Mens en technologie verbinden

Rik Douwes LINK 2019

“Blijf op maat gemaakte persoonlijke adviezen gegeven, waarbij het leren kennen van de klant erg belangrijk is om het juiste advies te kunnen geven.” Dat geeft Rik Douwes, Managing Director Link Asset Services, mee aan financieel adviseurs. De Link Group breidt haar diensten in Nederland in 2019 uit met end to end hypothecaire dienstverlening.

...

Waartoe is de Link Group op aarde?

De Link Group verbindt mensen en technologie. Wij zijn marktleider op het gebied van platformen voor financieel administratieve dienstverlening met op maat gemaakte oplossingen voor iedere klant. Door onze ervaring, investeringen in technologie en focus voldoet onze dienstverlening ruimschoots aan de verwachting van onze klanten. Sinds de start van Link in 2005 zijn wij een betrouwbare partner voor onze klanten gebleken, voor wie wij uiterst privacy gevoelige lening en pensioen informatie veilig en efficiënt behandelen.

Waarom gelooft de Link Group in de meerwaarde van persoonlijk onafhankelijk advies?

Wij geloven sterk in een persoonlijk en individueel advies omdat geen enkele financiële situatie bij het kopen van een huis identiek is, en deze het beste kan worden beoordeeld door specialisten. Daarnaast zijn wij overtuigd dat een collectieve afhandeling van de financiële producten de kosten laag kan houden en de foutkansen sterk kan verminderen, zodat er meerwaarde ontstaat voor de consument en financier.

Waarom is automatisering hierbij cruciaal?

Moderne technieken zoals predictive data analytics en kunstmatige intelligentie, waarbij patronen worden herkend en vroegtijdige signalering van potentiële problemen mogelijk is, zullen in de nabije toekomst een steeds belangrijkere rol spelen tijdens het advies en in de latere behandeling van financiele producten. Binnen de Link Group is het bedrijf Empirics bezig met deze vormen van kunstmatige intelligentie om het gedrag van consumenten en financiers te begrijpen en de kennis toe te passen gedurende de levenscyclus van het product. Dit verbetert het rendement voor de consument en voorkomt onwenselijke situaties zoals achterstanden en afboekingen.

Wat kunnen we binnenkort verwachten?

De Link Group levert op dit moment pensioen en hypotheek administratieve diensten in voornamelijk Australië, Engeland en Ierland. Wij zullen in 2019 onze diensten in Nederland uitbreiden met end to end hypothecaire dienstverlening.

De Link Group heeft in 2018 het Nederlandse Novalink overgenomen en in 2019 de FlexFront Groep. Doordat nu ook het leningen administratiesysteem geschikt is gemaakt voor de Nederlandse markt, is een totaalaanbod van hypotheekproces ondersteunende diensten mogelijk geworden. In 2019 zullen deze diensten als geheel dan wel modulair in Nederland worden aangeboden en verder uitgebreid worden met de Data Analytics services van Empirics. Hierdoor ontstaat een sterke en innovatieve aanbieder van administratieve diensten.

 

Reactie toevoegen

 
Editie
Meer over
Meer omzet, betere klantrelaties

Meer omzet, betere klantrelaties

(door Mark van Maurik, Laudus & van Maurik. Uit Special Contactgroep Automatisering van VVP) “Er is absoluut een direct verband tussen digitalisering...

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

(door Ulrike Geerlings, Appels Financieel Advies. Bijdrage uit Special Contactgroep Automatisering van VVP). Automatisering en advies zijn onlosmakelijk met elkaar...

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

Automatiering en advies zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het advieskantoor dat op een efficiënte manier automatisering weet te omarmen, houdt meer tijd...

Omarm een robot: meer omzet, betere klantrelaties

Omarm een robot: meer omzet, betere klantrelaties

“Er is absoluut een direct verband tussen digitalisering en het verzilveren van klantgerichtheid. Goede digitalisering betekent goed en real time inzicht in...

Aandacht

Aandacht

(Voorwoord door Willem Vreeswijk, hoofdredacteur VVP) Aandacht maakt alles mooier, is de bekende slogan van een wereldconcern. Aandacht voor mensen, voor hun wensen,...

Samen vooruitgang vormgeven

Samen vooruitgang vormgeven

(Rondetafelgesprek in Special Contactgroep Automatisering van VVP) “Goedwerkende software staat hoog op de prioriteitenlijst, maar uiteindelijk wordt het een...

Game A spelen terwijl B aan de gang is

Game A spelen terwijl B aan de gang is

(Uit Special Contactgroep Automatisering van VVP) Mensen denken graag lineair, dat is logisch en makkelijk. Maar bij digitale ontwikkeling kan de voortgang er heel...

Bijzonder en persoonlijk

Bijzonder en persoonlijk

“Probeer complexiteit en diversiteit terug te brengen zodat er meer tijd is dat kleine beetje extra te geven wat je als adviseur bijzonder en persoonlijk...

Open platform voor ketenintegratie

Open platform voor ketenintegratie

“Steeds meer adviseurs en verzekeraars sluiten aan bij Aplaza, het open platform voor ketenintegratie. Wij gaan ook vergelijkers koppelen aan ons platform...

Persoonlijke klantreis

Persoonlijke klantreis

“Met persoonlijke aandacht maak je het verschil. Want elke klant is uniek. Het is niet moeilijk een persoonlijke klantreis te realiseren”, aldus Leon...