Klant
21-30 van 108 resultaten
Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. De adviseur komt zeer deskundig over en handelt ook...
Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. Alles vanaf dag 1 helder en duidelijk. Zelfs als...
Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. Ruim twintig jaar ben ik verzekerd voor zaken als...
Drive om iets moois te creëren
Loop het kantoor van Kok Advies in Amstelveen binnen en het wordt meteen duidelijk waar deze financieel adviseur voor staat: de klant en alleen maar de klant....
Mensen financieel zelfredzaam maken
Medewerkers van a.s.r. Zetten zich in voor projecten op het gebied van financiële zelfredzaamheid. Bijvoorbeeld als financieel vrijwilliger thuis, door les...
Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een greep uit tienduizenden reviews online. Opvallend: wie heel goed zoekt, vindt op advieskeuze wel eens een...
Voor elke klant het juiste kanaal
Of het nu om execution only, online geautomatiseerd advies of een adviseur gaat, elke klant heeft recht op het juiste kanaal. Dat wil zeggen dat het voor klanten...
Ver voorbij de standaardoplossing
In een wereld waarin efficiëntie, standaardisatie en digitalisering leidende begrippen zijn, is het de kunst om als adviseur klantgericht te blijven. Hoe...
Klanten weten onvoldoende wat ze verzekerd hebben. Ze missen nazorg en ze willen bij de communicatie kunnen kiezen tussen digitaal en papier. Dat zijn enkele van...
Vijf vragen aan Bianca de Graaff
1. Wat verstaat u onder klantgerichtheid? Duurzaam adviesfood. Onze gesprekspartners zijn hongerig naar antwoorden in de niet aflatende stroom van informatie, waar...
Events
Quote van de dag

In iedere gemeente zou een pensioenloket moeten komen waar mensen persoonlijk antwoord krijgen op de vraag of zij kunnen rondkomen als ze gepensioneerd zijn.
Arjan Vliegenthart (Nibud)
Stelling
Voor klanten is scheidslijn tussen rechtstreeks of via adviseur sluiten van producten steeds minder duidelijk.
Laatste reacties
- 30-03-2023 @Paul. Blijf maar hopen. Hier is door ASR heel goed en bewust...
- 30-03-2023 De slogan "Ik kies zelf" appelleert aan het gevoel van eigen...
- 30-03-2023 Ach ja... Klant van ons (84 jaar) heeft helemaal geen computer...
- 30-03-2023 Actief klantbeheer uit de mond van een aanbieder. Ik lig iedere...
Special Financieel Vitaal

Financieel advies en financiële educatie spelen onmiskenbaar een rol bij het vergroten van financiële vitaliteit. Maar vitaliteit is méér dan alleen de geldzaken op orde hebben. Dat wordt heel duidelijk in de VVP-special Financieel Vitaal. Vitaliteit is ook bijvoorbeeld levens- en werkgeluk en zeker ook een goede (mentale) gezondheid. Tegelijkertijd constateren de kennispartners van de special (BNP Paribas Cardif, Scildon en TAF) dat er nog veel te winnen is als het gaat om financiële vitaliteit. In de special volop tips voor de financieel adviseur om relaties te helpen financieel, maar nadrukkelijk ook mentaal en fysiek gezond te blijven.
Bekijk de inhoudRecente editie

Nieuw in VVP in 2023: het Frisse Blik Expert Panel. Jonge en doorstartende adviseurs geven hun kijk op belangrijke ontwikkelingen en kwesties. In VVP 1 laten zij zien hoe zij midden in de samenleving staan. Ook de nieuwe columnist Henk Jansen (Expat Mortgages) bespreekt maatschappelijke thema’s. Ook nieuw: de rubriek ‘Actueel op de korrel’, waarin VVP actualiteiten belicht en van commentaar voorziet. Terug van weggeweest: de rubriek Innovatie met dit keer Alicia (“In 2030 bestaat meer dan 35 procent van de verzekeringsmarkt uit embedded insurance”). Verder weer volop aandacht voor klantgerichtheid in de praktijk en vakkennis.
Geert Hoek (proSolve) roept verzekeraars op meer maatwerk te bieden en vraagt collega-adviseurs discutabele afwijzingen te melden.
Ook in VVP 1: het katern Business Support met onder andere aandacht voor verantwoorde inzet van kunstmatige intelligentie.
Bekijk de inhoud