DSW als eerste verzekeraar in Top 10 Klantvriendelijkste Bedrijven
Zorgverzekeraar DSW heeft als eerste verzekeringsmaatschappij de Top 10 gehaald van Klantvriendelijkste Bedrijven van 2019. DSW werd zesde. Op de eerste plaats kwam de Efteling, dat daarmee Coolblue (de nummer 1 van 2017 en 2018) van de troon stootte.
Het Klantvriendelijkste Bedrijf is de grootste onafhankelijke publieksprijs voor klantvriendelijkheid. De prijs is in 2007 ontstaan naar aanleiding van het boek ‘Kloteklanten’ van Egbert Jan van Bel, spreker op de VVP Dag van het Topadvies.
De winnaar van de grootste publieksprijs van Nederland ontving de award donderdag 28 mei tijdens The Customer Forum op de SS Rotterdam. Ook werden acht branchewinnaars gehuldigd. Daaronder - naast DSW in de categorie verzekeraars – ook RegioBank in de sectie banken.
Reactie toevoegen
Vijf vragen aan Kathy Reinerie
Vijf vragen aan inntermediair Katy Reinerie 1. Wat verstaat u onder klantgerichtheid? Vaak komt een klant met een specifieke vraag binnen, maar blijkt het achterliggende...
Comarch maakt frontoffice verzekeraars volledig digitaal
Digitale tools zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijkse leven. We raken er steeds meer mee vertrouwd en we verwachten tegenwoordig van elke organisatie...
Manifesto is geen traditionele accountant. Met het verzorgen van de administratie alleen maak je namelijk allang het verschil niet meer. Hoe dan wel? Door persoonlijk...
‘Het zou zoveel makkelijker zijn zonder klanten’, verzuchtte een medewerker van een bank onlangs in een workshop over een legendarische klantbeleving....
Mogelijk gemaakt door… uw adviseur
Kansen genoeg voor adviseurs en verzekeraars. Het is niet alleen de verzekeringswereld die verandert, ook de financiële situatie van klanten verandert. De...
Inleven in veranderende rol adviseur
“Het maakt ons niet uit hoe de adviseur zich organiseert of hoe hij wenst te werken”, stelt Armand Baas Becking, Directeur Intermediair van Coöperatie...
Klantkennis sleutel tot succes
Het intermediair staat dichtbij de klant, heeft vaak een lokale functie en de waardepropositie is bijna altijd die van customer intimacy. Toch is er voor het intermediair...
Naar een klantgerichte cultuur
De assurantietussenpersoon is tevreden over zijn eigen klantgerichtheid, maar is veel minder te spreken over de klantgerichtheid van zijn businesspartners. Dat...
1. Wat verstaat u onder klantgerichtheid? Niet simpel de klant als persoon centraal stellen maar dat wat er werkelijk toe doet. Het klantbelang, daar gaat...
Uitkomsten trendonderzoek intermediair op event Klantgerichtheid
"Het trendonderzoek laat onomwonden zien dat klantgerichtheid kansen biedt", aldus onderzoeker Fred de Jong! Hij presenteert de uitkomsten van het trendonderzoek...