Rien Eyzenga: "Samen zorgen voor positieve publiciteit"

Rien Eyzenga 2019

Het collectieve beeld van de financieel adviseur laat zich verbeteren door als groep regelmatig te zorgen voor positieve publiciteit. Dat stelt Rien Eyzenga (Assupport) in de rubriek De Adviescampagne in de dinsdag verschenen VVP 2.

VVP vraagt dit jaar marktpartijen om een campagne te ontwerpen die de bijzondere waarde van de financieel adviseur over het voetlicht brengt bij het grote publiek.

Eyzenga: "Laten we regelmatig als groep de publiciteit zoeken en daarmee duidelijk maken dat de gemiddelde adviseur (anders dan sommige personen en ondernemingen ons willen laten geloven) geen commercieel ingestelde rakker is, maar een mensenmens, zeer deskundig, uitermate betrokken en constant bereid het allerbeste voor zijn klanten te bereiken.

"Gewoon één overkoepelende organisatie die zich bezighoudt met het kantelen van het beeld van de financieel adviseur."

Concreet denkt Eyzenga aan onder meer een "forum van deskundigen die samen zorgen voor de publiciteit naar de pers".

Lees HIER het hele artikel.

 

 

Reactie toevoegen

 
Meer over
VKG winnaar Adviescampagne 2019

VKG winnaar Adviescampagne 2019

De campagne ‘De klant vertelt’ van VKG is de winnaar van de VVP Adviescampagne 2019. Dit maakte juryvoorzitter en Adfiz-directeur Enno Wiertsema bekend...

VKG winnaar Adviescampagne 2019

VKG winnaar Adviescampagne 2019

De campagne ‘De klant vertelt’ van VKG is de winnaar van de VVP Adviescampagne 2019. Dit maakte juryvoorzitter en Adfiz-directeur Enno Wiertsema bekend...

Adviescampagne 2019: trots op je vak

Adviescampagne 2019: trots op je vak

"Om een goede campagne rond financieel advies te kunnen voeren, zullen financieel adviseurs eerst zelf overtuigd moeten zijn van de waarde van hun vak", aldus Fred...

Adviescampagne 2019: onafhankelijk spreekuur

Adviescampagne 2019: onafhankelijk spreekuur

"Iedereen kan zonder schroom met zijn of haar adviesvraag bij u terecht – en bij honderden, mogelijk duizenden van uw collega’s in het land. Wij noemen...

De klant vertelt

De klant vertelt

Wij doen graag mee met de uitdaging van VVP: bedenk een adviescampagne die recht doet aan het werk van de onafhankelijk adviseur. Pure verhalen van echte klanten...

Adviescampagne: belevingingscampagne VKG: de klant als ervaringsdeskundige

Adviescampagne: belevingingscampagne VKG: de klant als ervaringsdeskundige

"In ieder reclameblok op tv of radio is er een commercial van een maatschappij, geldverstrekker of adviesketen die de voordelen van het betreffende merk of product...

Adviescampagne 2019: Lloyds promoot intermediaire financieel routeplanner

Adviescampagne 2019: Lloyds promoot intermediaire financieel routeplanner

"Met onze campagne willen we bereiken dat de samenleving het gebruik van de intermediaire financieel routeplanner als iets heel vanzelfsprekends gaat beschouwen",...

Omdat u het waard bent

Omdat u het waard bent

De maatschappelijke betekenis van de onafhankelijke adviseur is enorm en toch is het imago nog altijd niet heel erg goed. Het intermediair is anno 2019 echter een...

Adviescampagne 2019: daar heb ik over nagedacht hoor!

Adviescampagne 2019: daar heb ik over nagedacht hoor!

Onder het motto 'Omdat u het waard bent' verzoekt VVP branchepartijen een campagne te bedenken die de waarde van deskundig, financieel advies onder de aandacht van...

Onderscheid maken

Onderscheid maken

Elk mens is uniek. Dat is prachtig. Maar soms ook lastig. Bijvoorbeeld als het gaat om het scheppen van financiële zekerheid. Ook daarin blijken er geen twee...