemd tot nieuwe voorzitter van de Raad van Commissarissen van Anva. Van Ham volgt Wim Heeres op, die heeft aangegeven te zullen stoppen maar...

Het werk gaat door... Jurriën Schel

Het werk gaat door... Jurriën Schel

Onder de titel 'Het werk gaat door...' brengt VVP in beeld hoe financieel dienstverleners hun werk in deze tijd zo goed mogelijk oppakken. Het biedt inzicht in...

Anva en Adfiz stellen Safebay twee maanden gratis beschikbaar

Anva en Adfiz stellen Safebay twee maanden gratis beschikbaar

Anva en Adfiz stellen het communicatieplatform Safebay twee maanden lang gratis beschikbaar. Op deze manier willen Anva en Adfiz adivseurs helpen om communicatie...

Unieke en cruciale samenwerking in het volmachtkanaal

Unieke en cruciale samenwerking in het volmachtkanaal

(Uit VVP-special Digitale Transformatie) “Het massaal omarmen door verzekeraars én volmachtbedrijven van het door de Stichting Uniforme Inrichting...

Meer omzet, betere klantrelaties

Meer omzet, betere klantrelaties

(door Mark van Maurik, Laudus & van Maurik. Uit Special Contactgroep Automatisering van VVP) “Er is absoluut een direct verband tussen digitalisering...

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

(door Ulrike Geerlings, Appels Financieel Advies. Bijdrage uit Special Contactgroep Automatisering van VVP). Automatisering en advies zijn onlosmakelijk met elkaar...

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

Automatiering en advies zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het advieskantoor dat op een efficiënte manier automatisering weet te omarmen, houdt meer tijd...

Omarm een robot: meer omzet, betere klantrelaties

Omarm een robot: meer omzet, betere klantrelaties

“Er is absoluut een direct verband tussen digitalisering en het verzilveren van klantgerichtheid. Goede digitalisering betekent goed en real time inzicht in...