Complimenten ontvangen

Joost Heijligers Future of Finance van LI

“Goede automatisering zorgt ervoor dat jij en je team kunnen excelleren. Slechte automatisering zorgt ervoor dat je out of business raakt”, aldus Joost Heijligers, medeoprichter Future of Finance.

...

Waartoe is Future of Finance op aarde?

Wij geloven dat complimenten de belangrijkste graadmeter van de continuiteit van je bedrijf is en ze zijn gaaf om te ontvangen. Complimenten ontvang je door te verrassen en verwachtingen te overtreffen. Jaren geleden zijn we zelf verrast door alle complimenten die we kregen na adviesgesprekken via schermdelen. Wat wij toen met inzet van nieuwe technologie hebben bereikt, brengen we nu bij onze klanten in de praktijk.

Onze klanten hebben minstens één ding gemeen: Persoonlijk contact maakt het verschil. Waar persoonlijk contact bij acquisitie of beheer van belang is en de kosten van dit contact onder druk staan, zijn wij van de grootste toevoegde waarde. Door slimme processen en nieuwe technologie helpen wij onze klanten bij efficiënt, effectief en persoonlijk klantcontact.

Onze ambitie hebben we begin dit jaar met het team bepaald: 5.000.000 complimenten voor onze klanten over ons platform in de komende 10 jaar.

Waarom gelooft Future in Finance in de meerwaarde van persoonlijk onafhankelijk advies?

Intermediairs zijn in alle markten succesvol. Denk aan Uber, Booking.com en Marktplaats. Daarnaast vinden mensen het prettig om te kunnen vertrouwen op een expert. Bij producten en diensten die men niet vaak aanschaft en waarvan de impact hoog is, willen mensen daarom persoonlijk onafhankelijk advies.

Wetgeving als PSD2 zorgt voor extra kansen voor intermediairs. Wanneer je in staat bent een vertrouwensband op te bouwen met je klant dan kan het goed zijn dat deze klant over een paar jaar niet meer weet welke bank zijn/ haar transacties uitvoert of bij welke maatschappij de verzekeringen zijn ondergebracht. De klant is klant bij jou en jij waakt over zijn/haar financiële gezondheid.

Waarom is automatisering hierbij cruciaal?

Met automatisering kun je niet winnen, maar wel verliezen. Ofwel, goede automatisering zorgt ervoor dat jij en je team kunnen excelleren. Slechte automatisering zorgt ervoor dat je out of business raakt.

Klanten betalen alleen voor toegevoegde waarde. Je dient je processen dus efficiënt in te richten en daar helpt automatisering bij. Voorbeelden hiervan zijn advies op afstand, online formulieren en gespreksstructuren en digitaal ondertekenen. De inzet hiervan leidt bij onze klanten tot complimenteuze (eind)klanten.

Wat kunnen we binnenkort van Future in Finance verwachten?

Wij hebben concrete oplossingen voor advies en beheer ten aanzien van AOV, ORV en schade zakelijk en particulier. Wij boeken met deze oplossingen concrete resultaten, zoals verhoging polisdichtheid, tevreden klanten en ‘compliant’ dossiers. In 2019 richten we ons op een volledige oplossing voor hypotheekadvies. Van lead tot en met notaris. Een belangrijke stap is gezet want sinds april zijn we HDN gecertificeerd.

 

Reactie toevoegen

 
Editie
Meer over
Meer omzet, betere klantrelaties

Meer omzet, betere klantrelaties

(door Mark van Maurik, Laudus & van Maurik. Uit Special Contactgroep Automatisering van VVP) “Er is absoluut een direct verband tussen digitalisering...

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

(door Ulrike Geerlings, Appels Financieel Advies. Bijdrage uit Special Contactgroep Automatisering van VVP). Automatisering en advies zijn onlosmakelijk met elkaar...

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

Automatiering en advies zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het advieskantoor dat op een efficiënte manier automatisering weet te omarmen, houdt meer tijd...

Omarm een robot: meer omzet, betere klantrelaties

Omarm een robot: meer omzet, betere klantrelaties

“Er is absoluut een direct verband tussen digitalisering en het verzilveren van klantgerichtheid. Goede digitalisering betekent goed en real time inzicht in...

Aandacht

Aandacht

(Voorwoord door Willem Vreeswijk, hoofdredacteur VVP) Aandacht maakt alles mooier, is de bekende slogan van een wereldconcern. Aandacht voor mensen, voor hun wensen,...

Samen vooruitgang vormgeven

Samen vooruitgang vormgeven

(Rondetafelgesprek in Special Contactgroep Automatisering van VVP) “Goedwerkende software staat hoog op de prioriteitenlijst, maar uiteindelijk wordt het een...

Game A spelen terwijl B aan de gang is

Game A spelen terwijl B aan de gang is

(Uit Special Contactgroep Automatisering van VVP) Mensen denken graag lineair, dat is logisch en makkelijk. Maar bij digitale ontwikkeling kan de voortgang er heel...

Bijzonder en persoonlijk

Bijzonder en persoonlijk

“Probeer complexiteit en diversiteit terug te brengen zodat er meer tijd is dat kleine beetje extra te geven wat je als adviseur bijzonder en persoonlijk...

Open platform voor ketenintegratie

Open platform voor ketenintegratie

“Steeds meer adviseurs en verzekeraars sluiten aan bij Aplaza, het open platform voor ketenintegratie. Wij gaan ook vergelijkers koppelen aan ons platform...

Persoonlijke klantreis

Persoonlijke klantreis

“Met persoonlijke aandacht maak je het verschil. Want elke klant is uniek. Het is niet moeilijk een persoonlijke klantreis te realiseren”, aldus Leon...