Omdat u het waard bent

section1_page8_article17_1.jpg

De maatschappelijke betekenis van de onafhankelijke adviseur is enorm en toch is het imago nog altijd niet heel erg goed. Het intermediair is anno 2019 echter een professioneel, deskundig en goed opgeleid baken voor consumenten en bedrijven. Sterker nog, als iedere Nederlander een persoonlijk financieel dienstverlener naast zich zou hebben staan, zou de wereld er een stuk beter uitzien. De adviseur kent zijn klanten echt, weet wie ze zijn, kent hun wensen en valkuilen, helpt ze bij calamiteiten, behoedt ze voor (financiële) misstappen en helpt ze hun zakelijke en persoonlijke dromen waar te maken. De dienstverlening van de adviseur begint pas echt waar die van directe aanbieders eindigt. Daarom verdient het adviesvak meer erkenning en vandaar dat VVP in 2019 de sector vraagt een campagne te bedenken die recht doet aan het werk van de adviseur.

Gedurende dit jaar verzoeken wij een aantal verzekeraars én adviseurs een adviescampagne te bedenken. De uitgewerkte ideeën (inclusief budgetvoorstellen en te verwachten rendement) publiceren we in VVP en tevens zullen we online aandacht vragen voor de Adviescampagne. Uw ideeën kunt u inzenden naar redactie@vvponline.nl.

De jury, bestaande uit Enno Wiertsema (directeur Adfiz), Kalo Bagijn (mede-oprichter Brand New Day, merkenbouwer en reclamestrateeg Bert Rorije en Ewald Bary (commercieel directeur Lindenhaeghe), zal de inzendingen beoordelen en het beste idee kiezen. Tijdens het VVP Communicatie-Event van 27 november 2019 zal de jury het beste idee bekend maken.

Reactie toevoegen

 
Editie
Meer over
ASR rondt overname Brand New Day PPI af

ASR rondt overname Brand New Day PPI af

ASR heeft de overname van Brand New Day PPI afgerond. ASR krijgt door de overname een marktaandeel van 15 procent in de markt voor beschikbare premieregelingen....

Ewald Bary: New Financial Academy combineert woorden met daden

Ewald Bary: New Financial Academy combineert woorden met daden

"Mijn (opleiders)hart gaat sneller kloppen bij een initiatief als de New Financial Academy, die op 9 maart is gelanceerd. Dit platform met trainingen voor de financiële...

Waardering centraal in zomereditie New Financial Magazine

Waardering centraal in zomereditie New Financial Magazine

Waardering. Dat is het thema van de zomereditie van het New Financial Magazine, een uitgave van de stichting New Financial Forum. Als er één ding...

Hypotheekgesprek gaat niet over hypotheek

Hypotheekgesprek gaat niet over hypotheek

Een hypotheekgesprek gaat niet over een hypotheek. De klant wil prettig wonen en leven. Ik word erg vrolijk van adviseurs die de emotie van een woningaankoop perfect...

VKG winnaar Adviescampagne 2019

VKG winnaar Adviescampagne 2019

De campagne ‘De klant vertelt’ van VKG is de winnaar van de VVP Adviescampagne 2019. Dit maakte juryvoorzitter en Adfiz-directeur Enno Wiertsema bekend...

VKG winnaar Adviescampagne 2019

VKG winnaar Adviescampagne 2019

De campagne ‘De klant vertelt’ van VKG is de winnaar van de VVP Adviescampagne 2019. Dit maakte juryvoorzitter en Adfiz-directeur Enno Wiertsema bekend...

Lindenhaeghe en ICP ontwikkelen leerlijn Customer Due Diligence

Lindenhaeghe en ICP ontwikkelen leerlijn Customer Due Diligence

Lindenhaeghe heeft samen International Compliance Partners (ICP) de leerlijn Customer Due Diligence (CDD) ontwikkeld.  Volgens Lindenhaeghe is Analist Customer...

Adviescampagne 2019: trots op je vak

Adviescampagne 2019: trots op je vak

"Om een goede campagne rond financieel advies te kunnen voeren, zullen financieel adviseurs eerst zelf overtuigd moeten zijn van de waarde van hun vak", aldus Fred...

Adviescampagne 2019: onafhankelijk spreekuur

Adviescampagne 2019: onafhankelijk spreekuur

"Iedereen kan zonder schroom met zijn of haar adviesvraag bij u terecht – en bij honderden, mogelijk duizenden van uw collega’s in het land. Wij noemen...

Scale of Significance maakt liefde van bedrijven zichtbaar

Scale of Significance maakt liefde van bedrijven zichtbaar

Op de dag dat de Financial Times op de voorpagina in koeienletters schreef: ‘Capitalism. Time for a Reset.' presenteerde het kernteam van de Scale of Significance...