Consumentenbond helpt consumenten besparen met Voordeelcoach-app
De Consumentenbond gaat consumenten helpen met inzicht in en besparen op hun verzekeringen en energiecontracten. Voor de Voordeelcoach werkt de Consumentenbond samen met digitaal verzekeringsplatform Swift.Online.
Consumenten kunnen al hun contracten uploaden in de Voordeelcoach-app. De Voordeelcoach werkt ook als een digitale adviseur. De app geeft inzicht in welke verzekeraar of energieleverancier voor consumenten voordelig is en geeft een seintje wanneer het interessant is om over te stappen naar een andere aanbieder. Oversluiten kan ook via de Voordeelcoach. Tot slot kunnen consumenten schades direct afhandelen via de app.
De Voordeelcoach biedt toegang tot autoverzekeringen, zorgverzekeringen (vanaf 19 november) en energiecontracten. Begin 2021 voegt de Consumentenbond daar woonhuisverzekeringen aan toe.
Reactie toevoegen
Meer over
Akkoord compensatieregeling om te hoge rentes ABN Amro
De Consumentenbond en ABN Amro zijn het eens geworden over een compensatieregeling voor klanten van de bank die in het verleden te veel rente betaalden over hun...
Alle consumenten in woekerpoliszaak Allianz uitbetaald
Alle consumenten met een woekerpolis van Allianz die zich hebben aangesloten bij de claimactie van de Consumentenbond, zijn uitbetaald. Meer dan 99 procent van de...
Verbond: "Consumentenbond te kort door de bocht"
Het Verbond van Verzekeraars bestrijdt de conclusie van de Consumentenbond dat de autoverzekeringspremies onnodig blijven stijgen. Het Verbond: "Volgens de Consumentenbond...
Consumentenbond: "Kloof tussen autopremie en schadelast groeit"
De kloof tussen wat autoverzekeraars opstrijken aan premies en wat zij uitkeren aan schadevergoeding aan klanten wordt steeds groter. Dat concludeert de Consumentenbond...
Consumentenbond pleit voor oprichten Pensioenautoriteit
De Consumentenbond pleit voor de oprichting van een Pensioenautoriteit waar consumenten terechtkunnen met al hun vragen en klachten over hun pensioen. Sandra Molenaar,...
Consumentenbond teleurgesteld in ABN Amro
De Consumentenbond is teleurgesteld en maakt zich zorgen over een glijdende schaal nu ABN Amro bij haar plan blijft om per 1 juli kosten in rekening te brengen voor...
Consumentenbond bereikt akkoord met Allianz over woekerpolissen
De Consumentenbond en Allianz zijn het eens geworden over een compensatieregeling voor een groep consumenten met woekerpolissen. Het gaat om beleggingsverzekering...
"Autoverzekeraars moeten duidelijker zijn over schadevergoeding"
Autoverzekeraars moeten duidelijker zijn over hun schadevergoedingen, stelt de Consumentenbond in de jongste Consumentengids. Marlies Feytens, onderzoeker bij de...
"Zorgverzekeraars moeten klanten beter informeren over contractering"
Zorgverzekeraars geven hun klanten nog steeds onvoldoende informatie over de afspraken die zij maken met zorgverleners, meent de Consumentenbond. Ook zijn ze niet...
Consumentenbond onderzoekt misstanden kredietmarkt
De Consumentenbond start een onderzoek naar misstanden in de kredietmarkt en gaat gedupeerden helpen om te veel betaalde rente terug te krijgen. De bond: "De kredietverstrekker...