Consumenten waarderen knab, ditzo, unitedconsumers, Allsecur
Knab (banken), Ditzo (verzekeren algemeen), UnitedConsumers (zorgverzekeraars) en Allsecur (autoverzekeringen) hebben een Beste Service Award van Opiness gewonnen, een consumentenprijs alleen bepaald door klantbeoordelingen.
In totaal werden veertien Nederlandse dienstverleners beloond met een Award. Naast de financiële dienstverleners waren dit: Bol.com, Holland America Line, Italiëplein, Fuif.nl, Transavia, Vliegtickets.nl, XS4all, Picnic en Youfone. De winnaars scoren hun hoge rapportcijfers door het nakomen van hun beloften (32%), persoonlijke en deskundige service (18%) en de prijs (8%). Echter onderscheidend waren zij op het leveren van snelheid en gemak (20%) door digitale service en het leveren van extra’s en verrassingen.
Linda Schulte medeoprichter van Opiness.nl: “Tijd is schaars en tijd besteden aan zaken als internet, telefonie, bankzaken, energie en verzekeringen is voor veel consumenten een noodzakelijk kwaad. Ook iets zoeken en boeken op internet moet soepel en snel gaan. Voor dienstverleners is hier de komende jaren veel terrein te winnen. Een goed online platform, of dat nu een app, een chat of social media is, waarmee je makkelijk in contact treedt met een bedrijf is essentieel en zorgt dat klanten voor je kiezen en bij je blijven.”
Reactie toevoegen
Knab en Aegon Bank onder één naam verder
Knab en Aegon van gaan per 1 oktober verder onder de naam Knab. Nadine Klokke geeft als CEO leiding aan de organisatie met 650.000 klanten. Zij werkte zeventien...
Contract huidige Allsecur-klanten blijft hetzelfde
Maandag is officieel bevestigd wat VVP vorige week al wist te melden: Allsecur wordt Allianz Direct. Het persbericht over de verandering voegt weinig toe aan het...
Dit najaar wijzigt de naam van Allsecur in Allianz Direct. "De markt van online verzekeren heeft sinds 2008 een vlucht genomen en is inmiddels volwassen geworden",...
Allesecur heeft een Top Vijf van autoschades gepubliceerd. Op de eerste plaats staat 'tegen een stilstaand object gereden, zoals een paaltje, boom of lantaarn (40...
Ondernemers weten Knab te vinden
Knab zag in 2019 het aantal klanten met 38 procent toenemen tot 226.259, zo blijkt uit het jaarverslag dat is gepubliceerd in de vorm van een animatievideo. Voor...
Tien procent verkiest zelfrijdende auto
Op dit moment zou tien procent van de Nederlanders een zelfrijdende auto boven een ‘gewone’ auto verkiezen, blijkt uit onderzoek door Allsecur. Driekwart...
Grote stijging aantal hypotheekaanvragen met NHG
De verhoging van de NHG-grens van 265.000 naar 290.000 euro is volgens Knab de belangrijkste reden voor die flinke toename van het aantak hypotheekaanvragen met...
30 jaar rentevast aan starters te makkelijk geadviseerd
Dat Knab terughoudend is met het adviseren van een rentevaste periode van 30 jaar, blijkt uit de cijfers van HDN. Via Knab vroegen starters in 2018 slechts...
Ouderen nonchalanter dan jongeren met alcohol in het verkeer
Ruim de helft (55%) van de Nederlanders bespreekt voor Oudejaarsavond wie er die avond rijdt en 79 procent stemt van tevoren af wie de BOB is. Ouderen gaan nonchalanter...
Knab is verhuisd naar ‘The Adam Smith Building’ in de Riekerpolder in Amsterdam. “Eind 2016 werkten er zo’n 150 mensen bij Knab, dat...