Omdat u het waard bent
De maatschappelijke betekenis van de onafhankelijke adviseur is enorm en toch is het imago nog altijd niet heel erg goed. Het intermediair is anno 2019 echter een professioneel, deskundig en goed opgeleid baken voor consumenten en bedrijven. Sterker nog, als iedere Nederlander een persoonlijk financieel dienstverlener naast zich zou hebben staan, zou de wereld er een stuk beter uitzien. De adviseur kent zijn klanten echt, weet wie ze zijn, kent hun wensen en valkuilen, helpt ze bij calamiteiten, behoedt ze voor (financiële) misstappen en helpt ze hun zakelijke en persoonlijke dromen waar te maken. De dienstverlening van de adviseur begint pas echt waar die van directe aanbieders eindigt. Daarom verdient het adviesvak meer erkenning en vandaar dat VVP in 2019 de sector vraagt een campagne te bedenken die recht doet aan het werk van de adviseur.
Gedurende dit jaar verzoeken wij een aantal verzekeraars én adviseurs een adviescampagne te bedenken. De uitgewerkte ideeën (inclusief budgetvoorstellen en te verwachten rendement) publiceren we in VVP en tevens zullen we online aandacht vragen voor de Adviescampagne. Uw ideeën kunt u inzenden naar redactie@vvponline.nl.
De jury, bestaande uit Enno Wiertsema (directeur Adfiz), Kalo Bagijn (mede-oprichter Brand New Day, merkenbouwer en reclamestrateeg Bert Rorije en Ewald Bary (commercieel directeur Lindenhaeghe), zal de inzendingen beoordelen en het beste idee kiezen. Tijdens het VVP Communicatie-Event van 27 november 2019 zal de jury het beste idee bekend maken.
Reactie toevoegen
Editie
Meer over
Rien Eyzenga: "Samen zorgen voor positieve publiciteit"
Het collectieve beeld van de financieel adviseur laat zich verbeteren door als groep regelmatig te zorgen voor positieve publiciteit. Dat stelt Rien Eyzenga (Assupport)...
Samen zorgen voor tevreden klanten
‘Je loog tegen mij…’ Online pensioenbank Brand New Day ging er aanvankelijk met gestrekt been in. De campagne was wellicht iets te scherp aangezet,...
Jury Adviescampagne 2019 bekend
De jury van de Adviescampagne 2019 bestaat uit Enno Wiertsema (directeur Adfiz), Kalo Bagijn (mede-oprichter Brand New Day), merkenbouwer en reclamestrateeg Bert...
De maatschappelijke betekenis van de onafhankelijke adviseur is enorm en toch is het imago nog altijd niet heel erg goed. Het intermediair is anno 2019 echter een...
Samen zorgen voor positieve publiciteit
Het collectieve beeld van de financieel adviseur laat zich verbeteren door als groep regelmatig te zorgen voor positieve publiciteit. Onderwerpen genoeg om bij...
Samen zaken in beweging zetten
"Het is belangrijk dat we het met elkaar blijven hebben over wat we om ons heen zien gebeuren binnen de branche. En dat we onszelf daarover een mening vormen, die...
Bankvergunning Brand New Day door overname
Brand New Day heeft de bankactiviteiten van Allianz overgenomen. Hierdoor heeft Brand New Day een bankvergunning verkregen. Brand New Day noemt het verkrjigen...
Brand New Day verwacht klantvermogen te verdubbelen
Brand New Day zag het aantal klanten in 2015 met 22 procent stijgen naar 127.000. Het door klanten toevertrouwde vermogen steeg met 31 procent en doorbrak daarmee...
Brand New Day gaat concurrentie aan met grote verzekeraars
Brand New Day (BND) heeft, na de overname van Uw Toekomst, toestemming van DNB verkregen om als verzekeraar te gaan opereren. BND wil de concurrentie aangaan met...
Brand New Day wordt ook levensverzekeraar
Brand New Day heeft verzekeraar Uw Toekomst overgenomen. Hiermee krijgt BND de beschikking over een vergunning als levensverzekeraar. Algemeen directeur Kalo Bagijn:...