Klant


21-30 van 108 resultaten


De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. De adviseur komt zeer deskundig over en handelt ook...

De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. Alles vanaf dag 1 helder en duidelijk. Zelfs als...

De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. Ruim twintig jaar ben ik verzekerd voor zaken als...

Drive om iets moois te creëren

Drive om iets moois te creëren

Loop het kantoor van Kok Advies in Amstelveen binnen en het wordt meteen duidelijk waar deze financieel adviseur voor staat: de klant en alleen maar de klant....

Mensen financieel zelfredzaam maken

Mensen financieel zelfredzaam maken

Medewerkers van a.s.r. Zetten zich in voor projecten op het gebied van financiële zelfredzaamheid. Bijvoorbeeld als financieel vrijwilliger thuis, door les...

De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een greep uit tienduizenden reviews online. Opvallend: wie heel goed zoekt, vindt op advieskeuze wel eens een...

Voor elke klant het juiste kanaal

Voor elke klant het juiste kanaal

Of het nu om execution only, online geautomatiseerd advies of een adviseur gaat, elke klant heeft recht op het juiste kanaal. Dat wil zeggen dat het voor klanten...

Ver voorbij de standaardoplossing

Ver voorbij de standaardoplossing

In een wereld waarin efficiëntie, standaardisatie en digitalisering leidende begrippen zijn, is het de kunst om als adviseur klantgericht te blijven. Hoe...

Klant mist nazorg

Klant mist nazorg

Klanten weten onvoldoende wat ze verzekerd hebben. Ze missen nazorg en ze willen bij de communicatie kunnen kiezen tussen digitaal en papier. Dat zijn enkele van...

Vijf vragen aan Bianca de Graaff

Vijf vragen aan Bianca de Graaff

1. Wat verstaat u onder klantgerichtheid? Duurzaam adviesfood. Onze gesprekspartners zijn hongerig naar antwoorden in de niet aflatende stroom van informatie, waar...

Events

Natuurlijk leiderschap, lezing Alan McSmith

13 april 2023 - 13 april 2023

Lees meer

VIP-congres ACT NOW!

4 juli 2023 - 4 juli 2023

Lees meer

VVP Event Inkomen 2023

12 september 2023 - 12 september 2023

Lees meer

Finale VVP Advies Award 2023

11 oktober 2023 - 11 oktober 2023

Lees meer
Quote van de dag
In iedere gemeente zou een pensioenloket moeten komen waar mensen persoonlijk antwoord krijgen op de vraag of zij kunnen rondkomen als ze gepensioneerd zijn.

In iedere gemeente zou een pensioenloket moeten komen waar mensen persoonlijk antwoord krijgen op de vraag of zij kunnen rondkomen als ze gepensioneerd zijn.

Arjan Vliegenthart (Nibud)

Stelling

Voor klanten is scheidslijn tussen rechtstreeks of via adviseur sluiten van producten steeds minder duidelijk.

Special Financieel Vitaal
Special Financieel Vitaal

Financieel advies en financiële educatie spelen onmiskenbaar een rol bij het vergroten van financiële vitaliteit. Maar vitaliteit is méér dan alleen de geldzaken op orde hebben. Dat wordt heel duidelijk in de VVP-special Financieel Vitaal. Vitaliteit is ook bijvoorbeeld levens- en werkgeluk en zeker ook een goede (mentale) gezondheid. Tegelijkertijd constateren de kennispartners van de special (BNP Paribas Cardif, Scildon en TAF) dat er nog veel te winnen is als het gaat om financiële vitaliteit. In de special volop tips voor de financieel adviseur om relaties te helpen financieel, maar nadrukkelijk ook mentaal en fysiek gezond te blijven.

Bekijk de inhoud
Recente editie
Recente editie

Nieuw in VVP in 2023: het Frisse Blik Expert Panel. Jonge en doorstartende adviseurs geven hun kijk op belangrijke ontwikkelingen en kwesties. In VVP 1 laten zij zien hoe zij midden in de samenleving staan. Ook de nieuwe columnist Henk Jansen (Expat Mortgages) bespreekt maatschappelijke thema’s. Ook nieuw: de rubriek ‘Actueel op de korrel’, waarin VVP actualiteiten belicht en van commentaar voorziet. Terug van weggeweest: de rubriek Innovatie met dit keer Alicia (“In 2030 bestaat meer dan 35 procent van de verzekeringsmarkt uit embedded insurance”). Verder weer volop aandacht voor klantgerichtheid in de praktijk en vakkennis.

Geert Hoek (proSolve) roept verzekeraars op meer maatwerk te bieden en vraagt collega-adviseurs discutabele afwijzingen te melden.

Ook in VVP 1: het katern Business Support met onder andere aandacht voor verantwoorde inzet van kunstmatige intelligentie.

Bekijk de inhoud
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
Special Actief Klantbeheer 2022
Special Samen Sterker / Innovatie 2022
Special Fusies & Overnames 2022
Special Adviesvak als cruciaal beroep
Special Duurzaam Adviseren
Special Business Support
ARAG-special Vertrouwen op het recht
Special Bijzondere Risico's
Special Verzekerd van je huis!