Cyberschade in het MKB; de échte verhalen
Er is al ontzettend veel geschreven over cyberrisico’s en -verzekeringen. De statistieken over het aantal slachtoffers en de miljarden euro’s aan schade zijn ronduit indrukwekkend. Maar tegelijkertijd zijn deze cijfers niet altijd voor iedereen even aansprekend. Ik ben daarom op zoek gegaan naar échte verhalen. Over hoe een reclamebureau, een parkeergarage en een tandarts worstelen met cybercriminaliteit.
Lees HIER de blog van Björn Jalving, teamleider Marketing & Productmanagement bij Turien &. Co. Tijdens het event Bijzondere Risico's op 28 maart, bespreekt hij trends en ontwikkelingen in de cybermarkt.
Reactie toevoegen
AnsvarIdéa introduceert duurzame inboedel- en woonhuisverzekering
AnsvarIdéa, onderdeel van Turien & Co., heeft onder het Bewust-label een duurzame woonhuis- en inboedelverzekering geïntroduceerd. De duurzame verzekeraar...
Turien & Co. vernieuwt werkgeversportaal
Turien & Co. Assuradeuren vervangt in augustus het werkgeversportaal. Het nieuwe portaal is tot stand gekomen in samenwerking met Acumen. Sergio Petrone, Productspecialist...
"Juist verzekeringen kunnen een belangrijke bijdragen leveren aan de verduurzaming", zegt Björn Jalving van Turien & Co in het katern 'Ken je vak! in VVP...
(Door Björn Jalving, Turien & Co.) Juist verzekeringen kunnen een belangrijke bijdragen leveren aan de verduurzaming. Door het thuiswerken, het thuis...
Het werk gaat door... Jan Hamburger
Onder de titel 'Het werk gaat door...' brengt VVP in beeld hoe financieel dienstverleners hun werk in deze tijd zo goed mogelijk oppakken. Het biedt inzicht in...
In Holland staat een duurzaam huis
(door Björn Jalving, Turien & Co.) Met het groeiend aantal duurzame consumenten heeft de duurzame adviseur toekomst! Net als voor iedere doelgroepbenadering...
Adviseren gaat om zoveel meer dan prijs en product
Slimmer adviseren doe je natuurlijk ook door mee te gaan met je tijd, denk aan digitalisering. Maar, zo is de overtuiging van de kennispartners Ansvar (Turien...
Duurzaamheid als onderdeel van het adviesgesprek
Ansvar introduceerde vorig jaar de ansvar bewust rijgedragverzekering. Rondom de jaarwisseling wordt het ansvar bewust label uitgebreid met de ansvar bewust woonhuis-en...
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!
Financieel adviseurs kunnen nog veel winnen met contentmarketing. Verhalen waar u als adviseur écht het verschil heeft gemaakt voor uw klanten. In de VVP-rubriek...
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!
Financieel adviseurs kunnen nog veel winnen met contentmarketing. Verhalen waar u als adviseur écht het verschil heeft gemaakt voor uw klanten. Wanneer...