Omdat u het waard bent

section1_page8_article17_1.jpg

De maatschappelijke betekenis van de onafhankelijke adviseur is enorm en toch is het imago nog altijd niet heel erg goed. Het intermediair is anno 2019 echter een professioneel, deskundig en goed opgeleid baken voor consumenten en bedrijven. Sterker nog, als iedere Nederlander een persoonlijk financieel dienstverlener naast zich zou hebben staan, zou de wereld er een stuk beter uitzien. De adviseur kent zijn klanten echt, weet wie ze zijn, kent hun wensen en valkuilen, helpt ze bij calamiteiten, behoedt ze voor (financiële) misstappen en helpt ze hun zakelijke en persoonlijke dromen waar te maken. De dienstverlening van de adviseur begint pas echt waar die van directe aanbieders eindigt. Daarom verdient het adviesvak meer erkenning en vandaar dat VVP in 2019 de sector vraagt een campagne te bedenken die recht doet aan het werk van de adviseur.

Gedurende dit jaar verzoeken wij een aantal verzekeraars én adviseurs een adviescampagne te bedenken. De uitgewerkte ideeën (inclusief budgetvoorstellen en te verwachten rendement) publiceren we in VVP en tevens zullen we online aandacht vragen voor de Adviescampagne. Uw ideeën kunt u inzenden naar redactie@vvponline.nl.

De jury, bestaande uit Enno Wiertsema (directeur Adfiz), Kalo Bagijn (mede-oprichter Brand New Day, merkenbouwer en reclamestrateeg Bert Rorije en Ewald Bary (commercieel directeur Lindenhaeghe), zal de inzendingen beoordelen en het beste idee kiezen. Tijdens het VVP Communicatie-Event van 27 november 2019 zal de jury het beste idee bekend maken.

Reactie toevoegen

 
Editie
Meer over
Brand New Day schrijft eerste zwarte cijfers

Brand New Day schrijft eerste zwarte cijfers

Brand New Day heeft in juli voor het eerst zwarte cijfers geschreven. Dat is sneller dan verwacht, aldus algemeen directeur Kalo Bagijn. "Brand New Day is geen...